Intercom integration
Hva er Intercom?
Intercom er en meldingsplattform som brukes av bedrifter for å kommunisere med kunder. Meldinger kan brukes til å samle inn og filtrere data for å lage målrettede meldinger.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk denne integrasjonen til å holde styr på og administrere meldinger eller brukere. Du kan legge til hendelser, notater, opprette brukere, administrere tagger, oppdatere selskaper, sende innkommende meldinger og mer. Intercom-integrasjon vil også varsle deg om nyheter, oppdateringer og nye kunder.
Fordeler
- Hold styr på bedriftens meldinger
- Samle inn data og administrer kunder
- Aldri mer bytte mellom apper
Frequently Asked Questions
Hva er Intercom?
Intercom er en samtaleplattform hvor du også kan administrere og lagre data siden 2011.
Hvordan kan du bruke intercom-integrasjon i LiveAgent?
Ved å integrere Intercom kan du: svare på kundene dine fra LiveAgent, opprette brukere, oppdatere selskaper, legge til tagger, samle inn data fra meldinger og forbedre arbeidsflyten for kundeservice.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Oppdag LiveAgent – en alt-i-ett kundeserviceløsning med live chat, helpdesk, integrasjoner og gratis prøveperiode uten forpliktelser!