Hva er integrasjon?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Bedrifter bruker forskjellige apper og verktøy hver dag. Disse verktøyene og appene ble laget for å støtte selskapets daglige oppgaver. Så mye som disse er nyttige, kan det brukes mye tid på å bytte mellom grensesnitt. LiveAgent er en kundeserviceprogramvare som hjelper kundeservicen din med å jobbe i ett grensesnitt. Men selv om personalet mottar alle kundehenvendelser i én programvare, må de fortsatt bruke andre apper. Dette er grunnen til at LiveAgent inkorporerte integrasjoner og samarbeider også med andre selskaper for å utvide LiveAgents muligheter. Med integrasjoner kan kundepersonalet jobbe fra én programvare med alle nødvendige verktøy tilgjengelig.
Fordeler med integrasjoner:
- Bruker mindre på ressurser – for eksempel flere kunderepresentanter
- Automatiserte arbeidsprosesser
- Skape en bedre kundeopplevelse
- Fornøyde kundeagenter
- Kundelojalitet
- Evne til å dele data
Hvordan kan du bruke integrasjoner i LiveAgent?
Integrasjoner forbedrer LiveAgents ytelse. De kan koble forskjellige verktøy sammen. Alt i alt for å forbedre dine daglige arbeidsaktiviteter.
Etter å ha registrert deg og kommet deg gjennom startveiledningen, kan du begynne å bruke LiveAgent. LiveAgent-integrasjoner kan finnes i mange former. Det kan være en allerede integrert LiveAgent-funksjon, eller det kan være enkel aktivering av en plugin. Mesteparten av tiden er LiveAgent-integrasjoner allerede innebygd eller funnet i Konfigurasjoner – System. Andre integrasjoner er oppført i LiveAgent-integrasjoner med installasjonsveiledninger.
For å lære mer om spesifikke integrasjoner, les mer i LiveAgent-integrasjonsoversikten.
Hva er integreringskostnadene i LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 3 abonnementer. De har alle mange funksjoner, noen av dem for ekstra avgifter. Imidlertid er API og integrasjoner inkludert i hvert abonnement uten ekstra avgifter.
- Billett abonnementer for $15 per agent.
- Billett + chat abonnementer for $29 per agent.
- Alt inkludert for $49 per agent.
LiveAgent gir en 14-dagers gratis prøveperiode for hvert abonnement. Hvis du fortsatt er usikker etter den tiden, tilbyr vi også en gratis konto med begrensning
Hvis du ønsker å lære om tilleggsfunksjoner inkludert i hvert abonnement, kan du lese Priser.
Oversikt over LiveAgent-integrasjoner
Slack notifikasjoner
Slack er en velkjent plattform, vanligvis brukt i bedrifter for interne samtaler. LiveAgent tilbyr integrering av Slack-varsler for å sikre at agentene dine alltid er på toppen av kundehenvendelser. LiveAgent lar agentene dine jobbe fra ett grensesnitt. Men når de ansatte multitasker, kan de lett glemme visse billetter.
Å ha denne integrasjonen kan hindre agenten din i å slakke. Agentene blir ganske enkelt varslet og kan svare fra Slack når som helst. Har du en Slack-app på smarttelefonen kan du også svare på LiveAgent kundehenvendelser fra telefonen. Selv hvis du ønsker å svare på billetter på smarttelefonen din, kan du gjøre det fra vår LiveAgent-app.
Hvis du vil vite mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – Slack-varsler.
API
API-integrasjon (Application Programming Interface) hjelper 2 applikasjoner til å “kommunisere” mellom hverandre. På denne måten kan du koble sammen verktøyene, programmene og mer!
Hvis du ønsker å lære om flere mulige API-handlinger, kan du lese LiveAgent – API.
Zapier
Zapier er et online automatiseringsverktøy som hjelper deg med å koble til apper. For eksempel å flytte rundt på data på en enkel og tidseffektiv måte. LiveAgent jobber med Zapier. Derfor, hvis du allerede har en Zapier-konto, kan du enkelt integrere LiveAgent der. Vil du overføre noen kontakter til ditt Trello-brett? Ikke noe problem, bare integrer og begynn å bruke! Sjekk ut integrasjonen for å se alle mulighetene.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – Zapier.
E-post markedsføring
E-postmarkedsføring er en viktig del av mange virksomheter. Det kan hjelpe deg på mange måter. For eksempel: generer flere potensielle kunder, skap fellesskap og forbindelse med kundene dine, og mange flere. Med mulige e-postmarkedsføringsintegrasjoner i LiveAgenten din, kan du holde kontakten med kundene dine, tilby dem gode tilbud eller ganske enkelt få tilbakemeldinger for å forbedre dem. Alle disse markedsføringsintegrasjonene kan aktiveres via plugins i LiveAgent.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – E-postmarkedsføring.
