Klaus integration
Hva er Klaus?
Klaus er en programvare for kundeservice QA og samtalegjennomgang som gjør det mye enklere å gi interne tilbakemeldinger for kundestøtte-teamet ditt. Det er enkelt å forbedre teamets ytelse med interne vurderinger og andre funksjoner.
Hvordan kan du bruke det?
Klaus-integrasjon for LiveAgent lar deg enkelt gi tilbakemeldinger til teamet ditt. Etter at du har aktivert integrasjonen, kan du laste ned LiveAgent-billetter. Du kan deretter rangere dem i henhold til ulike kriterier, bedømme billettkvaliteten og se de svake punktene til agentene dine.

Fordeler
- Vurder dine agenter og billetter fra LiveAgent
- Gi tilbakemelding etter ulike kriterier
- Forbedre arbeidsflyten din
- Administrer agentenes ytelse
Frequently Asked Questions
Hva er Klaus?
Klaus er en plattform som lar en leder/veileder vurdere ytelsen til selskapets kundestøtte eller tjeneste.
Hvorfor bør du integrere Klaus med din LiveAgent help desk?
Integrasjon av Klaus vil hjelpe deg med å få en bedre oversikt over agentenes ytelse og gir deg muligheten ti å gi tilbakemeldinger til teamet ditt på en effektiv måte.
Oppdag hvordan Duocom kan revolusjonere ditt LiveAgent-telefonsenter med kostnadsfri VoIP-integrasjon. Spar tid og penger med fleksible, virtuelle telefontjenester fra en ledende spansk leverandør. Enkelt oppsett, avanserte funksjoner som IVR, og problemfri samtalehåndtering. Besøk siden for å lære mer!