Kom i kontakt med kundene dine uten problemer på tvers av alle kanaler. LiveAgent, den omnikanals skybaserte kundesenterprogramvaren er alt du trenger for å tilby pålitelig og personlig service til kundene dine.
Vårt VoIP-telefonsystem (voice over internet protocol) er utstyrt med avanserte funksjoner som IVR, tilbakeringingsforespørsler, ACD, smart anropsruting, samtaleoverføringer, ubegrenset samtaleopptak og HD-videosamtaler – og det er bare begynnelsen.
00:00 / 02:02
Ringesenter programvareløsninger er systemer som lar ringsenteragenter håndtere innkommende og utgående samtaler. Disse løsningene er ideelle for mer personlig håndtering av kunderelasjoner og for rask kundestøtte.
00:00 / 04:39
Opplev nøkkelfunksjonene våre med en gratis prøveversjon av LiveAgent og se hvordan det er å tilby profesjonelle tjenester med løsningen vår. Se hvor enkelt det er å sette opp et kundesenter, legge til VoIP-numre eller konfigurere IVR med vårt kraftige verktøy
Ta en titt på hvordan LiveAgent kan forbedre kommunikasjonen med kundekontaktene dine og skape en flott agentopplevelse. Vår fleksible løsning fungerer problemfritt slik at du kan fokusere på å gjøre kundene dine fornøyde.
Hva får kontaktsenteragentene dine:
Vårt kontaktsenterverktøy kan hjelpe deg med å lage den ultimate kundeengasjementplattformen, og hjelpe deg med å øke kundelojaliteten. Vis kundene dine utrolig støtte med vår helpdesk-løsning og løs tidkrevende problemer raskt.
Gå over kundenes forventninger
Administrer kundestøttesenteret på en enkel måte takket være vår alt-i-ett-løsning. Få kundesenterets produktivitet til det høyeste nivået og forbedre kvaliteten på kundeinteraksjoner med LiveAgent.
Kraftige funksjoner som hjelper deg med å forbedre kommunikasjonen over telefon og gir eksepsjonelle kundeopplevelser.
Interne samtaler er en funksjon som lar deg kommunisere med dine kollegaer under deres skift ved behov og lar deg overføre samtaler.
Les mer
Vår omnikanals kundesenterprogramvare kan håndtere flere kanaler – vårt ringesenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-post og mer.
Les mer
Vårt nettbaserte kundesenter har muligheten til å ringe et hvilket som helst nettnummer. Klikk på nummeret du vil ringe, og LiveAgent vil gjøre resten. Den kan også bruke e-post-til-protokoller.
Finn ut mer
Vårt kundesenter har deltatte og rådgivende overføringer. Deltakte overføringer øker kundetilfredsheten og sikrer at den som ringer er knyttet til en agent før samtalen avsluttes.
Les mer
LiveAgent kundesenter integreres med over 99 % av VoIP-leverandører med SIP Trunk. Ser du ikke din foretrukne VoIP-partner? Kontakt oss, så legger vi den gjerne til i listen vår.
Øk kundetilfredsheten ved å overlate kundene til å be om tilbakeringinger når de ikke har tid til å vente, eller når agentene dine er for opptatt til å svare.
Les mer
Støtt kundene dine ved å kontakte dem med vårt manuelle utgående kundesenter. Forbedre kunderelasjoner, og optimaliser utgående kundeinteraksjoner.
Agenter har muligheten til å rute innkommende anrop til en personlig enhet, for eksempel en mobiltelefon. Bruk vår via videresending til et GSM-telefonnummer eller vår LivePhone-app.
Finn ut mer
Koble til ubegrensede ringeenheter og telefonnumre med kundesenterløsningen din. LiveAgent er kompatibel med både maskinvare og virtuelle anropsenheter som softphones.
Finn ut mer
LiveAgents alt-i-ett-telefonsenterløsning tilbyr et kontekstrikt skrivebord. Gi kundesenteret overganger mellom å svare på anrop og finne klientdata.
Kontaktsenteret ditt kan sikre at agentene dine yter personlig service til enhver tid med en av våre tre CRM-integrasjoner. Du kan også bruke våre opprinnelige CRM-verktøy.
Integrer datamaskiner, bærbare datamaskiner og maskinvaretelefoner med LiveAgent. Svar og ring enkelt, samtidig som du gir kundene dine god kundestøtte.
Aktiver push-varsler i LivePhone-appen, og den vil varsle deg med et push-varsel hver gang det er en ringende chat, samtale eller innkommende billett.
Finn ut mer
Se gjennom interaksjonene dine om anrop som har blitt foretatt, mottatt, besvart eller tapt av agenter. Få kontekst på kundehistorikk takket være anropslogger og historiefunksjoner.
Finn ut mer
LiveAgent kundesenterprogramvare støtter IVR-trær. Ta opp dine egne meldinger eller last opp forhåndsinnspilte filer til LiveAgent-stemmesvarsystemet for intelligent ruting.
Les mer
Vår kundesenter-app distribuerer anrop i henhold til agentprioritet eller tilfeldig tildeling. Velg hvilken innstilling som passer deg, i tillegg til egendefinerte innstillinger som pausetider.
