Se hvilken URL kunden er på mens du chatter med dem. LiveAgent vil også gi beskjed når kunden bytter til en annen side.
Kundeaktivitetssporing er en praktisk tjeneste, spesielt når du skal dirigere kunden til en spesifikk URL eller når du vil gi mest mulig presis informasjon. For eksempel i forbindelse med priser eller tekniske detaljer på ditt produkt eller tjeneste.
Før hver live chat økt starter kan du se kundeinformasjon og mange andre detaljer, slik som deres start-URL. Start-URL er som regel der hvor kunden eller agenten initierte en live chat samtale.
Eksempel:
I vårt eksempel kan du se siden: https://support.ladesk.com/300428-IVR
Når samtalen fortsetter kan kunden potensielt komme med flere og flere spørsmål. I vårt eksempel, trengte kunden hjelp med IVR siden det var det siste steget for å opprette et fullintegrert callsenter. Du kan se hvordan de gikk gjennom flere forskjellige kunnskapsressurser.
Videre ble en kollega inkludert i chatten på forespørsel. Husk at du kan starte en intern chat når som helst, og du kan til og med legge igjen en offline-melding til en kollega.
Ved å vite hvilken URL kunden er på akkurat nå kan du tilby den beste og mest presise hjelpen til kunden ved å se hvordan de navigerer seg gjennom nettsiden.
Forretningsfordeler:
- Sparer tid
- Lojale kunder
- Effektiv kundeservice
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 30-day free trial and test all the help desk features right away.
Oppdag andre live chat muligheter:
Chat-distribusjon
Sørg for at din kundeservice effektivt håndterer live chat forespørsler. Chat-distribusjonstjenesten tillater deg å sette opp en hvordan nye chatter fordeles. Du kan velge mellom tilfeldig fordeling til maks optimalisering.
Nettbesøkende
Få en oversikt over din nåværende nett-trafikk gjennom LiveAgent. I seksjonen for Nettbesøkende, kan du i sanntid se besøkende på din nettside. Denne funksjonen lar også dine agenter invitere nettbesøkende til chat.
Chat-historie
Alltid vær informert om tidligere kundehenvendelser når det trengs med Chat-historie. Denne LiveAgent-tjenesten gir deg informasjon som kan hindre frustrasjon hos kunden. Du kan se kundens land, navnet på kunden og agenten, og tidligere samtaler i sin helhet. Som et resultat av dette kan kundeserviceagenten løse henvendelser raskt og effektivt.
Kunnskapsressurser:
Ønsker du å sette opp en chat-knapp på din nettside?
Følg denne instruksjonen for inngående informasjon om hvordan man setter opp en knapp på din nettside.
Oppdag hvordan innebygd chattesporing i LiveAgent kan forbedre din virksomhet ved å spore konverteringer fra live chat og gi innsikt i kundeinteraksjoner. Aktiver enkelt pluginen for å analysere chatdata i Google Analytics. Prøv gratis i 14 dager og se hvordan dette kraftige verktøyet kan gi deg en konkurransefordel og bedre forståelse av markedet. Start din gratis prøveversjon nå!
Oppdag hvordan LiveAgent kan forbedre produktiviteten og kundetilfredsheten i din bedrift med vår avanserte helpdesk-programvare. Organiser enkelt informasjon om selskaper med egendefinerte kontaktfelt og firmaprofiler. Prøv gratis og se hvorfor vi er det beste valget for bedrifter som ønsker å optimalisere kundeservice. Besøk oss for å lære mer!
Oppdag hvordan LiveAgent's Facebook-integrasjon kan revolusjonere kundeservice med effektiviserte meldingshåndteringer, forbedret responstid, og økt produktivitet. Besvar Facebook-forespørsler direkte fra LiveAgent-panelet og oppretthold høy kundetilfredshet. Start din gratis prøveperiode nå og hold dine agenter fokuserte og organisert, alt mens du sparer tid og penger!