Få de beste verktøyene for kundeserviceteamene dine og gjør kundene fornøyde. LiveAgent er en av de beste helpdesk-løsningene som er tilgjengelige på markedet, takket være den enkle billettadministrasjonen. Dra nytte av vårt brede utvalg av funksjoner, integrasjoner, samt utmerket flerkanalsstøtte for jevne kundesamtaler.
Helpdesk-løsninger
farge-mørk); stilling: relativ;”>
Brukerbarhet
Enhver virksomhet som tilbyr kundestøtte eller kundeservice kan bruke helpdesk-programvare for enkel håndtering av kundehenvendelser. Ansvaret går til kundestøtteteam, som er de primære brukerne av helpdesk-programvare. Imidlertid kommer helpdesk-systemer ofte med avanserte funksjoner for å utvide nytten til andre avdelinger. Et salgsteam kan dra nytte av kundesenterfunksjoner eller live chat, mens en IT-servicedesk kan bruke e-post og kundeportalen med en kunnskapsbase.
En utmerket helpdesk-programvare tilbyr en rekke verktøy for enklere kundestøtteinteraksjoner.
LiveAgents billettsystem er en viktig del av programvare for helpdesk-administrasjon. Den samler kundemeldinger og gjør dem om til helpdesk-billetter i en universell innboks som støttes av avanserte funksjoner.
Strømlinjeform all kundekommunikasjon på ett sted
Få en organisert oversikt over alle kundeforespørsler
Gi fantastisk kundeservice ved hjelp av vår raske live chat-widget. Live chat-funksjonen vår støttes av essensielle funksjoner som hermetiske svar, sanntids skrivevisning og mer.
Gi rask kundeservice for hver kunde
Enkel å bruke og implementere på alle nettstedene dine
Sett opp et kundesenter og tilby en personlig kundeopplevelse via telefonsamtaler. Vår kundeserviceprogramvare håndterer innkommende eller utgående samtaler for enkle kundeinteraksjoner eller løse innkommende billetter.
Gi støtte på et mer personlig nivå med samtaler
Behandle innkommende anrop og forhåndsvis kundedata på ett sted
Våre sosiale medieintegrasjoner er populære funksjoner for å skape lojale og fornøyde kunder. Kundestøtteteamet ditt kan kommunisere med kundebasen din på sosiale medier fra billettsystemet vårt.
Vis kundene dine praktisk støtte på sosiale medier
Spre ordet om merkevaren din og få flere potensielle kunder
Gi nyttig kunnskap med vår kunnskapsbase for enkel selvstøtte. Del den beste forretningspraksisen, informasjonsartikler, fremgangsmåter og mer med vårt kraftige kunnskapsbaseverktøy.
Del alle typer kunnskap via artikler for selvstøtte
Bygg flere kunnskapsbaser og intern kunnskapsbase
Ta en titt på noen av de mest fremtredende funksjonene i brukerstøtteverktøyet vårt og få et fullstendig bilde av LiveAgent-brukeropplevelsen.
Oppgavebehandling
Bli kvitt alle hverdagslige og repeterende oppgaver med vår regelfunksjon. Sett opp enkle automatiseringer for å automatisere grunnleggende helpdesk-funksjoner og fokusere på det som er viktig. Bruk regler for å overføre eller løse billetter, legge til spesifikke tagger og mer. LiveAgents automatiseringsfunksjoner er en ideell tidsbesparelse – de kan hjelpe agenter med å gjøre mer meningsfylt arbeid og redusere kostnadene for brukerstøtteadministrasjon.
Benytt deg av oppgaveautomatisering med regler
Automatiser repeterende eller dagligdagse oppgaver
Støtte for flere språk
Programvaren vår snakker ditt språk. Velg språket du ønsker og tilpass LiveAgent til dine preferanser. LiveAgent støtter for tiden 43 språk, og vi jobber kontinuerlig med å legge til nye språk med jevne mellomrom. Dra nytte av språktilpassbare widgets og snakk språket til kundene dine. Bare angi språket i innstillingene til individuelle widgets, og du er i gang.
