Er du lei av å bytte mellom grensesnitt for å hjelpe kundene dine? Å bruke tid på å søke mellom plattformer kan redusere kundetilfredsheten og gjøre agentene dine stresset.
For å tilby eksepsjonell kundeservice må du ha de riktige verktøyene for agentene dine. De er de første kundene kommer i kontakt med. Som et resultat skaper agentene dine et brand image eller, med andre ord, kundens oppfatning av din bedrift.
Kundenes representanter har makt til å enten skape langvarige relasjoner eller miste kunder til konkurrentene.
LiveAgent er en kompleks help desk-programvare som er brukervennlig. Det gjør at dine agenter kan håndtere alle kundehenvendelser fra ett sted. Systemet har mer enn 170 funksjoner for å hjelpe agentene dine med en jevn CX. En av dem kalles Online-besøkende.
Hva er Online besøkende?
Det er en seksjon/funksjon i LiveAgent hvor du kan se alle besøkende surfe på nettstedet ditt på en skjerm. Så du kan sjekke hvilke nettsteder de surfer på og hvor mye tid de har brukt der. Videre kan du finne ut de besøkendes henvisninger, en IP -adresse og land for å hjelpe deg med å forberede deg før en chat-samtale.
Hvordan kan du bruke funksjonen for online besøkende?
Online besøkende-funksjonen ligner noe på Google Analytics eller andre plattformer som viser deg data om besøkende på nettstedet ditt. Du trenger ikke bytte plattform når du vil ha en rask oversikt over dine besøkende online.
Videre er online besøkende seksjonen en flott informasjonskilde for dine agenter før agenter begynner å chatte med kundene. Siden du kan bruke proaktive invitasjoner i LiveAgent, kan du utnytte denne informasjonen senere eller umiddelbart i samtalen for å gi best mulig CX.
Hva kan du se i online besøkendes seksjon?
- Besøksland
- Tid
- IP addresse
- Besøkendes faktiske nettsted
- Besøkendes henvisninger
Hvordan kan du invitere de besøkende til å chatte?
Agentene dine kan manuelt invitere dem til chat ved å klikke på Start Chat -knappen. Etter det kan du velge det riktige chattevinduet for en invitasjon fra rullegardinlisten (chatinvitasjon vises på siden den besøkende surfer på nå).
Fordeler:
- Oversikt over din nåværende nettstedstrafikk
- Informasjonskilde
- Bedre proaktiv chat-tilnærming
- Gjør kundene mer fornøyde
- Bedre agentflyt
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Gratis chatfunksjoner i helpdesk:
Innebygd chattesporing
Hvis du vil spore all chatteinformasjon i Google Analytics for å se virkningen av live chat på nettstedet ditt, har vi et plugin som lar deg synkronisere chatteinformasjonen.
Finn ut LiveAgent-informasjonen du kan spore i Google Analytics.
Distribusjon av chat
Sørg for at agentene dine jobber effektivt ved å sette opp chattildeling i LiveAgent. For eksempel kan du tilfeldig tildele agenter eller opprette en organisert arbeidsflyt. Dermed kan de effektivt håndtere henvendelser fra kundechat.
Lær mer om alternativer for Distribusjon av chat – LiveAgent.
Proaktive chatteinvitasjoner
Denne funksjonen er nært knyttet til online besøkende. Det er en effektiv måte å nå ut til besøkende online og tilby dem hjelp om nødvendig.
Kunnskapsbaserte ressurser
Hvis du vil vite mer, kan du lese om hvordan du oppretter en online chat -knapp.
Oppdag hvordan LiveAgent's Facebook-integrasjon kan revolusjonere kundeservice med effektiviserte meldingshåndteringer, forbedret responstid, og økt produktivitet. Besvar Facebook-forespørsler direkte fra LiveAgent-panelet og oppretthold høy kundetilfredshet. Start din gratis prøveperiode nå og hold dine agenter fokuserte og organisert, alt mens du sparer tid og penger!