Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Freshdesk-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

a>, flotte verktøy og utallige integrasjoner for å hjelpe deg med å løse kundestøttebilletter raskt og enkelt . Dra nytte av e-postbilletter, live chat, telefonsenter, sosiale medier strong> funksjoner eller kunnskapsbase for å skape en jevnere opplevelse med programvaren vår og bruke mest mulig fra en enkeltplattform.

Interessert så langt? Fortsett å lese for å finne ut alle fordelene med LiveAgent eller start din 14-dagers gratis prøveperiode. Ingen kredittkortinformasjon kreves og ingen bindinger.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Spar mer med LiveAgent

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Alle verktøyene du trenger for å yte kundeservice i verdensklasse

LiveAgent er en komplett løsning klar til å håndtere kundestøtteprosessen med en rekke produktivitetsverktøy. Vårt omfattende utvalg av funksjoner hjelper deg med å løse kundebilletter raskere samtidig som du eliminerer repetitive oppgaver og øker agentproduktiviteten.

Billettsystemet slår alle kundesamtaler som e-poster til kundestøttebilletter som kan løses av kundeserviceagenter. Å plassere en live chat-widget på nettstedet ditt kan lønne seg med sømløse samtaler med kunder.

Vis verden en flott kundestøtteopplevelse via sosiale medier som Facebook strong>, Twitter eller Instagram. Forbedre administrasjonen av kunderelasjoner med LiveAgent call senter eller lag kundeportalerer også kjent som en kunnskapsbase.

Håndtere alle innkommende kundeforespørsler fra ett sted

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for selvbetjeningsstøtte gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
Konkurrent
Total vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
Fikk en total vurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Fikk en total vurdering på 4,5 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
Brukervennlig
Brukervennlighetsvurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Vurdert 4,5 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
Kundeservice
Kundestøttevurderinger fra bekreftede brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for kundestøtte av verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for kundestøtte av verifiserte brukere på Capterra.
Verdi for pengene
Pris til verdivurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for produktverdi kontra pris av verifiserte brukere på Capterra.
4.4
Vurdert 4,4 av 5 for produktverdi kontra pris av verifiserte brukere på Capterra.
Pris
Programvarepris i USD per agent per måned.
$15/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
$19/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
Varsler / eskaleringer
Varsler og eskaleringer for billetter og SLAer basert på prioritet og forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Automatisk ruting
Automatisk billettruting til spesifikke avdelinger og agenter basert på forhåndsdefinerte betingelser.
Tilbyr automatisert ruting.
Tilbyr automatisert ruting.
Administrasjon av kundesenter
Et sentralisert dashbord for å ringe, motta og administrere anrop.
Tilbyr kundesenteradministrasjon.
Tilbyr kundesenteradministrasjon.
Køadministrasjon
Et system som brukes til å administrere anropskøer.
Tilbyr køadministrasjon.
Tilbyr køadministrasjon.
E-postbehandling
Muligheten til å koble billettprogramvaren med flere e-postadresser for å motta, svare og skrive e-poster direkte fra programvaren.
Tilbyr e-postadministrasjon.
Tilbyr e-postadministrasjon.
Ytelsesberegninger
Spor nettstedets besøkendes oppførsel. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på.
Tilbyr ytelsesberegninger.
Tilbyr ytelsesberegninger.
administrasjon av kunnskapsbase
En funksjon som lar brukere opprette og administrere omfattende kunnskapsrepositorier.
Tilbyr administrasjon av kunnskapsbase.
Tilbyr administrasjon av kunnskapsbase.
Multi-Channel kommunikasjon
Kobler til flere kommunikasjonslinjer (som e-post, live chat, et kundesenter eller sosiale medier) for å strømlinjeforme alle meldinger og la brukere svare på dem fra billettprogramvaren.
Tilbyr flerkanalskommunikasjon.
Tilbyr flerkanalskommunikasjon.
Sanntidschat
En integrert live chat-widget som kan distribueres på nettstedet ditt og brukes til sanntidskommunikasjon med besøkende på nettstedet.
Tilbyr chat i sanntid.
Tilbyr chat i sanntid.
Rapportering/analyse
Et analyseinstrumentbord som lar brukere generere resultatrapporter.
Tilbyr rapportering/analyse.
Tilbyr ikke rapportering/analyse.
Selvbetjeningsportal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
Tilbyr en selvbetjent portal.
Tilbyr en selvbetjent portal.
administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA-logger, SLA-overholdelse og mer.
Tilbyr administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
Tilbyr administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
Integrasjon av sosiale medier
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Billettadministrasjon
Administrer billetter med billettoverføringer, billettsammenslåing, splitting, merking som spam, slumring og mer.
Tilbyr billettadministrasjon.
Tilbyr billettadministrasjon.
Administrasjon av arbeidsflyt
Automasjonsregler som kan implementeres for å fremskynde kundestøtteprosesser.
Tilbyr administrasjon av arbeidsflyt.
Tilbyr administrasjon av arbeidsflyt.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Øk responstiden din med den raskeste live chatten

