Spesifiser den besøkendes IP-adresser i LiveAgent som du ønsker å utestenge slik at irriterende besøkende ikke lenger kan plage agentene dine.
Utestengelsen gjelder for:
- Chatter
- Kontaktskjema
- Anrop (ringeknapp)
- Forslag
- Forum innlegg
Chatter En besøkende kan se en chat-knapp, men han kan ikke starte en chat-økt med en tilgjengelig agent. En utestengt besøkende kan bare legge igjen en frakoblet melding, som automatisk blir merket som Spam.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktskjemaer En melding lagt til av en utestengt besøkende via et kontaktskjema vil automatisk bli merket som søppelpost.
Anrop Anrop via anropskontakt-widgeten (ringeknapp) vil bli omdirigert til en talepost (og merket som søppelpost), eller det vil bare avslutte samtalen – i henhold til IVR-oppsettet ditt.
Forslag/foruminnlegg Utviste brukere kan ikke registrere seg og bidra til forumet/legge til forslag fra utestengt IP-adresse.
Utestengelses-historie – Lagret informasjon
- Dato for utestengelsen (opprettet)
- Gyldighet (gyldig til)
- Utestengt IP
- Notat med grunn
- Utestengt av (agentnavn)
- Billett ID
Hvordan legge til en Utestengelse
- Når du chatter med en irriterende besøkende
- Legg til utestengelsen i Innstillinger/Beskyttelse-delen i LiveAgent
Kunnskapsbase ressurser
Oppdag hvordan videresending av e-post i LiveAgent kan effektivisere kundestøtten din ved å koble e-postkontoer fra ulike leverandører direkte til systemet. Start å svare på e-poster umiddelbart med vår enkle oppsettsprosess. Prøv gratis i 30 dager – ingen kredittkort kreves. Gjør kundekommunikasjon smartere og mer profesjonell i dag!