IP Voice integration
Partner website
Hva er IP Voice?
IP VOICE er et argentinsk selskap fra Mar del Plata opprettet med visjonen om å tilby kvalitet, tilgjengelige tjenester som skiller seg ut for å ha en konkurransedyktig pris.
Siden 2009 har IP Voice levert VOIP-telefoniløsninger for små og mellomstore bedrifter og med den nyeste teknologien.
Deretter legger IP Voice til boliginternetttjenester, og utvider dermed porteføljen av produkter og tjenester, og opprettholder alltid det beste pris-kvalitetsforholdet på markedet.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgent og IP Voice er nå partnere, noe som gjør IP Voice-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et IP Voice VoIP-nummer til telefonsenteret ditt.
Hvis du er interessert i å koble IP Voice med LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger instruksjonene.
1. Logg på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Telefonnummer
3. Søk etter IP Voice
4. Klikk på “legg til”
5. Legg til påloggingsinformasjon
Kostnad for å integrere IP Voice:
IP Voice og LiveAgent er partnere. Så hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integreringen gratis. Men IP Voice tar betalt for sine tjenester eller ettersom selskapet opererer separat.
Fordeler med IP Voice
- Cost-effective
- Improved CX
- access all across Argentina
- high reliability
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
What is IP Voice?
IP VOICE is a Argentinian company from Mar del Plata created with the vision of providing quality, accessible services, standing out for having a competitive price.
How much does it cost to integrate IP Voice with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated IP Voice inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that IP Voice charges for its services.
How can you implement a IP Voice VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, IP Voice is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow this guide: Navigate to Configurations > Call > Numbers > IP Voice. Add the VoIP number and use it right away.