Les mer
Få kontekst på kundehistorikk med ubegrenset samtaleopptak som lagrer hver samtale. Spill dem av når som helst for å se hvordan du kan gi en eksepsjonell kundeopplevelse.
Vår kundesenterprogramvare er kompatibel med mange nettsky VoIP-telefonsystemer. Koble dem til ditt LiveAgent-telefonsenter og ring med enheter du foretrekker.
Vår omfattende kundesenterløsning kan administrere flere enheter for samtaler. Systemet varsler deg hver gang noen prøver å ringe deg på et hvilket som helst nummer.
Gi 24/7 support og forbedre kundetilfredsheten selv når agentene dine er frakoblet. Bruk kunnskapsbasen vår for offline-støtte.
Bruk våre historiske rapporter for å forbedre kundeservicen din. Bruk grafer eller diagrammer, og segmenter dataene dine slik du vil. Hold styr på samtaler, hviletid og mer.
Vår nettbaserte kundesenterprogramvare gjør det mulig for kontaktsenteragenter å videochatte med kunder. Videosamtaler støtter video, tale og chat uten mulighet til å ta opp.
Les mer
Raske løsninger
LiveAgent kundesenter er enkelt å sette opp og enkelt å bruke. Takket være full integrasjon med billettsystemet vårt kan du ringe og besvare anrop raskere. Kort gjennomsnittlig rekkevidde kan hjelpe deg med å løse problemer mye raskere.
20s
Gjennomsnittlig rekkevidde
Integrer din multikanals billettprogramvare med apper du bruker daglig. Vi har over 150 integrasjoner tilgjengelig via plugins.
Bedre rekkevidde
Anrop er fortsatt en av de mest populære måtene å nå brukerstøtte på, noe som gjør anrop til en av de raskeste måtene å tilfredsstille kundene dine på. Få en av de mest populære kundekommunikasjonskanalene og nå flere kunder.
50 %
av alle kunder ringer
Halvparten av kundebasen din venter kanskje på et alternativ for å ringe deg i stedet for å sende e-post. Selv noen få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheten.
Kvalitetstjeneste
Løs problemer på et personlig nivå med ekte samtale og forståelse. Samtaler kan hjelpe deg med å håndtere kunder på et annet nivå samtidig som du unngår lange samtaler via e-post. Du kan også bruke videosamtaler.
70 %
Gjennomsnittlig oppløsningshastighet
Forskning viser at samtaler er en av de mest pålitelige kanalene for å løse problemer. Oppgrader verktøysettet ditt for tidssensitive problemer eller samtaler med viktige kunder.
Få den skybaserte kundesenterprogramvaren som gir deg mest verdi. Sammenlign funksjoner og priser for bruker per måned med en priskalkulator.
Prøv alt det vi har å tilby med vår 30-dagers prøveperiode gratis
Integrer, Automatiser, Innovér
LiveAgents kundesenterprogramvare er GDPR-kompatibel, HTTPS-kryptert og har bestått Google OAuth API-verifiseringsrevisjonen.
Vår skybaserte voip-telefonsenterprogramvare kjører på en sikker tilkobling ved hjelp av HTTPS-protokoll. All kommunikasjon mellom nettleseren din og skykontaktsenteret er kryptert, inkludert livechattene dine, telefonsenteranrop og e-postkommunikasjon.
LiveAgent-servere er vert for Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001-kompatible fasiliteter. Datasenterfasilitetene våre er i en sikret omkrets med sikkerhetssoner på flere nivåer, 24/7 bemannet sikkerhet, CCTV-videoovervåking, multifaktoridentifikasjon og mer.
Nettverket vårt er beskyttet av redundante brannmurer, klassens beste ruterteknologi, sikker HTTPS-transport over offentlige nettverk, og nettverksinntrengningsdeteksjon og/eller -forebyggende teknologier (IDS) /IPS) som overvåker og/eller blokkerer ondsinnet trafikk og nettverksangrep.
Våre klare integrasjoner kan hjelpe deg å bli sosial, og gi en personlig tilpasset kundeopplevelse på viktige sosiale kanaler. Vårt billettsystem støtter sømløse integrasjoner med Facebook, Instagram og Twitter. Du kan til og med håndtere tekstkommunikasjon med vår Viber-integrasjon.
p>Gi eksepsjonell kundeopplevelse med livechatten vår. Det er en av de raskeste chat-widgetene i sanntid som er tilgjengelige, og den kan enkelt integreres i nettsidene dine. Bygg meningsfulle kunderelasjoner og gjør nettbesøkende til kunder. Chatten vår kan hjelpe deg med å redusere håndteringstiden og bli et verdifullt verktøy i ethvert agentarbeidsområde.
Berik kontaktsenterplassen din med en omfattende kunnskapsbase. Lag enkelt nyttige artikler, informasjonsseksjoner og gjør-det-selv-guider for kunder som foretrekker å lete etter løsninger på egenhånd. Gi svar på vanlige spørsmål, eller lag fora der folk kan komme i kontakt med agenter eller andre kunder for støtte.
Håndter kundeservice med letthet takket være et toppmoderne billettsystem. Alle digitale kanaler er koblet sammen slik at du enkelt kan se alle kundesamtaler på ett sted. Bruk tagger for å holde orden på billetter, legge igjen notater til deg selv eller andre agenter, og opprette avdelinger som er ansvarlige for spesifikke forespørsler.