Rapporter
LiveAgent måler data i helpdesk-systemet ditt og lager omfattende rapporter som er lett tilgjengelige fra dashbordet. Mål individuell eller samlet agentytelse, kanalytelse, løste billetter, pågående chatter, agentvurderinger og mer. Velg hvordan du vil visualisere data og bruk dem til å forbedre kundestøtteytelsen i alle aspekter.
Oppdag analyseoversikt
Relasjonsadministrasjon
LiveAgent samarbeider med flere partnere for å tillate kunder å innlemme en plattform for administrasjon av kunderelasjoner. Ved å integrere CRM vil agentene dine kunne få tilgang til kundedata raskt og effektivt. Løs hvert kundespørsmål effektivt og skap langvarige kunderelasjoner samtidig. LiveAgent tilbyr også grunnleggende CRM-funksjoner for de som ikke bruker en tredjeparts CRM-løsning.
Smarttelefonapper
Vil du gi kundestøtte og svare på spørsmål mens du er på farten? LiveAgent har innebygde applikasjoner for Android og iOS, slik at du kan svare mens du er borte fra datamaskinen. Begge appene lar deg håndtere alle slags forespørsler – e-post, samtaler, live chat og forespørsler om sosiale medier. Appene er gratis for alle LiveAgent-brukere, så du kan laste dem ned når som helst.
Gratis støtte
Help desk-programvare lar deg hjelpe kunder 24/7. Hvordan? Ganske enkelt ved å lage en dyptgående kunnskapsbase. I følge vår forskning foretrekker nesten 70 % av kundene et selvbetjeningsalternativ. Selvbetjening er rask, praktisk og kan gi bedriften din et forsprang på konkurrentene.
Multikanalsfunksjoner
Ikke tap mer tid på å bytte mellom plattformer for å svare på kundehenvendelser. Se kundeinteraksjonene dine forbedres med en gang ved å koble til e-post, live chat, telefonsamtaler og sosiale medier, blant annet i LiveAgent.
Analyseverktøy
Hold deg alltid informert om agentens ytelse for å bli bedre daglig. Teamytelsesdataene i LiveAgent kan gi virksomheten din praktisk innsikt i kundeservicen din. Som et resultat kan du finne ut om ytterligere opplæring er nødvendig eller hvordan du kan forbedre kundetilfredsheten.
Oppdag resultatrapport
Tjenesteadministrasjon
En måte å forbedre kundeopplevelsen på er å nå ut til kundene gjennom nettleseropplevelsen. Programvare for kundeservice lar kundeservicerepresentantene dine nå ut via proaktive chat-invitasjoner. Som et resultat kan agentene dine forhindre en høy fluktfrekvens, forbedre CX og til slutt øke kundelojaliteten.
Egendefinerte arbeidsflyter
For å skape en fantastisk kundeserviceopplevelse, må agentene dine være raske og effektive. Men å håndtere repeterende oppgaver kan ta mye av tiden deres. Ved å automatisere oppgaver og lage e-postmaler/hermetiserte meldinger gjennom billettsystemet kan agenter tildele tiden sin til kunder som trenger det.
Samarbeidsverktøy
Help desk-systemet lar kollegene dine samarbeide på flere måter. Kundeserviceteamet kan kommunisere rett innenfor kundestøttebillettene og løse kundeproblemer veldig raskt. I tillegg kan kundeserviceteamet chatte utenfor kundestøttebillettene også. Effektivt teamarbeid vil heve kundeservicen din til et profesjonelt nivå, noe som vil resultere i fornøyde kunder.
Prøv alt det vi har å tilby med vår 30-dagers prøveperiode gratis
En helpdesk-løsning kan hjelpe kundeservicerepresentantene dine med å håndtere kundestøtteproblemer, håndtere innkommende forespørsler raskere og få bedre tilbakemeldinger fra kunder.
Lever konsekvent kundeservice på tvers av alle kanaler med raskere responstider. Bruk SLAer for å prioritere kunde-e-poster.
