Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Duocom?
Duocom er ledende blant spanske telekommunikasjonsselskaper innen virtuell telefoni og VoIP. Duocom Europe S.L er en telefonoperatør med hovedkontor på Gran Canaria, Spania, lisensiert av National Markets and Competition Commission (CNMC) siden 2000.
Selskapet har utviklet sin egen innovative teknologi som kombinerer telefoni og Internett for å tilpasse virtuelle tjenester til de spesielle behovene til hver enkelt klient. Tjenester som gir stor fleksibilitet, siden brukere når som helst kan velge enheten (fasttelefon, mobil, VoIP, Internett) og verktøyene som best passer deres spesielle behov, og kan rekonfigurere tjenester i sanntid fra klientnettstedet ditt.
Duocom Europe tilbyr virtuelle telefontjenester som – uten investerings- eller vedlikeholdskostnader – optimaliserer produktiviteten og styringen av kommunikasjonen din, og sparer deg for tid og penger.
Hvordan kan du bruke det?
Hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent-telefonsenter, er Duocom et godt valg. LiveAgents kundesenter vil håndtere samtalene og billettene dine, mens Duocom sørger for resten. Mikrofoner og høyttalere til bærbare eller smarttelefoner er alt du trenger for å etablere et starttelefonsenter. Det kan hende du trenger annen maskinvare hvis du vil forbedre samtalekvaliteten senere.
Hvordan kan du dra fordel av et LiveAgent callsenter?
Selv om noen mennesker foretrekker digitale kundeopplevelser, ønsker andre en dypere personlig forbindelse med merkene de samhandler med. Callsentre er en fin måte å forbedre kundeforholdet ditt på, selge produkter, skaffe nye kunder og tjenestebrukere, eller yte generelle kundetjenester.
Med nedgangen i tradisjonelle callsentre og økningen av callsentersystemer som LiveAgent, er det enkelt å tilby disse typene kundeservice til dine kunder uten å knuse sparegrisen. Callsentre er nå tilgjengelig for alle typer bedrifter, store eller små.
Hvordan fungerer LiveAgents kundesenter?
LiveAgent gjør det enklere å administrere og drive et kundesenter for bedrifter ved hjelp av avanserte funksjoner. Du kan for eksempel lage tilpassede IVR (Interactive Voice Response)-trær, som automatisk ruter kundene dine til de riktige avdelingene og agentene.
Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.
Kom en av dine kunder til feil avdeling med et uhell? Løsningen er lett, bruk samtaleoverføringer for å rute kundene til en av dine kollegaer og spar dem tid.
Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.
Ønsker du mer informasjon om funksjonene til vårt kundesenter? Sjekk ut vår Call Center-funksjonsside som har all informasjon om LiveAgents kundesenterfunksjoner.
Hvordan integrere Duocom VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil opprette ditt LiveAgent-telefonsenter med Duocom som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst.
- Velg Duocom fra listen over VoIP-leverandører.
- Sett inn nummeret, velg en avdeling, skriv inn påloggingsdetaljene dine og velg ditt utringingsprefiksnummer. Du kan også krysse av eller fjerne merket for alternativet for å ta opp alle telefonsamtaler mottatt og utført fra dette nummeret. Når du vil fullføre, klikker du på Legg til-knappen nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du foretrekker det, kan du legge til flere Duocom-telefonnumre eller legge til numre fra andre VoIP-leverandører.
Få mer informasjon om LiveAgents callsentersystem
Leter du etter mer informasjon om etablering og drift av et kundesenter? Hvis du er interessert, ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om kundesenter og andre emner fra en verden av kundestøtte.
Lurer du på hva annet LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen nedenfor for å se hele omvisningen av vår kundestøtteprogramvare.
Frequently Asked Questions
Hva er Duocom?
Duocom er ledende blant spanske telekommunikasjonsselskaper innen virtuell telefoni og VoIP. Duocom Europe S.L er en telefonoperatør med hovedkontor på Gran Canaria, Spania, lisensiert av National Markets and Competition Commission (CNMC).
Kan jeg integrere Duocom med LiveAgent?
Duocom er en av Voice over Internet Protocol (VoIP)-tjenesteleverandørene som er tilgjengelig og støttet av LiveAgent. Du kan sette opp kundesenteret ditt med Duocom som hovedleverandør hvis det er din preferanse.
Er Duocom-integrasjon gratis?
Du trenger ikke å betale ekstra med All-Inclusive LiveAgent-planen, og du kan sette opp et Duocom VoIP-drevet kundesenter i LiveAgent med en gang.
Integrer LiveAgent live chat med Webflow for å skape et brukervennlig, kodeløst nettsted med responsive design. Gi besøkende rask kundeservice med LiveAgent's lynraske chat-widget, og øk salget med sanntidsskriving og proaktive chat-invitasjoner. Start din gratis prøveperiode og forbedre nettstedsopplevelsen i dag!