GMX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er GMX?
GMX (Global Mail eXchange) er en gratis reklamestøttet e-posttjeneste. Selskapet ble grunnlagt i 1997 og er et datterselskap av United Internet AG – et tysk børsnotert selskap. Det er også søsterselskapet til 1&1 og Fasthosts Internet. Den støtter POP3-, IMAP4- eller webmail-protokoller, mens e-posten sendes med SMTP. Hver konto som er registrert hos GMX støtter tilleggstjenester som inkluderer Mail Collector, Organizer, File Storage og Address Book. Det er en grense på 10 individuelle GMX-e-postadresser for hver GMX-bruker. Denne e-posttjenesten støttes hovedsakelig via annonser for å holde den i gang, samt for å tilby en lønnsfri tjeneste til brukere.
Hvordan kan du bruke GMX?
Hvis du leter etter en pålitelig og gratis e-posttjeneste, er GMX det riktige valget. Tjenesten inkluderer ingen skjulte betalinger med mindre brukerne ønsker å oppgradere til premiumkontoen. GMX tilbyr tre betalte planer som gir betydelige oppgraderinger av e-postfunksjoner. Brukere kan betale for ekstra e-post-, sky- eller vedleggslagring, samt fjerne eventuelle annonser som er inkludert i basisversjonen.
GMX kan fungere som en ideell primær e-postserver for kundestøtte takket være integrasjon med LiveAgent helpdesk-programvare. LiveAgent inkluderer et billettsystem som sømløst kan koble til GMX, overføre all e-post til systemet og konvertere dem til billetter for enkel kundestøtte. Med tillegg av integrasjon med andre kundestøttekanaler, kan LiveAgent hjelpe deg med å samle kommunikasjonen din på ett sted og hjelpe deg å svare raskere, mer pålitelig og med bedre resultater.
Få hjelp fra billettsystemet vårt – håndtere live chat og sosiale medier kommunikasjon på Facebook , Twitter, Instagram, WhatsApp eller Viber. Lag ditt eget virtuelle kundesenter med inngående og utgående muligheter, sett opp kundeportal med fora, eller skriv informasjonsveiledninger for den inkluderte kunnskapsbase. LiveAgent kan håndtere alt viktig og bringe det til deg på ett praktisk sted.
Hva er fordelene med GMX
- Gratis base-e-post for alle brukere
- Ekstra betalte lagringsalternativer
- Sikker og pålitelig
- Enkel registrering og oppsett
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Hvordan integrere GMX med LiveAgent
Integreringsprosessen av GMX med LiveAgent er veldig enkel og den kan fullføres på bare noen få minutter. Ta en titt på den korte veiledningen nedenfor for å se hvordan du kan gjøre det på egen hånd på kort tid.
- Hvis du ikke har GMX-e-postkontoen din klar, gå til nettsiden deres og registrer en gratis konto (eller opprett en betalt, i henhold til dine preferanser). Nettstedet er intuitivt og vil veilede deg gjennom registreringsprosessen. Hvis du allerede har en konto, kan du gjerne hoppe over dette trinnet.
- Nå med kontoen din klar, gå over til LiveAgent-kontoen din (eller start en gratis prøveversjon). Åpne Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer og velg enten Utgående e-postkontoer eller Innkommende e-postkontoer. Velg utgående hvis du vil at dette skal være din primære e-postadresse for å sende e-poster, eller gå til Innkommende hvis du ønsker å motta e-post fra denne kontoen i billettsystemet. Uansett forblir integreringsprosessen lik. Fortsett med begge alternativene, klikk deretter på Opprett oransje-knappen, og fortsett med neste trinn.
- Et nytt vindu åpnes. Du vil se et utvalg e-postleverandører. Rull ned og klikk på Egendefinert postboks-alternativet nederst. Du vil bli tatt til neste seksjon.
- Alt du trenger å gjøre nå er å oppgi GMX-detaljene dine i systemet slik at LiveAgent kan begynne å hente alle e-postene dine. Oppgi e-postadresse, vertsnavn, port, samt brukernavn og passord til GMX. Når du har alt inn, klikker du på Fullfør integrasjon nederst, og du er ferdig.
Du fullførte GMX-integrasjonen med LiveAgent. Systemet vil begynne å hente e-poster inn i billettsystemet ditt. Ta gjerne en titt på våre andre integrasjonsalternativer, bla gjennom LiveAgent Academy for å lære noe nytt, eller se videoen nedenfor for å få en omvisning i LiveAgent helpdesk-systemet.
Looking for an easy and efficient way to manage your GMX email?
With LiveAgent, you can easily manage all of your GMX emails and customer communication in one place.
Frequently Asked Questions
Hva er GMX?
GMX (Global Mail eXchange) er en gratis e-posttjeneste som støttes av reklame. POP3-, IMAP4- og webmail-protokoller. SMTP brukes til å sende e-post. Mail Collector, Organizer, File Storage og Address Book er alle inkludert i hver GMX-konto. Det er mulig for hver GMX-bruker å ha maksimalt 10 GMX-adresser.
Hvordan kan du bruke GMX?
Du bør bruke GMX hvis du trenger en pålitelig og gratis e-posttjeneste. Brukere trenger ikke å betale noen skjulte avgifter med mindre de oppgraderer til premiumkontoen. Tre betalte abonnementsplaner er tilgjengelige som gir betydelige forbedringer.
Oppdag Zimbra, en kraftig e-postløsning for bedrifter, nå integrerbar med LiveAgent for en effektiv kundeserviceopplevelse. Med Zimbra kan du nyte innovativ skybasert kommunikasjon og samarbeid, alt organisert i et brukervennlig billettsystem. Sikre rask håndtering av kundehenvendelser med LiveAgent's avanserte funksjoner. Start din gratis prøveperiode uten forpliktelser i dag!