Kundeserviceteam kan bruke en samarbeidende innboks og andre verktøy for å arbeide i tett integrering med hverandre.
Få viktige data, bruk dem til å forbedre og yter fantastisk kundeservice takket være analyser fra tilpassede rapporter.
Allsidig løsning
LiveAgent som en helpdesk-programvare tilpasser seg raskt behovene til ulike forretningsmodeller. Oppdag hvordan det kan hjelpe bedriften din med kundestøtte.
Ta en titt på noen av de mest fordelaktige grunnene til at selskaper bytter til helpdesk-programvare.
Kundelojalitet
Merkevarelojalitet tilsvarer en jevn strøm av lojale kunder som er villige til å støtte virksomheten din. Nesten alle kunder anser utmerket kundeservice som en viktig faktor for å skape lojalitet mot favorittmerkene sine.
96 %
av kundene foretrekker god service
Å ha de riktige helpdesk-løsningene kan hjelpe deg med å oppnå lojaliteten til et flertall av kundene dine ved å tilby suveren kundeservice.
Økt inntekt
Et stort flertall av kundene er villige til å bruke mer penger hvis de får rask, pålitelig og effektiv kundeservice fra favorittbedriftene. Bedre kundeopplevelse betyr mer inntekter til deg.
86 %
av kundene betaler for god service
Få respekten til kundene dine og øk inntektene dine med riktig programvare for brukerstøtte.
Rask støtte
Nesten halvparten av kundene forventer et raskt svar på deres henvendelser. LiveAgent tilbyr en av de raskeste live chat-widgetene på markedet, slik at du kan gi svar med uovertruffen hastighet til alle besøkende på nettstedet.
46%
av kundene forventer et raskt svar
Mange kunder forventer at et selskap svarer innen fire timer. Få deres tillit og gi ultraraske svar med LiveAgent.
Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å bryte budsjettet.
Mest populær
Vi vet alle at det er en nødvendighet å tilby fantastisk kundeservice. Men digital transformasjon går hånd i hånd med høyere etterspørsel etter rask, effektiv og nyttig støtte fra bedrifter. Den gode nyheten er at selv i disse hektiske tidene, vil det å ha en pålitelig helpdesk-programvareplattform tillate deg å skape den beste opplevelsen for kundene dine. Forskning viser at 84 % av bedrifter som prøver å forbedre kundeopplevelsen ser en økning i inntektene sine.
Så , uten videre, la oss diskutere hvordan du kan bruke det til å drive en vellykket virksomhet.
Hvis du noen gang har kontaktet et selskap, er det sannsynlig at du allerede har samhandlet med helpdesk-programvare.
Men hvordan fungerer det egentlig?
Selv om de intrikate prosessene som foregår bak kulissene kan variere for ulike leverandører av helpdesk-programvare, forblir deres kjerne den samme.
Når en kunde kontakter en bedrift via e-post, live chat, sosiale medier meldinger eller andre kommunikasjonskanaler, en helpdesk-billett opprettes. Billetten inneholder ofte informasjon som kanalen interaksjonen kommer fra, en melding fra kunden, SLA, kundeinformasjon og andre, avhengig av servicedesk-programvaren du bruker og hvordan du konfigurerer den.
Når billetten er opprettet, leveres den til en innboks. Derfra blir det tildelt en agent som håndterer videre kommunikasjon med kunden og prøver å løse problemet etter beste evne.
Hvis den første kundeservicerepresentanten ikke kan løse det aktuelle problemet, kan billetten eskaleres til en annen representant, avdeling eller nivå som er bedre rustet til å håndtere mer komplekse problemer. Denne prosessen omtales som en eskaleringsbane.
Selv om programvare for helpdesk-administrasjon er et fantastisk verktøy som lar deg støtte mange kunder over hele verden, kommer det også med noen utfordringer. La oss ta en titt på noen av dem og diskutere mulige løsninger.