Når det gjelder kundeservice, kan det å ha pålitelig programvare for kundesenterløsninger være nøkkelen til suksess. I den følgende artikkelen skal vi ta en titt på inn- og utsiden av ulike kundesenterplattformer og -systemer, slik at du kan bestemme hvilken som er best for deg.
Call center-programvare er først og fremst et samtaleadministrasjonsverktøy som automatiserer flyten av innkommende og utgående samtaler.
Kvaliteten på kundesenterstøtten du gir, er nært knyttet til kvaliteten på kundesentersystemet du bruker.
Denne typen programvare forenkler vanligvis følgende operasjoner:
Selvfølgelig er ikke dette alle kundesenteroperasjonene denne typen programvare muliggjør. Det meste av den automatiserte kundesenterprogramvaren der ute har tilleggsfunksjoner som samtaleopptak, analyse, strømoppringing osv.
Call Center-programvare lar kundene dine nå kundebehandlingsavdelingen samt medlemmer av salgsteamet ditt og snakke med dem i sanntid. Selv om noen kan hevde at det i denne moderne tidsalder er andre måter å kontakte en bedrift på, er faktum at 50 % av kundene i forskjellige aldersgrupper bruker fortsatt telefoner for å løse spørsmålene deres.
Alle kundesentrerte virksomheter er klar over at det å gi en overlegen kundeopplevelse er det som driver konvertering, bidrar til å inngå avtaler og reduserer kundefragang. Pålitelig kundesenterprogramvare hjelper i denne avdelingen enormt. Det lar kundeserviceagentene dine løse kundeproblemer raskt og effektivt samtidig som de gir et høyt nivå av personlig service.
Å ha kundesenterløsningen integrert med andre bedriftsapper vil strømlinjeforme driften av kundesenteret. Og på sin side vil du øke KPI-ene dine, øke konverteringer, forbedre kundebevaring og gi bedre service.
Hvert kundesenter bruker en eller annen type kundesentersystem uavhengig av om det kun er for funksjonen datatelefoniintegrering (CTI) for å lage og motta samtaler, eller for den moderne automatiserte opplevelsen.
Ulike kontaktsentre har ulike behov og krav til kundesenterapplikasjoner. Derfor er det avgjørende at du foretar undersøkelser og vurderer hvilken programvareløsning for kundesenter som er den som vil gagne bedriften din mest.
Fordi kundesentre kan være så forskjellige, finnes det ulike typer kundesenterprogramvare for å imøtekomme alles behov.
Følgende er kundesenterløsningene basert på hvordan teknologiene deres lagres:
Og dette er løsningstypene for kundesenter basert på deres operasjoner:
La oss ta en titt på noen av fordelene et kundesentersystem kan gi bedriften din.
Sannheten er at det er mye raskere og enklere å ta telefonen og snakke med en ekspert enn å skrive lange e-poster for å finne en løsning. Kunder setter pris på at henvendelsene deres blir løst raskt uten å måtte vente timer, noen ganger dager, på svar fra kundeserviceteamet ditt. Dryss inn litt personlig omsorg og vennlighet fra personalet, og du ser på fornøyde kunder som ser frem til å gjøre forretninger med deg igjen.
Visste du at engasjerte kunder kjøper 90 % oftere og er villige til å bruke mer per transaksjon? Pålitelig kundesenterprogramvare bidrar til å holde kundene dine fornøyde og engasjerte i virksomheten din.
Med programvare for kundesenteragenter betaler du en lavere pris for et robust sett med funksjoner. Du kan enkelt betjene et 24/7 kontaktsenter som i sin helhet håndteres av et eksternt team med kundeservicerepresentanter.
Ved å jobbe hånd i hånd med andre forretningsapplikasjoner, lar kundesenterprogramvare deg alltid holde deg oppdatert på kundeinteraksjoner, løsninger på deres problemer og mer. Det hjelper teamet ditt med å holde seg organisert og fokusert selv på travle dager.
Det er nødvendig å opprettholde et profesjonelt, men likevel vennlig bilde. Den lar deg bygge relasjoner med kundene dine og øker til og med jungeltelegrafen.
Ulike kundesenterprogramvare kan kobles til e-post, live chat, SMS, sosiale medier og mer for å hjelpe deg med å gi en helhetlig kundeopplevelse.
Du kan ikke bare tilby en 24/7-tjeneste, men også avanserte funksjoner som interaktiv stemmerespons (IVR), automatisk samtaledistribusjon (ACD), automatisk tilbakeringing, ferdighetsbasert ruting og prediktiv oppringer øker produktiviteten til kontakten din senteragenter.
Å holde kundedata trygge er en av de viktigste aspektene ved å drive en vellykket bedrift. Det meste av kundesenterprogramvaren gir integrerte sikkerhetsfunksjoner og utfører handlinger som umiddelbar sikkerhetskopiering av skyen.
Call Center-beregninger som gjennomsnittlig håndteringstid (AHT), oppløsningsfrekvens for første kontakt, avbruddsfrekvens, gjennomsnittlig ventetid og mange andre er direkte relatert til telefonsenterets programvare du bruker. For eksempel, takket være at kundesentersystemet er koblet til Customer Relationship Management (CRM), er oppløsningsraten for første kontakt i kundesentre mellom 70-75 %.
