The rett passform for byrå bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare på byråer

Fang dine klienters oppmerksomhet ved å dramatisk minske deres operative oppgaver med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær dine bedrifts kunder og hjelp dem med å vokse raskt med LiveAgent.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
Woman looking at her watch

Skaler opp uten problemer

Markedsføring, HR eller web utvikling byråer er ofte de som er mest spredt rundt omkring internettet. Derfor er det veldig enkelt og kalkulere ROI en deres gjennom strømlinjet kundeservice programvare løsninger. LiveAgent blir kraftig brukt av byråer for deres egen bedrift utvikling, noe som gjør det veldig lett og raskt å svare forslag forespørsler. De bruker det også for deres klienter og fra våres erfaring, er de glade for hvor rask LiveAgent kan bli implementert.

Lær mer

Bruk live-chat

Live-chat var ofte sett på som en funksjon som bare funket på store bedrifter med mange forespørsler. Ikke nå lenger. Vi bor i en æra hvor alle krever svar med en gang og derfor kan det å implementere live-chat programvaren gjøre så ditt selskap blir suksessfull.

Lær mer
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Slå sammen kontaktpunktene deres

Løft opp hendene dine om du like Gmail. Hva, er alle hendene oppe? Vell, gi litt plass til universelle innbokser av LiveAgent og utforsk kreftene av sentralisert hub for kommunikasjon. Alt er sortert pent ved å prioritere ID og andre kundedetaljer. Så, hvem liker universell innboks?

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

Hvordan vil ditt byrå ta nytte av å implementere LiveAgent?

Organiser kunde oppgaver

Hold din universelle innboks organisert ved å automatisk guide kunde oppgaver til passende avdelinger og agenter. 

Spar tid og penger

Spar tid og penger ved å minimalisere antall verktøy du bruker for å gi eksellent kundeservice. 

Hold tilfredshet høy

Sør for at dine kunder er glade med deres tjeneste ved å analysere agenters opptred vurdering jevnlig.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hold et øye med flere klienter

LiveAgent blir ofte brukt av byrå bedrifter som administrerer deres klienter med innebygget avdelinger og elsker og bruke løsningen for klientene også. Å implementere multi-kanal løsninger hjelper klienter i å redusere spredt rundt internettet, lager det øyer og holde seg på toppen av alle forespørselen & tidligere samtaler med kunder og prospekter.  

Lær mer om avdelinger

Spar tid ved å sleppe repeterende oppgaver

Slutt på manuelt arbeid og separate kommunikasjons kanaler som gjør det vanskelig å holde seg på toppen av forespørslene og daglige administrerings oppgaver. Om du ønsker og bruke LiveAgent for din egen kommunikasjon med klienter eller for å implementere det for dem, vil du bli kvitt vanlige problemer av operativ overbelastning laget av operative oppgaver. Løs disse problemene ved å bruke komplekse hjelpepult løsninger med live-chat, kundeportaler, forum eller med avanserte billetterings sekvenser.  

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Øk tiden du er tilgjengelig

Forestill deg mer og være mer tilgjengelig med mindre tid brukt. Alt er mulig nå med implementeringen av LiveAgent i din klient prosess. Optimaliser din arbeidsflyt ved å utnytte kreftene av universell innboks, kombiner flere kommunikasjons kanaler og det å distribuere avanserte automasjoner. Den ekte multi-kanal hjelpepult programvaren vil gi deg rundt 15 flere timer per uke, noe som du kan bruke på å fokusere på nye klienter og deres behov.  

Den rimeligste helpdesk-løsningen

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase blant andre funksjoner. Med betalt abonnement kan du få enda mer still til en rimelig pris.

30 dagers prøveperiode
Krever ikke kredittkort
og mange flere
$15 Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema

Spar mer med LiveAgent

Oppdag hvordan du kan spare mer økonomi med vår priskalkulator og velg det riktige helpdesk-systemet for kundestøtteteamet ditt.

Relaterte artikler tilByrå
Planlegg og lag videokonferanser rett fra dashbordet til helpdesk-programvaren med Vectera-integrasjonen for LiveAgent.

Vectera

Oppdag Vectera, en kraftig videokonferanseprogramvare, perfekt for å forbedre arbeidsflyten din og samarbeide med kolleger og kunder eksternt. Med enkel integrasjon med LiveAgent, kan du administrere møter direkte fra billettsystemet ditt. Start en gratis prøveperiode i dag og opplev sømløs kommunikasjon for din bedrift.

La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

Boost din solo- og frilansbedrift med LiveAgent, den #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB. Dra nytte av multi-kanal kundeservice, strømlinjeformet kommunikasjon, og avanserte automasjonsfunksjoner. Start en gratis prøveperiode i dag – ingen kredittkort kreves!

Zimbra er en kraftig e-postløsning for bedrifter med avanserte funksjoner, og nå kan den være tilgjengelig i ditt LiveAgent-billettsystem

Zimbra

Oppdag Zimbra, en kraftig e-postløsning for bedrifter, nå integrerbar med LiveAgent for en effektiv kundeserviceopplevelse. Med Zimbra kan du nyte innovativ skybasert kommunikasjon og samarbeid, alt organisert i et brukervennlig billettsystem. Sikre rask håndtering av kundehenvendelser med LiveAgent's avanserte funksjoner. Start din gratis prøveperiode uten forpliktelser i dag!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent Prissetting

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x