En revisjonslogg er et kronologisk sett med poster som gir dokumentasjon på aktiviteter som er utført av støtte agenter.
Revisjonslogg sporer automatisk handlinger som:
- Bruker – Endret tilstand
- Bruker – Logget inn
- Bruker – Logget ut
- Generell handling
- Bruker – Viser billett
- Bruker – Forlatt billett
- Billett – Status
- Billett – Melding
- Billett – Interne Meldinger
- Billett – Fil
- Billett – Overføring
- Billett – System melding
- Billett – Taggene endret
- Billett – Talemelding
- Billett – Notat
- Billett – Rangering
- Billett – Split
- Billett – Annet
- Billett – Ringe
- Billett -Chat
- Billett – Facebook
- Billett – Videresend
- Billett – Kunnskapsbase
- Billett – Offline
- Billett – Tweet
- Billett – Split
- Ticket – Tencent
- Ticket – Weibo
Revisjonslogg tilpasset Filter
Bruk et tilpasset filter for å vise bare bestemte handlinger eller velg agent, avdeling, tidsramme for å hente spesifikke data.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
IT helpdesk revisjonssjekkliste
Slik sørger du for at IT-helpdesk-revisjonen din er så grundig og omfattende som mulig. Fullfør denne IT helpdesk-revisjonssjekklisten for en feilfri evalueringsprosess.