Jo mer innsikt du kan få, jo bedre. Ved å tilby avanserte analyser og rapporter kan du studere kundesenterytelse, agentbruk, gjennomsnittlig svarhastighet og annet. Dette hjelper deg ikke bare med å optimalisere kundesenterdriften, men identifiserer også eventuelle utliggere blant agentene dine.
For å kunne identifisere den beste kundesenterprogramvaren for deg, anbefales det å skrive en liste over behov og krav til kontaktsenterløsningen din.
Vil du legge til telefonstøtte i kontaktalternativene dine? Er telefoninteraksjoner en primær måte å kontakte bedriften din på? Har du planer om å utvide kundesenteret ditt i fremtiden?
Still deg selv så mange spørsmål du kan komme på. Det vil hjelpe deg å ta mer utdannede avgjørelser og velge kundesenterprogramvare som virkelig vil dekke alle forretningsbehovene dine.
Følgende er noen strategier du kan bruke når du velger programvaren for kundesenteradministrasjon for deg.
Ingen forventer å få problemer, men det er bedre å være trygg enn å beklage. Når du velger kundesenterprogramvare, gå for en som har pålitelig kundestøtte som raskt kan løse potensielle problemer. Husk at hvis du venter på leverandørens støtte, kan det hende at kundene dine venter på din.
Ta en god titt på hvor robuste sikkerhetsfunksjonene er. Du vil ikke undervurdere viktigheten av å holde all privat informasjon og kundedata trygg og sikker.
Det er bare naturlig at når virksomheten din vokser, øker volumet av kundeinteraksjoner også. Velg et kundesentersystem som du kan skalere opp eller ned basert på dine behov, slik at du kan utvide virksomheten din uten å måtte bekymre deg for utilstrekkelige kundesenterfunksjoner.
Ingen programvare er perfekt. Det er noen begrensninger du må forholde deg til, uansett hvor robust eller dyr programvaren du velger er. Kanskje mangler den en tilpassbar populær funksjon du vil utforske. Eller kanskje det faktum at det ikke er sanntidsovervåking av telefonsamtaler er et problem for deg. Bestem hvilke programvarebegrensninger som er avtalebrytere og hvilke du kan lære å leve med.
I et kontaktsentermiljø, må teamet ditt kunne samarbeide sømløst. Når du velger samtaleprogramvare, se på funksjonene som forenkler samarbeid. Hvor enkelt er det å overføre en samtale fra en agent til en annen? Er de i stand til å dele interne notater og foreta interne anrop eller sende interne meldinger? Funksjoner som disse har en tendens til å bli oversett, men de påvirker kontaktsentrenes produktivitet mer enn folk er klar over.
Din daglige drift i kundesentre avhenger i stor grad av hvor pålitelig nettverket du bruker er. Ikke glem å sjekke nettverkets pålitelighet til kontaktsenterprogramvaren du vurderer å kjøpe.
Å kunne tilby en enhetlig opplevelse til kundene dine er det som gjør en forskjell. Å tilby en god integreringsevne er det som gjør det mulig for programvaren din å koble til forskjellige nettsteder, slik at du kan skape en jevn og konsistent opplevelse for kundene dine. p>
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter innen e-handel, forsikring, SaaS osv. som ser mot fremtidig ekspansjon.
LiveAgent er en helpdesk-løsning som brukes av over 40 000 kunder over hele verden, og som tilbyr pålitelig kundesenterprogramvare og mange andre avanserte funksjoner. Med flere automatiseringsalternativer og et stort antall tilgjengelige integrasjoner, vil du aldri slite med å gi utmerket kundeservice.
Noen av de mest kjente kundene av denne programvaren inkluderer industrigiganter som Forbes, Huawei, Nascar, BMW og Yamaha.
LiveAgent tilbyr en helt gratis versjon. Selv om du vil dra nytte av tilleggsfunksjonene, kan du velge mellom tre prisalternativer, inkludert $15, $29 og $49 i måneden. Det siste alternativet inkluderer utmerkede kundesenterfunksjoner.
Før du forplikter deg til en av de betalte planene, kan du registrere deg for en 14-dagers gratis prøveperiode, slik at du kan utforske hva du får.
Detaljert LiveAgent-sammenligning med annen kundesenterprogramvare
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser.
RingCentral kontaktsenter er en skybasert løsning som tilbyr et robust sett med funksjoner alle inneholdt i én praktisk app. Med kjente kunder på tvers av alle bransjer kan du være sikker på at du får den beste kvaliteten på tjenesten.
Blant RingCentrals kunder kan du finne Bennett International, Lush Cosmetics og Chatterkick.
Du kan betale for RingCentrals tjenester enten månedlig eller årlig. Fra 14,99 USD i måneden kan du få det viktigste, inkludert ubegrensede samtaler i USA og Canada. For mer avanserte funksjoner kan du velge planer som inkluderer $20,99, $26,24 og $37,49 per måned.
Du kan prøve RingCentral kontaktsenter gratis hvis du registrerer deg for deres 15-dagers gratis prøveversjon. Du kan forlenge denne perioden ved å dra nytte av en 30-dagers risikofri pengene-tilbake-garanti.
Beste kundesenterprogramvare for alle bedrifter som leter etter en brukervennlig skyløsning for kundesenter.
