Sender kundene dine deg privat informasjon som du ikke vil vise i kundestøtten?
LiveAgent kan automatisk søke motta hver innkommende melding og erstatte den med noe annet før den vises eller lagres i en database.
Du kan skjule delikate data med tilfeldige tegn eller data. Hovedårsaken til å bruke maskering av et datafelt er å beskytte data som er klassifisert som personsensitive data.
Den kan brukes, som et eksempel, for å hindre helpdesk-operatører fra å se kredittkortnumre i faktureringssystemer (obfuskere kredittkortnumre fra 123456789 til 12xxxx789).
I henhold til PCI-sikkerhetsstandarder, må du maskere sensitive data når de vises og gjøre de lagrede sensitive dataene uleselige.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Oppdag hvordan LiveAgent's Facebook-integrasjon kan revolusjonere kundeservice med effektiviserte meldingshåndteringer, forbedret responstid, og økt produktivitet. Besvar Facebook-forespørsler direkte fra LiveAgent-panelet og oppretthold høy kundetilfredshet. Start din gratis prøveperiode nå og hold dine agenter fokuserte og organisert, alt mens du sparer tid og penger!
Hold kundeservice i toppform med LiveAgent Slack-integrasjon! Få umiddelbare varsler om nye billetter, svar, og regelendringer direkte i Slack. Aldri gå glipp av en henvendelse mens du jobber med andre oppgaver. Start din gratis prøveperiode og opplev hvordan sømløs kommunikasjon kan effektivisere teamet ditt. Ingen kredittkort nødvendig!