Selv om det kan virke som en enkel ytelsesberegning, er det ikke tilfelle. I kontaktsentre er førstekontaktoppløsning en viktig indikator på kundetilfredshet og om deres forventninger blir oppfylt. Du kan støte på denne utfordringen på grunn av utilstrekkelig opplæring av agenter eller et overveldende antall forespørsler fra helpdesk, blant andre faktorer.
Løsning: Forbered medarbeiderne dine på å håndtere enda mer komplekse kundeproblemer, analysere rapporter og data for å finne den beste handlingen, og utvikle en effektiv eskaleringsprosedyre.
Selv kontaktsentre med et stort antall agenter som er riktig opplært kan bli overveldet av antallet spørsmål som kan forebygges.
Løsning: Utvikle og deretter vise kunder til en pålitelig og informativ selvbetjening-portal med en kunnskapsbase. Pass på at innboksen din ikke er oversvømmet med spørsmål som kundene enkelt kan svare på selv. Forskning viser at så mye som 91 % av respondentene ville brukt en kunnskapsbase hvis den var tilgjengelig og skreddersydd til deres behov.
Alle virksomheter er forskjellige. Derfor trenger de forskjellige helpdesk-programvareløsninger som omfatter forskjellige funksjoner.
Løsning: Undersøk grundig programvaren du vil bruke, og sørg for at den gir alt bedriften din trenger for å lykkes. Studer alle rapportene og analysene du kan få tak i. Det sies at kunnskap er makt, så sørg for å forstå alle ins og outs av brukerstøtteprogramvarens operasjoner.
Visste du at så mye som 42 % av agentene ikke kan løse kundehenvendelser på grunn av utdaterte eller frakoblede systemer?
Løsning: Hold deg alltid på toppen av spillet når det kommer til patcher, oppdateringer og innovasjoner.
Mange problemer kan stamme fra denne utfordringen alene. Hvis agentene dine bruker timer på å gjøre repeterende oppgaver, er de mindre engasjerte og mindre produktive, og det er større sjanse for at kontaktsenteret ditt vil oppleve en høy agentomsetningshastighet.
Løsning: Bruk AI og automatiseringsfunksjoner. Når det er sagt, vær forsiktig med implementeringen. Du vil ikke miste den “menneskelige kontakten” som gjør kundestøtte til en vennlig og hyggelig opplevelse.
Servicedesk-applikasjonsløsninger omfatter forskjellige funksjoner og funksjonaliteter skreddersydd for et bredt spekter av kunder.
Følgende er de vanligste typene av helpdesk-programvareløsninger.
Når du leter etter den beste helpdesk-programvaren for din bedrift, vil du komme over mange populære funksjoner, alternativer og integrasjoner som ulike løsninger har å tilby. Dette er imidlertid de 10 viktigste som du først bør krysse av på en funksjonsliste.
Først og fremst anbefaler vi å skrive en liste over alle kravene du har til den nye online helpdesk-programvaren.
Hvis du ikke kan finne alle behovene til kontaktsenteret ditt selv, snakk med de ansatte. De har innsikt i den daglige driften av kontaktsenteret, så de er den beste informasjonskilden du kan få når du velger programvaren de til slutt vil ende opp med å jobbe med.
For å hjelpe deg og dine ansatte med å velge den beste forretningsprogramvaren, nedenfor er noen strategier for å inkludere i beslutningsprosessen.
Selv om ingen liker å tro at noe kan gå galt, er det viktig å huske på at det er avgjørende å ha støtte lett tilgjengelig hvis du vil at alt skal gå på skinner. Ingen liker å vente i timer, eller til og med dager, på svar fra kundeserviceteam, så sørg for at du undersøker kvaliteten på leverandørens kundestøtte før du tar noen endelige avgjørelser.
De fleste bedriftseiere har sin bedriftsvekst på toppen av deres prioritet. Ikke glem at kontaktsenteret ditt også må følge med. På samme måte kan helpdesk-programvaren du bruker også skaleres opp eller ned. Når du velger en helpdesk-programvareløsning du vil kjøpe, må du alltid sjekke hvor enkelt det er å skalere begge veier.
