Utallige metoder for forbedring med
ett verktøy

Forbedre kundeservicen med LiveAgent

  • ✓ Ingen oppstartskostnader
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Har du behov for å forbedre din kundeservice?

Konseptet rundt kundeservice har utvidet seg det siste årtiet. Før handlet kundeservice kun om menneskelig interaksjon. Men med økningen i netthandel har bedrifter blitt nødt til å tilpasse sine kundeservicestrategier. Med tonnesvis av innkommende henvendelser fra sosiale medier og livechat, ble automatisering og chatbotter tatt i bruk. Selv om automatisering og chatbotter er svært kostnadseffektive og sparer deg for mye tid når det kommer til behandling av kundeforespørsler, er det viktig å bevare den menneskelige kontakten som kunder ønsker, men chatbotter ikke kan gi. Hvordan? Sjekk våre feilsikre tips som forbedrer din kundeservice.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Hva er kundeservice?

Kundeservice er den støtten og hjelpen du tilbyr til dine kunder før, under og etter en handel. Som en serviceagent er det ekstremt viktig å være kunnskapsrik, velmenende og forståelsesfull gjennom hele prosessen. Dine kunder skal føle seg verdsatt hele veien.

Vet du hva dine kunder mener?

Når det kommer til å forbedre kundeservice er det viktig å sette seg ned og spørre de vanskelige spørsmålene. Er dine kunder fornøyde med produktet ditt og nivået av service du tilbyr? Ofte tror bedrifter at de tilbyr utmerket kundeservice, men kundene er ikke enige. Så hvordan kan du finne ut om dine kunder er fornøyde med din bedrift? Ved å måle tallene som betyr mest: CSAT, NPS, CES og FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Hva er et godt resultat for kundetilfredshet?

Man burde sikte på å ha et CSAT-resultat på 80% eller mer, men målet kan variere mellom ulike bransjer. Selv om CSAT er en god indikator på hvordan bedriften din ligger an, burde man også måle NPS, CES og FRT for å få en komplett oversikt over din service. Ved å måle slike tall kan du identifisere områder som kan forbedres og øke kundetilfredsheten.

Forbedre kundeservicen ved å samle inn data fra undersøkelser

CSAT

Kundetilfredshetsundesøkelse (Customer satisfaction score) gir deg informasjon om hvor førnøyde kundene er med ditt produkt og service.

NPS

Ambassadørundersøkelse (Net promoter score) viser hvor sannsynlig kunder er til å anbefale ditt produkt til andre.

CES

Enkelhetsundesøkelse (Customer effort score) viser hvor enkelt eller vanskelig det er for kunder å samhandle med din bedrift.

Tilby personalisert service

71% av kunder sier at de føler seg frustrerte når en handelsprosess er upersonlig.
Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Tilby flerkanals kundestøtte

90% av kunder forventer strømlinjeformet samhandling mellom alle kommunikasjonskanaler.

Gi lynrask respons

64% av kunder forventer å motta sanntid kundestøtte uansett hvilken kommunikasjonskanal de benytter.
Lightning fast responses

Fornøyde kunder er de beste kundene

Vi tilbyr migrasjonsstøtte fra de fleste av de mest populære kundeserviceløsningene.

Hvordan kan et kundebehandlingssystem forbedre din kundeservice?

Et kundebehandlingssystem lar deg lagre og få tilgang på viktig informasjon om dine kunder som du kan bruke til å skape personalisert kommunikasjon med din kunder.
Tilby kunderservice 24/7 via selvhjelpsportaler. Fyll dem med hjelpeartikler og FAQ, eller opprett et forum der kundene dine kan hjelpe hverandre.
En god metode for å kontinuerlig forbedre din kundeservice er å samle inn kundetilbakemeldinger og analysere dine agenters ytelse.
Kundebehandlingssystemer kan hjelpe deg å gi rask og bekvem kundestøtte via livechat, callsenter, kunnskapsdatabaser og via integrasjon av sosiale medier og automatiseringsfunksjoner.
Streamline communication into single dashboard

Samle alle henvendelser på ett sted

Koble alle dine kommunikasjonskanaler (telefon, e-post, sosiale medier, livechat, kundeportal) med LiveAgent. Når du mottar en ny forespørsel vil den automatisk komme inn i systemet og bli lagret som en henvendelse.   Herfra kan du administrere, overvåke og respondere på alle henvendelser. Den universale innboksen er full av funksjoner som gjør håndteringen enkel slik om automatisering, sortering, avdelinger, og mer.

