Se hva som er den mest populære måten for kundene dine å kontakte deg på. LiveAgent gir deg en detaljert innsikt i alle kommunikasjonskanaler: E-post, Live Chat, Ringesenter, kontaktskjemaer, tilbakemeldingsskjemaer, Facebook-meldinger, Tweets… Glem eksterne sporingsapplikasjoner. Alt er innebygd!
Individuelle oppføringer kan sorteres etter avdeling, agent, Tagger og dato. Kanalrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsalternativer for kanalrapporter (kolonner):
- Kanal
- Svar
- Nye svar gjennomsnittlig tid
- Åpne svar gjennomsnittlig tid
- Telefonsamtaler
- Tapte anrop
- Telefonsamtale minutter
- Chattemeldinger
- Chatter
- Tapte chatter
- Henting av chat gjennomsnittlig tid
- Chat gjennomsnittlig tid
- Ikke rangert
- ikke rangert %
- Belønninger
- Belønninger %
- Straffer
- Straffer %
- Innkommende meldinger
- Innkommende anrop
- Avsluttede samtaler
- Innkommende chatter
- Avsluttede Chatter
- Opprettede billetter
- Løste billetter
Kanalrapporten kan vise dataene dine i disse typene diagrammer:
Bruk kanalrapporter med API
Bruk LiveAgent REST API for å kalle opp verdier fra kanalrapporter.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.