Du kan være en av de over 70 000 kundene over hele verden som stoler på Genesys med sin kontaktsenterdrift.
Genesys er klarert av mange bedrifter, inkludert Xerox, Uplift og Heineken Mexico.
Du kan begynne å bruke Genesys til en pris på $75 per agent per måned og deretter oppgradere til planer som koster $110 og $150. Alle disse prisalternativene faktureres årlig.
Du kan prøve Genesys gratis med deres 30-dagers gratis prøveversjon.
Beste kundesenterprogramvare for mellomstore bedrifter som sikter mot vekst.
CloudTalk tilbyr over 70 avanserte ringefunksjoner. Denne kundesenterprogramvaren brukes vanligvis til salg og utgående samtaler med mange avanserte funksjoner som ferdighetsbasert ruting, automatisering og ubegrensede samtalekøer.
CloudTalk har en stor kundebase, inkludert DHL, Yves Rocher og Rosenberg.
CloudTalk tilbyr tre prisplaner, inkludert $25, $30 og $50. Du kan også kontakte teamet deres og be om en tilpasset prisplan, slik at den passer akkurat dine behov.
Du kan registrere deg for en 14-dagers gratis prøveperiode for å bli kjent med funksjonene.
Beste kundesenterprogramvare for voksende team i bedrifter på tvers av alle bransjer.
HubSpot tilbyr sine omfattende tjenester til over 100 000 virksomheter i mer enn 120 land, slik at du kan være sikker på at denne veletablerte programvareleverandøren vil ta godt vare på virksomheten din.
HubSpots verdensomspennende kundebase inkluderer selskaper som DocPlanner, SoundCloud og GoFundMe.
Noen av HubSpots standardfunksjoner er tilgjengelige gratis. Du kan imidlertid abonnere på HubSpot Service Hubs betalte programvare for €41, €414 eller €1104 i måneden. Disse prisene er imidlertid fleksible på grunn av oppsetts- og ombordstigningsgebyrer.
Hvis du vil prøve det, kan du registrere deg for en 14-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter klare til å overføre fra lokale løsninger til skyen.
Five9 Intelligent Cloud Contact Center bruker kraften til praktisk kunstig intelligens (AI) for å øke kundetilfredsheten for mer enn 2000 kunder.
Blant Five9s kunder kan du finne virksomheter som Zevas, Rochester Institute of Technology og Bakkt.
Five9 tilbyr fire prisplaner bestående av $149, $169, $199 og $229 fakturert månedlig.
Beste kundesenterprogramvare for mindre og mellomstore bedrifter som er forpliktet til å levere den beste kundeservicen.
Zendesk tilbyr kundesenterprogramvare som er fullt integrert med deres helpdesk-plattform. Med sin store kundebase kan du være trygg på at Zendesk vil ta seg av kundesenterets behov.
Modsy, BoxyCharm og Vimeo er noen av klientene som bruker Zendesks programvare.
Zendesk tilbyr tre prisalternativer bestående av $19, $49 og $99 per måned per bruker som faktureres årlig.
Hvis du vil teste den ut, kan du registrere deg for deres 30-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter som ansetter minst 5 agenter som ønsker å forbedre forholdet til kundene sine.
Talkdesks skybaserte kundesenterprogramvare tilbyr 25+ integrasjoner med ulike forretningsverktøy for å øke salget og gi utmerket kundestøtte.
I alle bransjer stoler kunder som ClickPay, Canon og Accenture på Talkdesks programvare.
Foruten deres egendefinerte prisplan, har Talkdesk tre alternativer å velge mellom, inkludert $75, $95 og $125 per bruker per måned.
Hvis du vil ta en titt på programvaren deres før du kjøper den, kan du registrere deg for en gratis prøveversjon.
Beste kundesenterprogramvare for store bedrifter som setter kundeopplevelse og teamsamarbeid i høysetet.
Vonage tilbyr mer enn 40 forretningsfunksjoner som gjør samtalene og videokonferansene dine enkle å administrere.
Mange bedrifter som Key Travel, Cambly og Apptivo bruker Vonages produkter og tjenester.
Vonage tilbyr prisplaner for sine kunder, fra $19,99, $29,99 og $39,99 per linje per måned pluss skatter og avgifter.
Du kan også prøve det gratis når du registrerer deg for Vonages 14-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for selskaper på tvers av alle bransjer som har som mål å gi en fantastisk kundeopplevelse.
Freshdesk er en etablert plattform innen kundestøtte med over 50 000 kunder over hele verden.
Noen av Freshdesks kunder inkluderer Netflix, Evernote og Optimum Financial Solutions.
For å bruke Freshdesks kjernefunksjoner, registrer deg for deres gratisplan. Hvis du vil oppleve hele spekteret av programvarens muligheter, kan du velge €15, €39 eller €49 agent/måned.
I tillegg kan du prøve Freshdesk under en 21-dagers gratis prøveperiode.
Den beste kundesenterprogramvaren for bedrifter som streber etter å styrke kontakten med kundene sine.
Avaya er en skybasert programvareløsning som vil gjøre de virtuelle konferansene dine virkelig hyggelige.
Du kjenner kanskje igjen noen av Avayas kunder, inkludert Datamark, Fibre Industries og Treated.com.
