Opprett kategorier i kundeportalen din basert på dine produkter, tjenester eller typer kunder. Legg til kunnskapsbaseartikler, fora eller tilbakemeldingstavler. Lag kunnskapsbase søkewidgeter og gi kundene enkel tilgang til kunnskapsbaseartiklene dine. Søkewidgeter kan tilpasses og kan plasseres hvor som helst på kunnskapsbase-sidene dine.
Velg et tema for kundeportalen din fra forhåndsdefinerte maler eller lag et nytt ett med tilpasset css og HTML. Legg til din egen logo, tittel, sporingskoder, topptekst og bunntekst.
4 forhåndsdefinerte temaer:
- Klassisk
- Materiale
- Minimalistisk
- Montana
Du kan tilpasse farger på:
- Overskrift
- Hovedhandlingsknapp
- Hovedhandlingsknapp – Hold musepekeren
- Sekundær handlingsknapp
- Sekundær handlingsknapp – Hold musepekeren
- Høyre boks
- Kategori ikon
- Artikkelikon
- Vare farge
- Tittel farge
Ulikt innhold for agenter og kunder
Du kan opprette separate kunnskapsbaseartikler og kategorier som ikke er tilgjengelige for kundene dine, men som bare kan sees av agentene dine (interne artikler, kategorier).
Kunnskapsbase ressurser
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Oppdag hvordan LiveAgent kan forbedre produktiviteten og kundetilfredsheten i din bedrift med vår avanserte helpdesk-programvare. Organiser enkelt informasjon om selskaper med egendefinerte kontaktfelt og firmaprofiler. Prøv gratis og se hvorfor vi er det beste valget for bedrifter som ønsker å optimalisere kundeservice. Besøk oss for å lære mer!