Unngå å levere dårlig kundestøtte ved å la kundene vurdere svarene fra agentene. Identifiser negative trender i kundestøtten din og håndter det deretter. Utnytt “Rangering”-funksjonen til LiveAgent.
Agentrangering i live chat
Kundene dine kan gi tilbakemelding om støtteopplevelsen ved å vurdere kommunikasjonen med en kunderepresentant. La kundene dine vurdere agenten chat– og e-postsvar.
Agentrangering oversikt
LiveAgent tilbyr en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kundens kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved å lære mer om agentene dine kan du belønne de beste agentene dine og støtte de som ikke presterer for øyeblikket. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Rangering”-funksjonen til LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Oppdag hvordan LiveAgent's Facebook-integrasjon kan revolusjonere kundeservice med effektiviserte meldingshåndteringer, forbedret responstid, og økt produktivitet. Besvar Facebook-forespørsler direkte fra LiveAgent-panelet og oppretthold høy kundetilfredshet. Start din gratis prøveperiode nå og hold dine agenter fokuserte og organisert, alt mens du sparer tid og penger!