Axialys integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Axialys?
Axialys er et teknologiselskap med FrenchTech-merket som gir små og mellomstore bedrifter, ETIer og store selskaper en SaaS-programvarepakke som gjør dem i stand til å administrere telefonsystemet og kunderelasjonene sine effektivt, intuitivt og i skyen.
Axialys ble grunnlagt i 1999 og har opplevd sterk, vedvarende og jevn vekst, noe som tilskrives kvaliteten på vår tilbud og tilliten våre kunder har til oss. Innehaver av en L33-1-lisens utstedt av ARCEP, vi har vært en telekomoperatør i rundt tjue år.
Axialys publiserer en SaaS-programvarepakke som tar for seg all bruk av telefoni i selskaper:
- Centrex VoIP profesjonell telefoni for alle ansatte
- Kundesenter-telefoni for å utstyre kontaktsentre
- Telefoni for din salgsstyrke
Axialys SIP Trunk Solution Full beskrivelse.
Hvordan kan du bruke det?
Hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent-telefonsenter, er Axialys et godt valg. LiveAgents kundesenter vil håndtere dine samtaler og billetter, mens Axialys sørger for resten. Mikrofoner og høyttalere til bærbare eller smarttelefoner er alt du trenger for å etablere et starttelefonsenter. Det kan hende du trenger annen maskinvare hvis du vil forbedre samtalekvaliteten senere.
Hvordan kan du dra fordel av et LiveAgent callsenter?
Selv om noen mennesker foretrekker digitale kundeopplevelser, ønsker andre en dypere personlig forbindelse med merkene de samhandler med. Callsentre er en fin måte å forbedre kundeforholdet ditt på, selge produkter, skaffe nye kunder og tjenestebrukere, eller yte generelle kundetjenester.
Med nedgangen i tradisjonelle callsentre og økningen av callsentersystemer som LiveAgent, er det enkelt å tilby disse typene kundeservice til dine kunder uten å knuse sparegrisen. Callsentre er nå tilgjengelig for alle typer bedrifter, store eller små.
Hvordan fungerer LiveAgents kundesenter?
LiveAgent gjør det enklere å administrere og drive et kundesenter for bedrifter ved hjelp av avanserte funksjoner. Du kan for eksempel opprette egendefinerte IVR (Interactive Voice Response)-trær, som automatisk ruter kundene dine til de riktige avdelingene og agentene.
Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.
Koblet kunden din til feil avdeling ved et uhell? Løsningen er enkel, bruk samtaleoverføringer for å rute kunden til en av kollegene dine og spar tid.
Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.
Ønsker du mer informasjon om funksjonene til vårt kundesenter? Sjekk ut vår Kundesenter-funksjonsside som har all informasjon om LiveAgents kundesenterfunksjoner.
Hvordan integrere Axialys VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil opprette ditt LiveAgent-telefonsenter med Axialys som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst.
- Velg Axialys fra listen over VoIP-leverandører.
- Navngi nummeret, velg en avdeling, skriv inn påloggingsdetaljer og velg utringingsprefiksnummeret ditt. Du kan også krysse av eller fjerne merket for alternativet for å ta opp alle telefonsamtaler mottatt og utført fra dette nummeret. Når du vil fullføre, klikker du på Legg til-knappen nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du foretrekker det, kan du legge til flere Axialys-telefonnumre eller legge til numre fra andre VoIP-leverandører.
Få mer informasjon om LiveAgent kundesenter-programvare
Leter du etter mer informasjon om etablering og drift av et kundesenter? Hvis du er interessert, ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om kundesenter og andre emner fra en verden av kundestøtte.
Lurer du på hva annet LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen nedenfor for å se hele omvisningen av vår kundestøtteprogramvare.
Frequently Asked Questions
Hva er Axialys?
Axialys ble grunnlagt i 2001, og er et teknologiselskap med FrenchTech-merket som tilbyr små og mellomstore bedrifter, ETIer og store selskaper en SaaS-programvarepakke som forenkler administrasjonen av deres telefonsystemer og kunderelasjoner effektivt, intuitivt og skybasert. Axialys har vokst jevnt, bærekraftig og sterkt siden det startet i 1999, et faktum som vi tilskriver kvaliteten på tilbudene våre og tilliten våre kunder har til oss.
Hvordan kan du bruke Axialys?
Axialys er et godt alternativ hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent-telefonsenter. Dine samtaler og billetter vil bli håndtert av LiveAgents kundesenter, mens resten vil bli håndtert av Axialys. For et startende kundesenter trenger du bare en mikrofon og høyttaler på datamaskinen eller smarttelefonen.
Hvordan integrere Axialys med LiveAgent?
I LiveAgent trenger du bare å navigere til Konfigurasjon > Ring > Numbers og velg Opprett. Du kan deretter koble nummeret ditt til Axialys fra listen over VoIP-leverandører.