Hvis du vurderer å abonnere på Avayas tjenester, kontakt deres salgsrepresentanter og få laget en prisplan for deg.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser som har som mål å øke veksten.
CallHippo hjelper over 5000 selskaper over hele verden med å tilby den beste kundeservicen til sine kunder.
Blant bedrifter som bruker CallHippo, kan du finne Brioso Technologies, Aspire og Altvalora.
CallHippo tilbyr fire prisplaner du kan velge mellom, inkludert €15, €22, €36 og €45 per bruker per måned. Du kan også kjøpe flere tillegg.
Beste kundesenterprogramvare for et bredt spekter av selskaper som ønsker å kutte telefonkostnadene sine samtidig som de opprettholder høye nivåer av kundetilfredshet.
3CX er klarert av mer enn 600 000 selskaper i alle bransjer, så du kan være sikker på at du vil være i gode hender.
3CX har mange forskjellige kunder, inkludert Toyota, Wilson og American Express.
Du kan bruke noen av 3CXs programvarefunksjoner gratis. Men hvis du ønsker å dra nytte av deres mer avanserte funksjoner, kan du registrere deg for en av følgende planer: €150, €235 eller €270 for deres vertsalternativ. Hvis du vil bruke den selvstyrte løsningen, kan du betale €135, eller €170.
Det første året med bruk av 3CXs programvare regnes som en gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser som ikke er redde for innovasjon.
Dialpad tilbyr en pålitelig programvareløsning som tilbyr en automatisert, men svært personlig opplevelse.
Dialpad har en stor kundebase, inkludert selskaper som Fenway Health, Uber og Clear Capital.
Du kan bruke Dialpads programvare for € 20, eller € 25 per bruker per måned, eller du kan be om en tilpasset prisplan som passer akkurat dine behov.
Du kan prøve denne programvareløsningen gratis hvis du registrerer deg for en 14-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for små bedrifter med eksterne team som ønsker å ha effektivt samarbeid.
Bitrix24 er en ideell løsning for selskaper som ønsker å øke salget enten de er på kontoret eller i den andre enden av verden. Bitrix24 tilbyr både skybaserte og lokale løsninger slik at den kan passe perfekt til virksomheten din.
Bedrifter som bruker Bitrix24s programvare inkluderer PC Pulse, Cargo og Compara.
Du kan oppleve noen av de grunnleggende funksjonene helt gratis med Bitrix24s gratisplan. Men hvis du ønsker å dra nytte av tilleggsfunksjonene deres, inkludert kundesenterprogramvare, kan du abonnere på en abonnement på $39, $79 eller $159 per måned. Hvis du foretrekker et lokalt system, kan du kjøpe en engangslisens som koster enten $2990 eller $24990 for bedrifter.
Før du forplikter deg til noen av disse betalte planene, kan du prøve Bitrix24 med deres 30-dagers gratis prøveversjon.
Beste kundesenterprogramvare for alle selskapene som driver salg og support via telefon.
Mer enn 9000 kunder stoler på Aircalls skybaserte kundesenterprogramvare med deres kontaktsenterdrift.
Blant bedrifter som bruker Aircalls programvare, kan du finne Avocado, Jobilla og Birdies.
Aircalls grunnleggende plan starter på €30 per måned som faktureres årlig. Hvis du ønsker å få tilgang til flere funksjoner, betaler du €50 per måned som også faktureres årlig. Videre kan du kontakte Aircall og få en tilpasset prisplan som passer perfekt til dine behov.
Før du bestemmer deg for å abonnere på et betalt abonnement, kan du prøve Aircall gratis med deres 7-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser som trenger en pålitelig kundesenterprogramvareløsning.
Twilio er en kundeengasjementplattform som lar deg gi ordentlig personlig støtte til kundene dine.
Noen av de kjente selskapene som bruker Twilio inkluderer DoorDash, Allergan og Lyft.
Twilios priser for å starte samtaler starter på 2 cent per minutt. For å motta anrop starter prisen på $1 månedlig per telefonnummer og 1 cent per minutt.
Du kan prøve Twilio gratis når du registrerer deg for deres 45-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter av alle størrelser som streber etter å gi en fantastisk opplevelse til kundene sine.
Dixa lar sine kunder tilby en virkelig flerkanalsopplevelse til sine kunder i små eller store kontaktsentre.
Noen av Dixas fornøyde kunder inkluderer Organic Basics, Rapha og Too Good To Go.
Du kan kontakte Dixas salgsteam for å bestille en demosamtale og få en tilpasset prisplan.
Men hvis du vil prøve det ut, kan du registrere deg for gratis prøveversjon.
Beste kundesenterprogramvare for større bedrifter som ser etter en pålitelig programvareløsning for bedrifter.
Nextiva tilbyr et pålitelig og sikkert kundesenterprogramvaresystem som over 80 000 selskaper over hele verden stoler på.
Du kjenner kanskje igjen noen av Nextivas kunder, inkludert Taco Bell, Pac-12 og Buffalo Bills.
Du kan abonnere på en av de tre prisplanene Nextiva tilbyr, inkludert $18,95, $22,95 eller $32,95 per bruker per måned. Alle disse alternativene kan faktureres månedlig eller årlig.
Du kan prøve noen av Nextivas funksjoner ved å registrere deg for en 7-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter av alle størrelser som ønsker å forbedre relasjonene til kundene sine.