Faktura administrering
Kundeserviceprogramvare, som LiveAgent, er veldig nyttig på mange måter. Du kan svare på billetter fra alle slags plattformer i én programvare. LiveAgents team ønsket å skape den beste kundeopplevelsen, og tilbyr derfor integrasjoner for faktureringsadministrasjon. Å hjelpe kunder kan ofte være vanskelig. Ønsker du å hjelpe på en tidseffektiv måte?
Derfor kan det å ha integrasjoner for faktureringsadministrasjon hjelpe deg for eksempel; refundere kunden, opprette nye gebyrer, se kundens betalinger og mye mer fra ett grensesnitt. Alle integrasjonene for faktureringsadministrasjon er tilgjengelige via plugins i LiveAgent.
Hvis du vil vite mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – Faktureringsadministrasjon.
Netthandel
Selger/kjøper din bedrift varer eller tjenester? LiveAgent lar deg integrere noen verktøy for e-handelsbutikken din. e-handel får mange kunder daglig. Derfor må de ha effektiv kundestøtte. Med LiveAgents e-handelsintegrasjoner kan du ganske enkelt gjøre virksomheten din mer lønnsom. Du kan for eksempel påvirke kundenes beslutninger ved å integrere Live Chat-knappen når kundene er i kjøpsprosessen.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – eCommerce.
CRM
CRM er en strategi som enhver bedrift bør dra nytte av. Det skaper kundeoppbevaring, kundetilfredshet og generelt bedre kundeforhold. LiveAgent gir utmerket Customer Relationship Management. Du kan enkelt organisere og lagre data om kundene dine i LiveAgent. Hvis du ønsker å øke LiveAgents evner, tilbyr vi også mange andre CRM-relaterte integrasjoner.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (Content Management system) er en integrasjon som støtter innholdsskapingen din. LiveAgent tilbyr en brukervennlig editor kalt WYSIWYG (What You See Is What You Get). Ja, så enkelt er det! Alle i bedriften din vil kunne bruke denne editoren til å lage innhold. LiveAgent tilbyr også et stort utvalg av e-postmaler slik at du kan holde kontakten med kundene dine. Dessuten kan du utvide LiveAgent CMS ved å legge til Live chat-knapper i et hvilket som helst støttende CMS-system.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent CMS.
Prosjekt administrering
Hver bedrift har sine mål, men uten skikkelig prosjektledelse kan det være en kaotisk måte å nå dem på. Derfor kan det å ha riktig prosjektledelse skape en tydelig arbeidsstruktur for ansatte. Dette fører til at de oppnår oppsatte forretningsmål. LiveAgent gir denne integrasjonen for å hjelpe deg strukturelt å nå disse målene.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – Prosjektledelse.
Sammarbeids verktøy
Samarbeidsverktøy er nødvendige for enhver bedrift. Med disse verktøyene kan teamet ditt kommunisere mer effektivt uten nødvendige avbrudd gjennom dagen. Å ha et slikt verktøy kan skape et effektivt miljø som hjelper dine ansatte med å holde kontakten, men som samtidig ikke forstyrrer arbeidsflyten deres. Derfor, å koble LiveAgent med slike verktøy gjør dine ansattes arbeidsflyt effektiv samtidig som du holder styr på alle delte oppdateringer/nyheter/oppgaver.
Hvis du vil lære mer om denne funksjonen, kan du lese LiveAgent – Samarbeidsverktøy.
Migrasjon pluggin
Hvis du ikke er sikker på om du skal bytte til LiveAgent fra en annen helpdesk-programvare på grunn av all data du har samlet der. Ikke bekymre deg, LiveAgent opprettet Migration-plugins spesielt for dataoverføring. Migreringsplugins hjelper deg med å overføre alle viktige data fra din tidligere kundeserviceprogramvare til LiveAgent. Alle migreringsplugins er tilgjengelige via plugins i LiveAgent.
Hvis du vil vite mer om data du kan overføre, kan du lese LiveAgent – Migreringsplugins.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Oppdag de robuste sikkerhetsfunksjonene i LiveAgent for help desk, inkludert IP-forbud, to-trinns bekreftelse, HTTPS-kryptering og mer. Beskytt dine kundedata med vår GDPR-kompatible løsning og flere datasentre. Start din gratis prøveperiode i dag og håndter kundehenvendelser trygt fra ett grensesnitt!