Uansett hvor fantastisk programvaren du bruker er, er det alltid noen hikke og begrensninger underveis. Ta deg tid til å studere egenskapene til programvaren du vurderer å skaffe deg, og bestem deg for hvilke funksjoner du kan og ikke kan leve uten.
I et kontaktsentermiljø er teamarbeid navnet på spillet. Å håndtere flere problemer samtidig, gi chatstøtte mens du er i samtale og få omtale i sosiale medier er ikke en jobb for en ensom ulv. Velg brukerstøtteprogramvare som lar teamet ditt samarbeide sømløst. Det vil gjøre jobbene deres enklere og forbedre bedriftens generelle produktivitet.
Sørg for at helpdesk-programvaren kan kobles til forskjellige nettsteder og applikasjoner. Det gjør ikke bare produktene og tjenestene dine mer tilgjengelige, men gir også en utmerket enhetlig kundeopplevelse over hele linjen.
Beste kundestøtteprogramvare for små og mellomstore bedrifter som ønsker å gi den beste kundestøtten til kunder over hele verden.
LiveAgent er en helpdesk-programvareløsning med over 150 integrasjoner og mange avanserte funksjoner. Mer enn 40 000 kunder er avhengige av denne programvaren for å gi utmerket kundeservice til sine kunder.
Noen av de mest kjente kundene til denne programvaren inkluderer industrigiganter som Huawei, Nascar, BMW, Slido og Yamaha.
Du kan bruke LiveAgent helt gratis. Men hvis du vil oppleve de avanserte funksjonene, kan du velge mellom tre prisalternativer, inkludert $15, $29 og $49 i måneden.
Hvis du vil prøve det, registrer deg for en 14-dagers gratis prøveperiode og bli kjent med systemet.
Beste helpdesk-programvare for bedrifter av alle størrelser som tar IT-driften på alvor.
Denne skybaserte helpdesk-programvaren ble grunnlagt i 2006 og er langt fra en nybegynner. innen kundestøtte.
>Ulemper:
Du kan bruke Spiceworks helt gratis.
LiveAgent vs. . Spiceworks-sammenligning
Beste helpdesk-programvare for små og store bedrifter som streber etter å yte fantastisk kundeservice.
Help Scout stoler på av mer enn 12 000 selskaper i alle bransjer. Med de mange integrasjonene vil kundene dine aldri gå glipp av en mulighet til å kontakte bedriften din.
li>
Noen av selskapene som bruker Help Scout inkluderer OkCupid, Trello og Honey.
Help Scout tilbyr en tre- nivådelt abonnement for programvaren deres, inkludert $20, $35 og $60 per bruker per måned som faktureres årlig.
For å prøve Help Scouts funksjoner før du forplikter deg til en betalt plan, kan du registrere deg for en 15-dagers gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Help Scout sammenligning
Beste helpdesk-programvare for mellomstore og store selskaper med store volumer av daglig kundeinteraksjon.
Mer enn 50 000 bedrifter rundt om i verden bruker Zoho Desks helpdesk-plattform for sine daglige kontaktsenteraktiviteter.
li>
Zoho Desks kundebase inkluderer selskaper som Daimler, Land Rover og Essilor.
Du kan bruke Zoho Desks gratisversjon med dens essensielle funksjoner. Men hvis du ønsker å utnytte det fulle potensialet til denne forretningsprogramvaren, kan du velge en av prisplanene fra €14, €23 eller €40 per agent per måned.
Du kan først prøve det ved å registrere deg for en 15-dagers gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Zoho Desk sammenligning
Beste helpdesk-programvare for større virksomheter innen IT, utvikling, drift og mer, som ønsker å gi den beste støtten.
Jira Service Management av Atlassian gir dev, IT Ops og andre avdelinger mulighet til å samarbeide sømløst.
</ul >
Service Management er mye brukt i virksomheter som Toast, Lucid Motors og Solarisbank.
Grunnleggende funksjoner Jira Service Management IT helpdesk-programvaretilbud er tilgjengelige gratis. For å få tilgang til mer avanserte alternativer, kan du gå for deres standard $20 eller Premium $40 per agent per måned planene som faktureres årlig. De tilbyr også en Enterprise-plan for selskaper med mer enn 201 agenter. Det koster $128 000 i året.