Nice CXone gir kundene sine mulighet til å utnytte kreftene til AI og automatisering for å levere en best mulig kundeopplevelse.
Nice CXone er klarert av mange kunder, inkludert Columbia Sportswear, Radisson Hotels og Teleflora.
Du kan dra nytte av Nice CXones funksjoner fra $100 per måned per funksjon.
Hvis du vil prøve det før du foretar et kjøp, kan du registrere deg for en 60-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for mellomstore og store bedrifter som ønsker å gi den beste støtten til sine kunder.
Hvis du ansetter minst 50 kontaktsenteragenter, er UJET en utmerket kundesenterprogramvare for deg.
Blant bedrifter som bruker UJETs programvare, kan du finne Wag!, Instacart og Zettle.
UJETs programvare er tilgjengelig for kjøp for $65, $69, $99 eller $120 i måneden.
Hvis du vil prøve UJET uten å forplikte deg til et betalt abonnement, kan du registrere deg for en gratis prøveversjon.
Beste kundesenterprogramvare for små og mellomstore bedrifter på tvers av alle bransjer.
Ringover er en enkel å implementere og bruke programvare med 40+ forretningsverktøy som lar deg ha all kundeinformasjonen tilgjengelig.
Ringover har over 10 000 kunder, inkludert Sherpany, Klaxoon og Clausematch.
Du kan abonnere på Ringover for €19 eller €39 per bruker per måned. Hvis du ønsker å få en tilpasset prisplan, kan du kontakte Ringovers salgsteam.
I tillegg kan du prøve denne programvareløsningen gratis hvis du registrerer deg for en 7-dagers gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for enhver bedrift som ikke setter pris på leverandørlåsing.
VICIdial er en åpen kildekode-kontaktsenterprogramvare som brukes av mer enn 140 000 kunder over hele verden.
VICIdial brukes av klienter som Directo, Homebase og PROS.
Du kan bruke VICIdials kundesenterprogramvare helt gratis.
Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser innen e-handel og netthandel.
Channels er et skybasert datadrevet bedriftstelefonsystem som lar deg enkelt koble til kundene dine.
Channels er klarert av mange kunder, inkludert Kodakit, InstaForex og DocPlanner.
Kanaler lar deg bruke deres grunnleggende funksjoner, inkludert kundesenterprogramvare, gratis. Hvis du vil dra nytte av deres avanserte alternativer, kan du abonnere for $24, eller $62 i måneden.
Før du bestemmer deg for å kjøpe en betalt pakke, kan du registrere deg for en gratis prøveperiode.
Beste kundesenterprogramvare for større bedrifter på tvers av alle bransjer lokalisert hvor som helst i verden.
Avoxi har over 20 års erfaring med internasjonal kommunikasjon. Med dekningen i mer enn 170 land kan du være sikker på at kundene dine kan nå deg hver gang.
Du kjenner kanskje igjen noen av Avoxis kunder som Moncler, Marriott International og Black & Decker.
Du kan begynne å bruke noen av Avoxis funksjoner gratis. Men hvis du ønsker å dra nytte av deres ytterligere funksjoner, kan du velge mellom følgende alternativer: $19,99 per bruker eller $39,99 per bruker.
I tillegg kan du bli kjent med Avoxis funksjoner i løpet av den 7-dagers prøveperioden.
Det er mange alternativer for kundesenterprogramvare å velge mellom. La oss ta en rask titt på topp 5.
Call Center-programvare | LiveAgent
Prøv den beste kundesenterprogramvaren gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
|
Genesys | Talkbord | Fem9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra-vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
|
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
|
4.4
(ca. 100+ anmeldelser)
|
4.5
(ca. 600 anmeldelser)
|
4.2
(ca. 400 anmeldelser)
|
4.5
(ca. 100+ anmeldelser)
|
Nettbasert |
|
|
|
|
|
Gratis versjon |
LiveAgent tilbyr gratisversjon.
|
Genesys tilbyr ikke gratisversjon.
|
Talkdesk tilbyr ikke gratisversjon.
|
Five9 tilbyr ikke gratisversjon.
|
UJET tilbyr ikke gratisversjon.
|
Gratis prøveversjon |
LiveAgent tilbyr gratis prøveversjon.
|
Genesys tilbyr gratis prøveversjon.
|
Talk desk tilbyr gratis prøveversjon.
|
Five9 tilbyr ikke gratis prøveversjon.
|
UJET tilbyr gratis prøveversjon.
|
Startpris |
$49/agent/måned
LiveAgent kundesenterprogramvarepriser starter på $49/agent/måned.
|
$75/agent/måned
Genesys kundesenterprogramvarepriser starter på $75/agent/måned.
|
€75/agent/måned
Talk desks kundesenterprogramvarepriser starter på €75/agent/måned.
|
$149/agent/måned
Five9 kundesenterprogramvarepriser starter på $149/agent/måned.
|
$65/agent/måned
UJET kundesenterprogramvarepriser starter på $65/agent/måned.
|
A demo call is your time and place to ask questions and get first-hand information from the vendor. Although, sometimes it might be a bit overwhelming and you might forget the questions you planned on asking.
Don’t worry, we’ve got you covered.
