Telefonstøtte er fortsatt blant de viktigste måtene for å gi kundene rask og effektiv støtte. Hver helpdesk bør ha en, selv om det ikke alltid er praktisk eller rimelig å kjøpe maskinvaretelefoner. Softtelefoner løser dette problemet slik at brukerstøtten kan ha like konkurransevilkår.
LiveAgent tilbyr muligheten til å koble til og bruke softtelefoner (programvare telefoner). Den lar brukere foreta Voice over Internet Protocol (VoIP)-anrop fra dataenheter. Softtelefoner kommuniserer med leverandøren av anropsutveksling via SIP-protokollen (SIP-trunking).
Anrop blir fortsatt behandlet, tatt opp og sporet av LiveAgent.
Softtelefoner er en valgfri tredjepartsapp som fungerer sammen med ditt LiveAgent-telefonsenter. Hvis du allerede bruker en slags softtelefon-klient, er det en stor fordel.
Enheter
Softtelefon-klienter
som gjør det mulig for brukere å foreta VoIP-anrop:
iOS- og Android-enheter med SIP-funksjonalitet
Kunnskapsbase ressurser
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Oppdag hvordan LiveAgent's Facebook-integrasjon kan revolusjonere kundeservice med effektiviserte meldingshåndteringer, forbedret responstid, og økt produktivitet. Besvar Facebook-forespørsler direkte fra LiveAgent-panelet og oppretthold høy kundetilfredshet. Start din gratis prøveperiode nå og hold dine agenter fokuserte og organisert, alt mens du sparer tid og penger!