For å prøve det før du forplikter deg til en betalt plan, kan du registrere deg for en 7-dagers gratis prøveperiode.
Sammenligning av LiveAgent vs. Jira Service Management
Beste helpdesk-programvare for selskaper innen finansielle tjenester, utdanning og offentlige organisasjoner.
Freshservice er en servicedesk-programvare som bringer smart automatisering nærmere kundene og hjelper dem med å tilby utmerket kundeservice.
</ul >
Blant selskaper som bruker Freshservice kan du finne VICE Media, TaylorMade Golf og Chargebee.
For å få tilgang til Freshservices funksjoner kan abonnere på $15, $40, $75 eller $95 per agent per måned-planer som faktureres årlig.
Før du bestemmer deg for den beste planen for bedriften din, kan du prøve Freshservice ved å registrere deg for deres 21- gratis dagsavtale.
Beste brukerstøtteprogramvare for alle virksomheter som prøver å bygge langvarige relasjoner med kundene sine.
Med over 50 000 kunder over hele verden, vil ikke Freshdesk skuffe noen kundesentrert virksomhet.
Ulemper:
Noen av Freshdesks lojale kunder inkluderer Decathlon, Aramex og Bridgestone.
Hvis du har opptil 10 agenter, kan du bruke denne servicedesk-støtteprogramvaren gratis. Du kan imidlertid også velge €15, €49 eller €79 per agent per måned abonnementsplaner som faktureres årlig.
Hvis du vil teste det først, kan du bruke deres 21-dagers gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Freshdesk sammenligning
Beste helpdesk-programvare for selskaper i vekst som streber etter å tilby fantastisk kundeservice.
Mer enn 160 000 selskaper stoler på at Zendesk hjelper til med å inngå avtaler og ta vare på kundene sine.
</ul >
Blant Zendesks fornøyde kunder kan du finne Polaris, Modsy og BoxyCharm.
Prisplanen deres starter på €19 per agent per måned og fortsetter med €49 og €99 alternativer. Alle faktureres årlig.
Før du foretar et kjøp, kan du registrere deg for en 30-dagers gratis prøveperiode og bli kjent med denne servicedesk-plattformen.
LiveAgent vs. Zendesk sammenligning
Beste helpdesk-programvare for bedrifter i alle størrelser innen e-handel og mange andre felt.
Gorgias hjelper mer enn 9000 selskaper med å øke inntektene sine og gi gode kundeopplevelser med appen deres spesielt utviklet for Shopify.
< /ul>
Noen av merkene som er avhengige av Gorgias inkluderer Steve Madden, Bokksu og Marine Layer.
Du kan begynne å bruke Gorgias sin servicedesk-programvare ved å abonnere på en av følgende planer: $50, $300 eller $750 per måned. Hvis du ønsker å få en tilpasset prisplan, kan du kontakte Gorgias sitt team.
Før du forplikter deg til en betalt versjon, kan du prøve Gorgias ved å registrere deg for en gratis prøveversjon.
LiveAgent vs. Gorgias sammenligning
Beste helpdesk-programvare for bedrifter i alle størrelser på tvers av ulike felt.
Salesforce Service Cloud lar deg tilby helhetlig kundeservice ved å bruke AI og integrere populære støttekanaler.
Blant Salesforce Service Clouds kunder kan du finne IBM, Mercedes-Benz og NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud tilbyr fire prisalternativer, inkludert $25, $75, $150 og $300 per bruker per måned som faktureres årlig.
Hvis du vil prøve det først, kan du registrere deg for deres 14-dagers gratis prøveperiode.
Beste brukerstøtteprogramvare for bedrifter av alle størrelser som spenner over alle bransjer.
Takket være SysAids mange automatiseringsalternativer kan kundene deres administrere hver billett og kundeinteraksjon med den oppmerksomheten den fortjener.
li>
LiveAgent vs. SysAid sammenligning
Beste brukerstøtteprogramvare for bedrifter som bruker Gmail eller Google Apps til kundestøtte.