Rediger fritt med vårt "det du ser er det du får" redigeringsverktøy

Opprett enestående kunnskapsdatabaser med vårt “det du ser er det du får” redigeringsverktøy. Vår programvare lar deg opprette flere kunnskapsdatabaser både internt og eksternt. Fyll dem med hjelpeartikler, videoer, tilbakemeldinger og forslagsbokser, forumer eller FAQ.
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Ha dine kunders data tilgjengelig

Vår innebygde kunderelasjonshåndtering holder dine kundedata raskt tilgjengelig. Hver gang du besvarer en henvendelser er all tidligere kommunikasjon, kjøp og informasjon tilgjengelig for deg å se. Rediger informasjonen enkelt mens du chatter eller ringer med dine kunder gjennom vår innebygde livechat og callsenter.
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket livechat, kundehenvendelseshåndtering og automatisering som lar oss tilby enestående kundestøtte til våre kunder

black Slido logo

Tilby sanntid kundestøtte

Hurtighet er en viktig faktor når det kommer til å konvertere nettbesøkende til kunder, og for å holde dine kunder fornøyde. Vår livechat er for øyeblikket den enkleste og raskeste på markedet. Bruk den for å nå ut til dine kunder proaktivt mens de besøker nettsiden din.
Real-time customer support
Performance analyze

Analyser din ytelse

Benytt våre robuste informasjonsdata og rapporteringsfunksjoner. Se brukerstatistikk, evaluer resultatrapporter og lær fra dine kunders fornøydhetsvurderinger. Se hvem som interagerer med din bedrift og hvilken service de mottar.

Grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Hvorfor er LiveAgent det riktige verktøyet for å forbedre din kundeservice?

LiveAgent har vært det mest anmeldte og høyest rangerte kundebehandlingssystemet for små bedrifter i 2019 og 2020.
Over 21.000 bedrifter fordelt over ulike bransjer har valgt LiveAgent for sine kundebehandlingsbehov.
Med 180+ funksjoner og tjenester, 40+ integrasjoner og endeløse konfigurasjonsmuligheter vil verktøyene enkelt tilpasses din bedrifts behov.
Helt skybasert, sikker og enkel å sette opp og bruke. Kom i gang med LiveAgent på minutter.

Pris til nytte-nivå? Ubestridt

LiveAgent er et avansert kundebehandlingssystem som kan hjelpe deg å forbedre kundeservicen og konverteringsraten samtidig. Vårt system er konkurransedyktig priset, og et kupp i forhold til de utallige funksjonene den tilbyr. Prøv LiveAgent i dag, kredittkort er ikke påkrevd.
$15 Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema
Relaterte artikler tilForbedret kundeservice
Telefonsenterveilederens liv kan være hektisk, men det finnes måter å gjøre det enklere på. Ta en titt på vår daglige sjekkliste for telefonsenterveileder for en rask måte å holde seg organisert på!

Kundesenter veileder daglig sjekkliste

Oppdag vår daglige sjekkliste for kundesenterveiledere, designet for å sette mål, sjekke bemanning, tildele oppgaver, teste utstyr, og holde teamet produktivt. Perfekt for å sikre sømløse skift og oppnå selskapsmålene effektivt. Besøk for å holde deg organisert og motivert hver dag!

Slik sørger du for at IT-helpdesk-revisjonen din er så grundig og omfattende som mulig. Fullfør denne IT helpdesk-revisjonssjekklisten for en feilfri evalueringsprosess.

IT helpdesk revisjonssjekkliste

Slik sørger du for at IT-helpdesk-revisjonen din er så grundig og omfattende som mulig. Fullfør denne IT helpdesk-revisjonssjekklisten for en feilfri evalueringsprosess.

For å oppnå en utmerket kundeservice behøver man fokus på oppbygging av lojalitet og langvarige kundeforhold, og ikke bare på salg.

Best kundeservice

Oppdag nøkkelfaktorer for å oppnå den beste kundeservicen, inkludert rask respons, lojalitetsbygging, og opplæring av servicerepresentanter. Få inspirasjon fra Google, Chick-fil-A, Ikea og Amazon. Lær mer om hvordan LiveAgent kan forbedre din kundeservice. Besøk for tips og en gratis prøveperiode!

CES er en beregning som viser hvordan kundene dine føler om innsatsen de må gjøre for å samhandle med støtten din og få en løsning på problemet deres.

Kundeinnsatspoeng

Lær hvordan du kan måle og forbedre kundeinnsatsscore (CES) for bedre kundetilfredshet. Oppdag effektive strategier og programvare som LiveAgent for å optimalisere din kundeservice. Start din gratis prøveperiode nå og se forskjellen!

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x