Lag en positiv CX som får kundene dine til å snakke.
Forbedre førstesvarsfrekvensen med automatisert billettruting.
Reduser tilstrømningen av støttebilletter med en kunnskapsbase.
Spar tid og penger ved å minimere antallet verktøy du bruker for å yte utmerket kundeservice.
Konverter kundeemner av høy kvalitet til betalende kunder og generer mer enn 500 % av inntektene du investerer.
Hold kundens data beskyttet med toppmoderne sikkerhetstiltak, inkludert HTTPS-kryptering, DDoS-reduksjon og mer.
Kunder ønsker å ha tilgang til informasjonen umiddelbart og ønsker å få svar på spørsmålene deres så snart som mulig. Ved å implementere sanntids live chat på nettstedet ditt kan du gi dem lynraske svar, forbedre deres lojalitet til virksomheten din og øke kundetilfredsheten. Siden tid er penger og alt handler om penger, hvorfor skal du vente?
Med strømlinjeformet kommunikasjon på ett sted er det veldig enkelt å sjekke tidligere samtalehistorikk. Husker du ikke hva adressen eller avtalte betingelser var? spiller ingen rolle! Med LiveAgent kan du tydelig se all informasjon fra tidligere.
Søk aldri etter gamle e-poster igjen. Du kan utnytte kompleksiteten til LiveAgent-dashboards for separate prosjekter/klienter, kundeportal for informasjon om deres tjenester og live chat-programvare for direkte henvendelser. Du skal ikke bruke utallige timer på kommunikasjon, du bør bruke det på timene du fakturerer.
La oss være ærlige. Enhver bedrift ønsker å holde utgiftene så lave som mulig og ha høyest inntekt i balansen. Med sanntids live chat kan kundestøtte representantene dine håndtere 3 chatter samtidig, noe som er mer kostnadseffektivt. LiveAgent for regnskapsbransjen hjelper deg med å optimalisere utgiftene dine.
Å investere penger i noe nytt kan være skremmende for noen selskaper. Å beregne mengden av euro / dollar og bestemme hvor du skal investere dem, er en skikkelig kamp. LiveAgent med sin All-Inclusive-plan er en av de sikreste investeringene for deg. Ikke bare vil det gi deg fornøyde kunder, det vil også øke inntektene, kontantstrømmen og markedsandelen din. Bruk LiveAgent.
Å holde kundene glade og fornøyde bør være kjernen i å drive en forretning. Fornøyde kunder sprer nyhetene rundt seg enten i en digital verden eller offline til sine kolleger og venner. Et av verktøyene for å oppnå det er å levere en topp kundestøtte. I LiveAgent handler det om kundene. Kom i gang, og du vil se en positiv innvirkning på virksomheten din.
Se våre suksesshistorier og attester og oppdag den positive effekten av implementeringen av helpdesk-programvare på regnskap og amp; juridisk industri
Ettersom antallet klienter og støtte-e-poster øker, byttet vi fra Gmail til Zendesk Support. Men snart skjønte vi at de bruker mye tid på å fikse problemet, og noen ganger eskalerer de til nivå 2-ledere. Selv etter å ha investert en god del tid, penger og innsats, hvis verktøyene ikke er til mye nytte for deg, er det bedre å bytte, og det er det vi gjorde. Vi elsker prisene og støtten levert av LiveAgent.
Sumeet Mahendra, RTIwala Services
Analyser og sammenlign LiveAgent med forskjellige kundestøtteløsninger og velg en med de mest relevante funksjonene for din bransje og den beste prisen .
Landing PPC Archive - LiveAgent
Oppdag LiveAgent – en alt-i-ett kundeserviceløsning med live chat, helpdesk, integrasjoner og gratis prøveperiode uten forpliktelser!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.