Du trenger ikke å håndtere forespørsler fra kunder kun via e-post. LiveAgent kan opprettholde agentytelsen og hjelpe fullføre kundereiser på nettstedet ditt med den raskeste live chat-widgeten på markedet.

Gjør deg klar for raskere svar og løs kundeforespørsler raskt. Livechat-widgeter er ikke bare et effektivt kundestøtteverktøy men de kan også gjøre din bruker fellesskap til betalende fornøyde kunder.

Kombinert med andre LiveAgent-funksjoner, for eksempel hermetiserte svars, sanntidsskrivevisning, og arkiv med svar du kan få jobben gjort med LiveAgents mange produktivitet applikasjoner og verktøy.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Teaminnboks med live chat og tilpassede nettskjemaer

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

De riktige kundeservicedesk-funksjonene for jobben

Våre funksjoner lar deg utføre mange help desk-aktiviteter og oppgaveautomatiseringer som ellers ville gjort svartiden mye lengre. Eliminer repetitive oppgaver og svar på vanlige spørsmål med hermetiske meldinger.

Når du har tid til overs, kan du gjerne hjelpe kollegene dine med vanskelige oppgaver i din delte flerkanalsinnboks. Forbedre arbeidsflyten din med kraftige arbeidsflytautomatisering-regler a>, tags og interne notater i kundestøttebilletter. Sørg for at du samler inn tilbakemeldinger fra kunder for å fortsette det gode arbeidet.

Utvid kundeinteraksjonen din i sosiale mediekanaler og koble til annen programvare og tredje- partyverktøy for å lage sømløse integrasjoner med LiveAgent. Utforsk LiveAgents funksjoner og verktøysett og finn ut hvorfor det er et populært valg for selskaper over hele verden.

Gjør LiveAgent til en tilpasset programvareplattform skreddersydd for kundeservice av høy kvalitet

Vil du bare ha kundestøttebilletter eller flere kanaler for kommunikasjon med klienter?
LiveAgent kan være en kundestøtteprogramvare eller en samarbeidsprogramvare som passer til kundestøtteteamets stil og formål.

Jobber du fra Gmail-innboksen din? Koble eventuelle e-postadresser du har til LiveAgent-teamets innboks og ta vare på e-postene med kundestøtte.

LiveAgents delte innboks kan tjene deg som den ultimate e-postklienten. Bruk e-postmaler, angi tildelingsregler og legg igjen agentnotater for å betjene millioner av kunder effektivt.

Få tilgang til live chat for å forenkle kommunikasjonsprosessen for agenter. Live chat er også det ideelle valget for kunder som vil ha raskt svar på spørsmålene deres.

Sett en knapp på nettstedet ditt og øk kundetilfredsheten med chat. Få sanntidsvarsler og hold oversikt over hvor mange som surfer på nettet ditt.

Gi en fantastisk kundestøtteopplevelse med ditt eget kundesenter. Telefonsamtaler er en del av billettsystemet, slik at du kan holde styr på kundeforespørsler.

LiveAgent registrerer alle kundesamtaler, inkludert telefonsamtaler. Lag tilpassede IVR-trær og rute anrop til de riktige kundeserviceagentene.

En av de nye kommunikasjonskanalene for populær kunde er sosiale medier. Facebook, Twitter og Instagram er der for deg for å forbedre din helpdesk.

Bedrifter bruker sosiale mediekanaler for å vise bedre kundeopplevelse, få kundelojalitet og andre kundestøtteaktiviteter.