The exact steps and actions depend on the provider of your call center automation software solution, the level of customization they allow, how many integrations you need to set up, and many more.
It could take a person with no prior IT experience half an hour, or it can take an experienced tech-savvy personnel a whole afternoon to configure everything correctly.
The most important, and frankly the only thing you really need to set up LiveAgent call center software is a VoIP number that supports SIP trunking. Although for some it is considered a piece of cake, if you need advice or assistance, our amazing team will help you set everything up.
But if you’d like to delve deep into the process of setting up your call center, – including call center software – you can use our Call center setup checklist to help you stay organized and make sure that you don’t forget anything important.
Although it is difficult to determine the best call center software for each business, the most reliable one is LiveAgent call center software. With its robust set of features, you can be sure that you will not miss anything your business might need either now, or in the future.
LiveAgent’s call center software leaves little to be desired. With each customer interaction, be it a call, a live chat message, or a social media mention converted to a ticket, you don’t need to ever worry that you’ll miss anything. This way, your customers will feel heard and appreciated every time they reach out to you.
If you’re searching for call center software full of amazing features that will take your customer support to the next level, look no further. LiveAgent’s call center software is the right solution for you.
In the category of cost-saving, LiveAgent is a clear winner. Not only does this call center software allow you to make inbound and outbound calls, use automation, harness the power of extensive reports, and increase your conversions, but it is also accessible to all the businesses who want to delight their customers while keeping costs low.
On review sites like Capterra, G2, and TrustRadius, LiveAgent boasts high ratings and great reviews. So if you are the one to listen to the voices of LiveAgent’s clients, you might be on the right path to finding the best call center software for you.
LiveAgent is, no doubt, the way to go if you’re looking for reliable software that is also easy to implement. You can configure, customize, and integrate it in no time without the need to know how to code.
Ringesenterprogramvare er en løsning som hjelper bedrifter med å administrere innkommende telefonsamtaler fra kundene sine. Den kan ha en rekke funksjoner som sentraliserte telefonsamtaler fra fasttelefoner eller nettsteder, intelligent ruting, automatisk oppringing eller samtaleopptak. En ringesenterprogramvare bør også hjelpe kundesenteragenter med å få tilgang til viktig informasjon om kundene sine, for eksempel ordrehistorikk, kontaktinformasjon og tidligere billetter.
En ringesenterprogramvare fungerer ved å sentralisere og dirigere anrop fra fasttelefoner eller nettsteder til programvaren din. Hvis en kunde ringer, skanner programvaren sin database med kunder for å se om den har noen tidligere informasjon om den som ringer. Deretter vil agenten som skal svare anropet få tilgang til denne informasjonen før de svarer. I mellomtiden står anropet i kø. Når anropet er besvart, blir det tatt opp for opplærings- og kvalitetsformål.
IVR er en interaktiv stemmesvarsteknologi. IVR gjør det mulig for datamaskiner å samhandle med mennesker gjennom bruk av talekommandoer eller toner fra et tastatur. IVR brukes i et kundesentermiljø for å rute anrop til aktuelle agenter eller avdelinger. IVR kan også brukes til å hente kontoinformasjon eller gi tilbakemelding. Derfor er det en flott løsning for bedrifter.
Hovedfunksjonen til et ringesenter er å gjøre det mulig for kunder å ringe bedrifter med alle spørsmål de måtte ha angående produkter, retningslinjer, returer, funksjonalitet, feilsøking eller tilbakemelding.
Prisen avhenger av kvaliteten på programvaren du velger. LiveAgent er en alt-i-ett helpdesk-løsning som også inkluderer et ringesenter. Prisen utledes basert på hvor mange agenter bedriften din trenger per måned. Våre alle -inkludert abonnement inneholder et fullpakket ringesenter, som koster $39 i måneden per agent.
Fordeler med en ringesenter-programvare inkluderer forbedret agenteffektivitet, kundeengasjement, kundeopplevelse og økt salg.
Oppdag alt om callsentre! Lær hva et callsenter er, hvilke funksjoner som er avgjørende, og hvordan callsenter-programvare kan forbedre kundeservice og tilfredshet. Utforsk viktige verktøy som ACD, rapportering, samtaleopptak, og mer. Finn ut hvordan du kan redusere driftskostnader og øke kundetilfredshet. Besøk oss for å optimalisere din kundeserviceopplevelse.
Oppdag LiveAgents alt-i-ett flerkanals kontaktsenterprogramvare, som strømlinjeformer kundekommunikasjon på tvers av plattformer for en sømløs opplevelse. Med 24/7 kundeservice, ingen konfigureringsavgift, og en gratis prøveperiode, kan du effektivt administrere kundeinteraksjoner fra ett sted. Perfekt for både små og store bedrifter, gir det forbedret sikkerhet, reduserte kostnader og økte salgsmuligheter. Prøv gratis i dag!
Effektiv programvare for utgående kundesenter
Oppdag LiveAgents kraftfulle utgående kundesenterprogramvare for 2023, som forbedrer salgs- og markedsføringsinnsatsen din med sømløs CRM-integrasjon. Nyt 24/7 kundeservice, ingen konfigureringsavgift, og muligheten til å avbryte når som helst. Start en gratis prøveperiode uten behov for kredittkort og løft kundekommunikasjonen din til nye høyder.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team