Hiver er en eksepsjonell tjeneste skrivebordsplattform bygget for Google Workspace. Det hjelper mer enn 1500 bedrifter sømløst å drive kontaktsentrene sine fra Gmail.
li>
Hiver er klarert av mange bedrifter som Course Hero, Upwork og AppsFlyer.
Du kan begynne å bruke Hivers funksjoner og funksjoner for $15, $39 eller $59 per bruker per måned.
Hiver tilbyr også muligheten til å prøve helpdesk-programvaren deres gratis hvis du registrerer deg for en 7-dagers gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Hiver sammenligning
Beste brukerstøtteprogramvare for alle bedrifter som ønsker å ha større driftseffektivitet.
Front brukes av mer enn 7500 selskaper på tvers av alle bransjer takket være dets fantastiske samarbeidsverktøy og alternativer for arbeidsflytoptimalisering.
Høyeffektive team i ulike selskaper bruker Front, inkludert Instructure, Culture Amp og Morningside.
Du kan velge mellom Fronts tre prisalternativer inkludert $19, $49 eller $99 per person per måned.
Det er også en mulighet for å registrere deg for en 7-dagers gratis prøveperiode for å teste den ut før du foretar et kjøp.
LiveAgent vs. sammenligning foran
Beste helpdesk-programvare for selskaper på tvers av alle bransjer som er fast bestemt på å gi den beste kundeopplevelsen.
HubSpot Service Hub opererer i mer enn 120 land og betjener mer enn 100 000 fornøyde og fornøyde kunder.
</ ul>
HubSpot Service Hubs helpdesk-plattform har en stor kundebase, inkludert selskaper som SoundCloud, GoFundMe og ResellerRatings.
Noen av HubSpot Service Hubs verktøy er tilgjengelig gratis. For å oppleve potensialet til denne programvaren fullt ut, kan du velge mellom tre prisplaner, inkludert €41, €414 eller €1104 per måned.
I tillegg til disse alternativene kan du registrere deg for en gratis prøveperiode for å avgjøre om det er den rette teknologiinvesteringen for deg.
LiveAgent vs. HubSpot Service Hub sammenligning
Beste brukerstøtteprogramvare for selskaper som håndterer billetter med lavere volum, men høyere kompleksitet.
Dette B2B-fokuserte kundestøtteprogramvarealternativet hjelper kundene sine med å levere best mulig kundebehandling.
</ul >
Vi kan være enige om at det er mange alternativer å velge mellom, men ikke bekymre deg, vi har plukket ut de 5 beste for deg å sammenligne.
Help Desk-programvare | LiveAgent
Prøv den beste helpdesk-programvaren gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
|
Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Capterra-vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
|
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
|
4.4
(ca. 2k+ anmeldelser)
|
4.4
(ca. 300+ anmeldelser)
|
4.5
(ca. 800 anmeldelser)
|
4.4
(ca. 500 anmeldelser)
|
Nettbasert |
|
|
|
|
|
Gratis versjon |
LiveAgent tilbyr gratisversjon.
|
Zendesk tilbyr ikke gratisversjon.
|
Jira Service Management tilbyr gratisversjon.
|
TeamSupport tilbyr ikke gratisversjon.
|
Salesforce Service Cloud tilbyr ikke gratisversjon.
|
Gratis prøveversjon |
LiveAgent tilbyr gratis prøveversjon.
|
Zendesk tilbyr gratis prøveversjon.
|
Jira Service Management tilbyr gratis prøveversjon.
|
TeamSupport tilbyr ikke gratis prøveversjon.
|
Salesforce Service Cloud tilbyr gratis prøveversjon.
|
Startpris |
$15/agent/måned
LiveAgent kundestøtteprogramvarepriser starter på $15/agent/måned.
|
$19/agent/måned
Zendesk helpdesk-programvarepriser starter på $19/agent/måned.
|
$20/agent/måned
Jira Service Managements kundestøtteprogramvarepriser starter på $20/agent/måned.
|
$49/agent/månedTeamSupport helpdesk-programvarepriser starter på $49/agent/måned.
|
$25/agent/måned
Salesforce Service Cloud helpdesk-programvarepriser starter på $25/agent/måned.
|
Noen av de vanligste spørsmålene som stilles ved demosamtaler angående brukerstøtteprogramvare er:
Implementeringen av LiveAgents helpdesk-programvare kan generelt gjøres ganske raskt.
