Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til å lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, der hver enkelt av dem kan ha sitt eget unike design, innstillinger og innhold. Dette er veldig nyttig for de selskapene som ønsker å skille ut sine kundestøtteportaler og følge retningslinjene for merkevarebygging.
Slik aktiverer du Multi Kunnskapsbase
Det første trinnet for å lage de nye ekstra kunnskapsbase portalene dine er å gå til LiveAgent-innstillingene: Konfigurasjon->System->Plugins-delen av panelet ditt og slå på funksjonen ved å klikke på bryteren. Sørg for at bryteren er grønn – dette vil indikere for deg at den er aktiv. Det andre trinnet er å faktisk opprette en ekstra kunnskapsbase. Når du går til “Kundeportal” i administrasjonspanelet ditt, vil du se en ny knapp der som heter – “Opprett”. Ved å klikke på den starter prosessen. Følg vår trinnvise veiledning for å få best mulig oversikt.
Hver kunnskapsbase inneholder de samme typene tilgjengelig innhold: artikler, fora, tilbakemeldingstavler, widgets.
*Hver ekstra kunnskapsbase er vurdert til early bird-pris, $19.
Kunnskapsbase ressurser
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Oppdag hvordan LiveAgent's Facebook-integrasjon kan revolusjonere kundeservice med effektiviserte meldingshåndteringer, forbedret responstid, og økt produktivitet. Besvar Facebook-forespørsler direkte fra LiveAgent-panelet og oppretthold høy kundetilfredshet. Start din gratis prøveperiode nå og hold dine agenter fokuserte og organisert, alt mens du sparer tid og penger!