Interne taleanrop gir deg muligheten til å bytte ut internchat med en mye mer praktisk måte å konversere med dine kolleger. Tjenesten er direkte innebygd i LiveAgents callsenter og lar deg raskt løse problemer som måtte oppstå eller få svar på veldig kort tid. Å gjøre et internt taleanrop er veldig enkelt.
Bare klikk på pluss-knappen øverst i høyre hjørne og velg “Nytt internt taleanrop” fra listen over valg.
Dette vil åpne en ny side i LiveAgent hvor du kan velge personen du ønsker å anrope. Ved å klikke på anrop-knappen vil du umiddelbart åpne en ny henvendelse med sin egen ID og med et grensesnitt likt resten av LiveAgent.
Likt som i internchat, har du mulighet til å legge til et notat som inneholder en henvendelses-ID (som er klikkbar og vil sende deg til denne henvendelsen).
Dersom du trenger hjelp med en spesifikk henvendelse eller kundeforespørsel, kan du også gjøre et taleanrop direkte fra denne henvendelsen. Ved å klikke på de tre prikkene får du opp en liste over tilgjengelige valg og internt anrop er et av dem. Prosessen for å gjøre et anrop er den samme som tidligere. Velg din kollega og trykk på anrop-knappen.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Lær alt om innkommende anrop og hvordan de kan forbedre kundeopplevelsen din. Utforsk strategier, bruk pålitelig kontaktsenterprogramvare som LiveAgent, og oppdag hvordan godt trente agenter kan bygge sterke relasjoner med kundene dine. Besøk for å forstå de viktigste forskjellene mellom innkommende og utgående anrop og hvordan du kan optimalisere ressursene dine for maksimal effektivitet.