Help desk-plattformer bruker selvbetjeningsportaler fylt med nyttige artikler. Kunnskapsbaseartikler øker selvbetjeningsmulighetene for folk som ønsker å finne svar.

LiveAgent fungerer godt som en kunnskapsbaseprogramvare b>. Legg til kunnskapsbaseartikler fylt med verdifulle kunnskapsressurser og arkiver med svar for kundene dine for å få fullt utbytte av selvbetjeningsalternativer.

LiveAgents brukergrensesnitt er fullt av funksjoner som håndterer enkle prosesser og massive oppgavebelastninger. Produktivitets-applikasjoner er en del av en standard helpdesk.

Billettadministrasjon for kundestøtte blir enklere med integrasjoner med tredjepartsverktøy. LiveAgent blir deretter til et flerkanals samarbeidsverktøy for ulike formål.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobil app

LiveAgent er et flerkanals kundeserviceverktøy. For å gi våre kunder et best mulig serviceverktøy, tilbyr vi også en mobilapp slik at du kan yte personlig kundeservice 24/7.

Hvis kundesuksessteamet ditt ikke har tilgang til en datamaskin, kan de dra nytte av mobilappen som er tilgjengelig for både Android og iOS-brukere.

Som et resultat kan bedriften din håndtere alle kundeforespørsler raskt, noe som fører til forbedret tilfredshetsvurdering med kundene dine.

Kundelykke er vår prioritet

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.

black Slido logo

Klar for din 14-dagers gratis prøveperiode?

Hvis du har flere spørsmål, kan du gjerne kontakte oss via e-post, sosiale medier eller ringe oss.

Vi er her 24/7 for å hjelpe deg med alt angående kundestøtte og LiveAgent. Prøv LiveAgent gratis i dag, uten kredittkortinformasjon og uten krav.

Hvis du vil ha mer informasjon, sjekk ut tourvideoen med eksempler av verktøybruk og effektiv arbeidsflytfor å se alt LiveAgent har å tilby.

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sammenlign oss med andre helpdesk-løsninger

Relaterte artikler tilFreshdesk alternativ
Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

Leter du etter et alternativ til Helprace? Oppdag LiveAgent, en omfattende helpdesk-løsning med billettsystem, kunnskapsbase, live chat og integrasjoner for sosiale medier. Øk kundetilfredsheten og produktiviteten med våre verktøy. Start en gratis prøveperiode i dag uten krav om kredittkort!

Ser du etter et alternativ til CallHub? Søket ditt er over, LiveAgent tilbyr omnikanal-støtte, mange funksjoner og til en god pris.

Ser du etter et CallHub-alternativ?

Oppdag LiveAgent, det ledende CallHub-alternativet med omnikanal-støtte, ingen konfigureringsavgifter, og 24/7 kundeservice. Start din 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort og opplev en komplett kundesenterløsning med ubegrensede funksjoner inkludert billettsalg, live chat, integrasjoner for sosiale medier, og mer. Perfekt for bedrifter som ønsker effektiv og kostnadseffektiv kundeservice. Besøk nå!

Letingen etter et alternativ til OneDesk er over. Bytt til LiveAgent og få et flerkanals billettsystem som også støtter sosiale medier.

Leter du etter et alternativ til OneDesk?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk! Nyt fordeler som ingen etableringsgebyr, kundeservice 24/7, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort. Bytt til en flerkanals helpdesk-løsning som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier. Prøv LiveAgent for en forbedret kundesupportopplevelse!

Liveagent er den ultimate kundestøtteløsningen for din bedrift. Gi støtte via flere kanaler og kontoer. Gi hjelp med de beste verktøyene og forenkle arbeidsflyten din med et flott billettsystem. 4 grunner til at selskaper bytter til liveagent med live chat og live chat widget som er den raskeste på markedet, med chatvisnings-hastigheter på 2,5 sekunder.

Ser du etter et Vocalcom-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det ultimate Vocalcom-alternativet med ingen konfigureringsavgift, 24/7 kundeservice og ingen kredittkortkrav. Forbedre kundeservicen din med over 175 funksjoner, inkludert billettsalg, live chat, og sosiale medieintegrasjoner. Start din gratis prøveperiode i dag og opplev økt kundetilfredshet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x