En SLA (Service-Level-Agreement) er en ordning for å nå målene for å svare på billetter av Agenter (støtterepresentanter), for å gi hjelp til kundene dine.
Å gi hjelp basert på servicenivåer sikrer at du leverer kvantifisert og regnskapsmessig service. Det gir også et mer avklart syn når problemer dukker opp.
Logg rapport
LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer fra en bestemt tidsperiode og avdeling. Individuelle oppføringer kan sorteres etter forespørsel, billett-ID, SLA-starttid, avdeling, agent, forfallsdato, stengt og SLA gjenværende/forfallen tid. SLA-logg kan eksporteres til en CSV-fil.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Hold kundeservice i toppform med LiveAgent Slack-integrasjon! Få umiddelbare varsler om nye billetter, svar, og regelendringer direkte i Slack. Aldri gå glipp av en henvendelse mens du jobber med andre oppgaver. Start din gratis prøveperiode og opplev hvordan sømløs kommunikasjon kan effektivisere teamet ditt. Ingen kredittkort nødvendig!
Oppdag LiveAgents revisjonslogg – en kraftig funksjon som sporer aktiviteter gjort av støtteagenter, inkludert billettstatus, meldinger og innlogginger. Tilpass filtrene for å finne spesifikke data enkelt. Start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag, ingen kredittkort kreves! Besøk siden for å lære mer.