Slack er en velkjent skybasert plattform for direktemeldinger. Slack brukes til å få kontakt med kollegene dine og umiddelbart chatte med dem om arbeidsrelaterte problemer, prosjekter eller til og med for å ha en uformell samtale i nedetiden. Det er populært fordi det er enkelt og mange bedrifter begynte å bruke det som sin viktigste kommunikasjonskanal. Slack har startet som et enkelt prosjekt som hadde som mål å gjøre tilbakemeldinger fra kunder til deres prioritet og gi et enkelt rom for kommunikasjon i bedrifter. Derfor er det ikke rart at Slack ble den mest populære meldingsplattformen for bedrifter over hele verden.
Hver gang noen sender en melding til deg eller en kanal du er på, mottar du et varsel. Fra salg, menneskelige ressurser eller produktutvikling er alt samlet i ett enkelt knutepunkt.
Men hva med kundestøtte? For å få det meste ut av Slack og LiveAgent, har vi introdusert en ny funksjon for å holde deg i løkken selv når du tar deg av andre saker. Dine kundeservice ferdigheter vil holdes skrape.
LiveAgent gjør det enklere for deg å følge opp billettene dine via Slack-varsler.
Gå aldri glipp av en kundes henvendelse selv mens du diskuterer andre ideer. Fortell agentene dine om de nyeste oppdateringene med Slack- og LiveAgent-integrering.
Kjernefordeler
- Aldri mist en enkelt billett mens du slakker
Med LiveAgents Slack integrasjon kan du se hva som skjer med dine billetter mens du tar deg av virksomheter på Slack. Hver gang en ny billett blir åpnet, løst eller når du får et svar av en kunde vil du bli holdt opp til farta via Slacks varsel panel.
- Finn ut viktige oppdateringer om reglene
Finn ut om noe viktig har endret seg i LiveAgent-regel-oppsettet ditt. Hver gang en regel endres mens du er i Slack, vil du bli varslet om det.
- Enkelt oppsett
Oppsette er lett fra LiveAgents konfigurasjons panel og tar bare noen få minutter å gjøre ferdig. Alt vil være klart og satt opp i løpet av ingen tid så du kan fokusere på de viktige tingene.
- Hold dine agenter i kontakt
Send ut meldinger til Slack fra LiveAgent for å diskutere planer, gi råd eller for å holde dine agenter opp til farten med “send Slack melding” alternativet.
- Tilpass dine varsler
Varsel maler kan lett bli tilpasset til din preferanse
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Bedrifts fordeler
- Slakk integrasjon sparer deg for verdifull tid ved å være konstant klar over hva som skjer i dashbordet ditt
- Automatiske varsler om nylig lagde billetter, eksisterende billetter og nye regler
- Informer agentene dine på Slack gjennom LiveAgent enkelt ved å sende en melding til kanalen din
- Lett å implementere, ingen kompliserte prosedyrer
Implementering og oppsett
Å sette opp din Slack varsler er lett å gjøre på egen hånd. Aldri la noen miste billetter eller en viktig oppdatering i dine regler. Det er bare noen få trinn å gå gjennom, la oss se på hva de er.
Trinn 1
Det aller første trinnet er å sette opp din Slack funksjon. Du kan finne listen av funksjoner på ditt LiveAgent administrator panel. Gå til konfigurasjoner og finn Slack.
Trinn 2
Etter aktiviseringen er ferdig, trykk på “legg til Slack” knappen. Knappen vil komme frem igjen i Slack konfigurasjons utvalget. Så popper et standard autorasjons vindu opp igjen.
Trinn 3
Når du er ferdig og integrere din Slack med LiveAgent, kan du sette opp en ny regel handling ” send Slack melding”. Alle agentene har også valget til å sette Slack varsler på deres “rediger profil” seksjon. Etter de setter opp deres Slack, kreves det at en bruker-bekreftelse test melding blir gjort dirkete i Slack.
Klar til å gi det en sjanse? Følg disse lette trinnene og prøv å send en melding fra ditt LiveAgent instrumentbrett for å se hvordan det virker. Å tilpasse varsler er lett nok å gjøre. Bare gå til Slack konfigurasjon og se på alle alternativene. Velg den som passer deg best.
Klar for å overkomme slakking?
Slack og LiveAgent er begge veldig sterke verktøy, hvor hver av dem serverer forskjellige formål. Å få stabile, troverdige og intuitive programvarer er alltid en verdifull investering for deg å ditt firma. Slack som et kommunikasjons verktøy er uvurderlig og med Slack og LiveAgent i lag, vil din bedrift være klar for å vokse, dine agenter vil alltid bli varslet om oppdateringer og dine kunde blir alltid tatt vare på raskt og effektivt. Definer støtte på en helt ny måte og del eksempler av god kundeservice innad din kanal.
Hvorfor ikke finne ut for deg selv? LiveAgent tilbyr god prising og pålitelig støtte for en rimelig pris. Se våres fleksible pris plan eller prøve det ut helt gratis.
“Vi så etter en erstatter for Kayako noe som virkelig frustrerte oss. I starten, prøvde vi Freshdesk, men når jeg kom over Live Agent ble jeg solgt. Live Agents beste del er måte de tildeler billetter til agenter. Dette gir en konstant oppgavestrøm for våres kundeservice personell og forhindrer kirsebærplukking av den letteste oppgaven ovenfor de vanskelige. Det er også veldig bra å ha som mange funksjoner. Selv om du ikke trenger alle, finner du garantert de du trenger.” Sampo S G2
Oppdag de robuste sikkerhetsfunksjonene i LiveAgent for help desk, inkludert IP-forbud, to-trinns bekreftelse, HTTPS-kryptering og mer. Beskytt dine kundedata med vår GDPR-kompatible løsning og flere datasentre. Start din gratis prøveperiode i dag og håndter kundehenvendelser trygt fra ett grensesnitt!