Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Kopano?
Kopano ONE er en selvdrevet e-post- og kalenderløsning designet for små bedrifter. Selskapet tilbyr også Kopano-gruppevare og videokonferanse-programvare separat. Kopano har som mål å være en e-postserverløsning med enkel tilgang og administrasjon for alle som trenger det. Den kommer som en nettapp, en skrivebordsapp, og det er også tilgjengelige iOS- og Android-apper. Kopano tilbyr tre rimelige prisplaner som passer for bedrifter av alle størrelser, slik at du kan velge en uten å betale for mye for en rekke brukere.
Hvordan kan du bruke Kopano?
Kopano har som mål å være en brukervennlig e-postserverløsning, så den passer for selskaper som ønsker intuitiv design og enkelhet. Den er også veldig nyttig med sin kalender, notater, oppgaver og kontakter i én gruppevareløsning. Videre er Kopano-appene tilgjengelige for iOS og Android, samt en nettapp som er tilgjengelig fra alle enheter via en nettleser. Kopano støtter også integrasjoner, noe som kan vise seg å være nyttig. Du kan også integrere Kopano-e-postadressene dine med LiveAgent-billettsystemet og forbedre helpdesk-funksjonene med en dedikert helpdesk-løsning.
LiveAgents billettsystem støtter flere e-postkontoer og ulike leverandører av e-posttjenester. I tillegg gir programvaren deg muligheten til å organisere e-postkorrespondansen din og sørge for at eventuelle kundeproblemer er klare til å løses. I det øyeblikket en kundeagent mottar en forespørsel fra kunden, konverteres spørringen til en billett. Billettene er tilgjengelige gjennom den universelle innboksen som lagrer all kommunikasjon fra alle kanaler.
Sørg for at alle billetter blir omdirigert til riktig støtteagent ved hjelp av funksjoner som avdelinger og automatisert billettdistribusjon. Alternativt kan du bruke koder for å gruppere emner, eller angi din egen åpningstid for å sikre at kundene vet når du er på nett for å svare på spørsmålene deres. Dette er bare noen av de mange LiveAgent-funksjonene som bidrar til å sikre en problemfri opplevelse.
Kundestøtten er ikke bare forbedret med e-post, du kan også integrere et samtalesenter, live chat-widget, omfattende kunnskapsbase og sosiale medier-kontoer, slik som Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp og Viber. Sjekk ut det komplette settet med LiveAgent-funksjoner du kan bruke for å gi fantastisk kundestøtte.
Hva er fordelene med Kopano?
- Kostnadseffektiv e-postserver
- Groupware-funksjoner
- Sikker og enkel å bruke
- Integreringsstøtte
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Hvordan integrere Kopano med LiveAgent
Kopano kan enkelt integreres med LiveAgent. Alt dette kan gjøres ved hjelp av LiveAgent-konfigurasjon, og ingen tredjepartstjenester kreves. Du kan fullføre prosessen på kort tid ved å følge trinnene beskrevet nedenfor.
- Trenger du å sette opp Kopano først? Opprett en konto på Kopano-nettstedet ved å klikke her. Du kan velge mellom tre betalte planer eller først teste programvaren med en demo. Når du har satt opp din Kopano e-postserver og fått e-posten din, kan du fortsette til neste trinn
- Når du har installert og konfigurert Kopano, må du logge på LiveAgent-kontoen din (start din gratis prøveversjon for å komme i gang) og gå til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Du må klikke på den oransje Opprett-knappen og deretter velge Annet. I neste vindu velger du IMAP/POP3 fra de to alternativene.
- Det eneste gjenværende trinnet er å koble din Kopano-postkassen til LiveAgent. Denne delen krever din Kopano-legitimasjon. Vennligst skriv inn brukernavn og passord, samt e-postadresse og annen informasjon. Velg en hentetype og oppgi server- og portinformasjon. Ta en titt på de andre alternativene, som avdelingen som skal håndtere kundebilletter sendt til denne e-postadressen. Når du har satt opp alt etter eget ønske, klikker du på Lagre og du er ferdig.
koble til LiveAgent-billettsystemet, og hent din e-postkommunikasjon. Sørg for å bla gjennom akademiet vårt for å lære om emner angående kundestøtte, eller se videoen nedenfor for å se hva annet LiveAgent kan gjøre.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Hva er Kopano?
Kopano ONE e-post og en kalenderløsning er selvvert og designet for små bedrifter. Programvare for videokonferanse er også tilgjengelig separat. Kopano er designet for å tilby en rimelig e-postserverløsning som er enkel å administrere og tilgjengelig for alle. Du kan laste den ned som en nettapp, en skrivebordsapp og en iOS- eller Android-app.
Hvordan kan du bruke Kopano?
For å møte behovene til selskaper som verdsetter enkelhet og intuitiv design, tilbyr Kopano en brukervennlig e-postserverløsning. Videre er det veldig nyttig siden det er en gruppevareløsning som inkluderer kalender, notater, oppgaver og kontakter. I tillegg er Kopano-apper tilgjengelige for iOS og Android, samt en nettapplikasjon som kan nås av alle enheter. Kopano kan også integreres med andre tredjepartsapplikasjoner. Kopano-e-postadressene kan også integreres med LiveAgent-billettsystemet og kan brukes som helpdesk hvis du har en dedikert helpdesk-løsning.
Hva er fordelene av en Kopano integrasjon?
Fordelene er: kostnadseffektiv e-postserver, gruppevarefunksjoner, sikker og enkel å bruke, integrasjonsstøtte.
Hvordan integrere Kopano med LiveAgent?
Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Klikk på Opprett > Annet > IMAP/POP. Oppgi dine MailServer-detaljer og lagre.