Her er trinnene du må ta for å få alt i gang.
Selv om det er litt vanskelig å finne den beste altomfattende kundeserviceprogramvaren for hver bedrift, er den du kan stole mest på, LiveAgent helpdesk-programvare. Den tilbyr ikke bare en stor mengde viktige og avanserte funksjoner, men den har også mer enn 150 integrasjoner slik at du vet at du kan skape en enhetlig opplevelse for kundene dine og øke kundeoppbevaring.
LiveAgent er en klar vinner i denne kategorien. Den tilbyr en virkelig omnikanalopplevelse med sin innebygde billettprogramvare, raskeste chat-widgeten på markedet, og en eksepsjonell samtale senterløsning.
Ulike virksomheter har ulike krav. Imidlertid er LiveAgent online helpdesk-programvare den beste basert på både kvantiteten og kvaliteten på funksjonene. Det vil hjelpe deg med å øke agentproduktiviteten samtidig som å holde kunden i sentrum av virksomheten din.
Igjen, LiveAgent skinner her. Med det gratis alternativet er det virkelig tilgjengelig for alle, uansett om du driver en liten oppstart eller et multinasjonalt selskap. Du kan til og med skalere opp eller ned basert på dine behov, slik at du kan være sikker på at du alltid får akkurat det du trenger.
LiveAgent har konsekvent høye rangeringer på nettsteder som Capterra, TrustRadius og G2. Fellesskapet nyter sitt brede utvalg av funksjoner og integrasjoner til en overkommelig pris.
Hvis du leter etter helpdesk-programvare som er enkel å sette opp, er LiveAgent alternativet for deg. Du trenger ikke å bekymre deg for å involvere IT-avdelingen din, og du trenger heller ikke å vite hvordan du skal kode. Denne helpdesk-løsningen er lett tilgjengelig for alle, inkludert de som ikke anser seg selv som spesielt teknologikyndige.
Oppdag LiveAgents alt-i-ett flerkanals kontaktsenterprogramvare, som strømlinjeformer kundekommunikasjon på tvers av plattformer for en sømløs opplevelse. Med 24/7 kundeservice, ingen konfigureringsavgift, og en gratis prøveperiode, kan du effektivt administrere kundeinteraksjoner fra ett sted. Perfekt for både små og store bedrifter, gir det forbedret sikkerhet, reduserte kostnader og økte salgsmuligheter. Prøv gratis i dag!
Oppdag hvordan LiveAgent kan maksimere din helpdesk-verdi med vår kostnadskalkulator. Nyt fordeler som ingen konfigureringsavgift, 24/7 kundeservice, og friheten til å avbryte når som helst, uten behov for kredittkort. Sammenlign over 70 populære løsninger og spar opptil 72 % på kostnadene. Start din 14-dagers gratis prøveperiode nå!
Få bedre kontroll over samtalene dine og øk kundelojaliteten med LiveAgents samtaleovervåkingsprogramvare. Prøv gratis i dag! For kun $39 per bruker per måned, tilbyr LiveAgent skybaserte løsninger som strømlinjeformer og forbedrer kvaliteten på samtalene dine. Perfekt for kundesentre som ønsker avansert kundeservice og effektiv opplæring. Besøk nå og oppdag hvordan du kan løfte din kundeservice til nye høyder!
Leter du etter et alternativ til OneDesk?
Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk! Nyt fordeler som ingen etableringsgebyr, kundeservice 24/7, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort. Bytt til en flerkanals helpdesk-løsning som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier. Prøv LiveAgent for en forbedret kundesupportopplevelse!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team