LiveAgent er en kundeserviceprogramvare som lar personalet ditt håndtere alle kundehenvendelser fra ett grensesnitt trygt. Billettene er alle i én Universal-innboks. Billettene kan for eksempel være fra; E-post, Live Chat, sosiale medier, samtaler og mange flere!
LiveAgent har tusenvis av kunder og vokser hver dag. Quality Unit, som er et selskapet bak LiveAgent, sørger alltid for å beskytte sine kunder. Her er noen helpdesk-sikkerhetsfunksjoner som forhindrer og beskytter kundene våre.
Helpdesk Sikkerhetsfunksjoner:
- FORBY IP-er
- 2-trinns bekreftelse
- HTTPS-kryptering
- Flere datasentre
- GDPR
Hvis du vil vite mer, kan du lese LiveAgent sine retningslinjer for sikkerhet.
Helpdesk sikkerhets-oversikt
FORBY IP-er:
IP-adresse (Internet Protocol) er et unikt nummer som er knyttet til en bestemt datamaskin eller et nettverk. LiveAgent tilbyr en funksjon der din bedrift/kundepersonale kan forby visse IP-adresser. Hvorfor vil kundeagentene dine forby en viss IP? Kundepersonalet ditt kan støte på visse kunder/personer som kanskje kaster bort agentens tid ved å gjenta henvendelser, eller som bare har irrelevante/upassende henvendelser. Få kunderepresentantene til å jobbe effektivt og forby visse IP-er i LiveAgent.
Hvis du vil finne ut mer, kan du lese LiveAgent – Forby IP-er.
2-trinns bekreftelse
LiveAgent ønsker å gi våre kunder best mulig sikkerhet når det kommer til å gå inn på deres LiveAgent-konto. 2-trinns bekreftelse er en valgfri måte å forhindre uønsket oppføring. Så hvordan fungerer det? Hver gang du eller dine kundeagenter logger på, vil det være en 2-trinns bekreftelsesprosess. I utgangspunktet vil du skrive inn en generert kode fra smarttelefonen din. Dette tillater en sikker pålogging. Du vil bruke en Google Authenticator-app for å generere denne 6-sifrede koden. Aktiver 2-trinns bekreftelse og sørg for at LiveAgent-kontoen din er trygg!
Hvis du vil vite mer, kan du lese LiveAgent – 2-trinns bekreftelse.
HTTPS Kryptering
HTTPS er “Hypertext Transfer Protocol Secure” som er en utvidelse av HTTP. LiveAgent tilbyr HTTPS-kryptering som hjelper deg med å beskytte all kommunikasjon/data som overføres mellom nettleseren din og LiveAgent. Derfor, selv om noen klarer å komme seg inn på kontoen din, er de ikke i stand til å kryptere den informasjonen på grunn av det høye nivået av helpdesk-sikkerhet.
Hvis du vil vite mer, kan du lese LiveAgent – HTTPS-kryptering.
Flere datasentre
Datasenteret er en bygning som inneholder mange kraftige datamaskiner og systemene som trengs for å holde dem i gang, slik at store mengder data (=datainformasjon) kan håndteres effektivt og uten avbrudd. – Cambridge ordbok
Siden vi setter pris på tilbakemeldingene fra kundene våre, prøver vi å imøtekomme kundenes preferanser. Derfor har vi flere datasentre, slik at vi kan installere LiveAgent-kontoer til serverpunktene som er best for kundenes plassering.
Hvis du ønsker å finne ut alle LiveAgent-datasentre, kan du lese LiveAgent – Flere datasentre.
GDPR
GDPR (General Data Protection Regulation) er en EU-lovforordning for personvern. I tillegg inkluderer den også restriksjoner angående personopplysninger som overføres utenfor EU/EØS-områdene. LiveAgent har overholdt denne loven fra og med mai 2018.
Hvis du vil lære mer om LiveAgents forhåndsmålinger for GDPR, sikkerhet, vanlige spørsmål, kan du lese LiveAgent – GDPR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!