MicroSIP integration
Partner website
Partner Privacy Policy
MicroSIP Personvernerklæring
Hva er MicroSIP?
MicroSIP er en VoIP softphone-løsning som vil gjøre datamaskinen din om til en fullt egnet ringeenhet. Den ble først utgitt i 2011, og den er kontinuerlig oppdatert siden den gang. Denne softphone-appen kan lastes ned gratis uten skjulte eller ekstra kostnader for funksjonene, og den krever heller ingen betalingsinformasjon. MicroSIP er en enkel, men effektiv SIP-anropsløsning som fungerer med alle VoIP-tjenesteleverandører. Programvaren er enkel å installere og sette opp.
Hvordan kan du bruke MicroSIP?
MicroSIP kan brukes som din go-to SIP-anropsløsning. Bare last den ned, installer den og koble den til VoIP-leverandøren din eller helpdesk-programvare, så kan du begynne å ringe og motta telefonsamtaler på datamaskinen din . MicroSIP kan også håndtere tekstmeldinger og videosamtaler, og det tilbyr enkle, men effektive kontaktliste- og samtaleloggfunksjoner. Programvaren har minimumskrav, og den regnes som en lett applikasjon med et veldig lite fotavtrykk på datamaskinens minne.
MicroSIP kan brukes som din dedikerte softphone for bruk i ditt LiveAgent kundesenter. Det fungerer bra med alle våre telefonsenterfunksjoner, for eksempel IVR , anropsruting, samtaleoverføringer og mer. Du kan ringe direkte fra LiveAgent-agentpanelet ved å velge MicroSIP som din foretrukne ringeenhet. integreringsprosessen er enkel og det tar bare et par minutter å fullføre.
Kostnader ved å integrere MicroSIP
MicroSIP er en gratis app, som betyr at den kan lastes ned gratis. Den tilbyr ingen ekstra kostnader. For å bruke MicroSIP trenger du imidlertid en VoIP-tjenesteleverandørplan som vanligvis følger med en betalt plan.
Hva er fordelene med MicroSIP?
- Gratis SIP softphone-programvare
- Enkel installasjon og oppsett
- Brukervennlig og enkelt grensesnitt
- Lettvektsløsning
Hvordan integrere MicroSIP med LiveAgent?
MicroSIP kan enkelt integreres med LiveAgent. For å gjøre det, må du laste ned MicroSIP gratis. Du finner nedlastingslenken her. Siden LiveAgent ikke tilbyr en VoIP-tjeneste, må du også få et VoIP-abonnement og et telefonnummer slik at du kan begynne å ringe ved å bruke MicroSIP som softphone. LiveAgent støtter et stort antall VoIP-leverandører, så du kan velge hva du foretrekker for å komme i gang.
- Du må allerede ha et nummer fra din VoIP-leverandør tilgjengelig og koblet til LiveAgent-systemet for at dette skal fungere. Hvis du ikke vet hvordan du gjør det, bla gjennom våre VoIP-integrasjoner, finn VoIP-leverandøren du bruker eller ønsker å bruke, og se tilgjengelig veiledning.
Gå nå til LiveAgent-kontoen din og åpne Konfigurasjon > Ring > Enheter > Legg til telefon > SIP. Legg til VoIP-telefonnummeret du vil koble til med MicroSIP, og navngi denne softphone. Når du er ferdig, klikker du på Opprett.
- Når du har opprettet denne softphone i LiveAgent-systemet, naviger til Vis-knappen og klikk på den. Du vil se informasjon som brukernavn, passord og vert. Bruk denne informasjonen i neste trinn.
- Når du har installert MicroSIP, åpne den og naviger til den øvre knappen formet som en nedoverpil. Klikk på den og velg Legg til konto. Fyll ut feltene ved å bruke informasjonen fra forrige trinn og opprett din nye MicroSIP-konto. Integrasjonen er fullført, men det er ett siste trinn igjen til du kan begynne å ringe med MicroSIP.
- Nå må du velge denne enheten som din foretrukne for å svare på anrop. Naviger til telefonikonet i øvre høyre hjørne av LiveAgent-appen og klikk på det. Velg din MicroSIP softphone som den foretrukne metoden for å ringe. Du kan til og med spesifisere avdelinger, eller velge tilgjengelige tider.
Frequently Asked Questions
Hva er MicroSIP?
Datamaskinen din vil bli en fullt funksjonell telefon med MicroSIP, en VoIP-softphone-løsning. Den kan brukes med alle VoIP-tjenesteleverandører og er en enkel, men effektiv SIP-anropsløsning. Det er gratis å laste ned, har ingen skjulte kostnader eller tilleggskostnader, og krever ingen kredittkortinformasjon.
Hva er fordelene av å bruke MicroSIP?
MicroSIP er en flott løsning for SIP-anrop. Ved å bruke datamaskinen din kan du ringe og motta telefonsamtaler ved å laste den ned, installere den og koble den til VoIP-leverandøren. En enkel, men effektiv kontaktliste og samtaleloggfunksjon er også inkludert i MicroSIP, samt tekstmeldinger og videosamtaler.
Hva er fordelene med MicroSIP-integrasjon?
De viktigste fordelene er enkel installasjon og oppsett, et brukervennlig grensesnitt i en lett softphone-løsning. Det er også gratis å laste ned uten at det koster noe som helst.
Hvordan integrere MicroSIP med LiveAgent?
Først må du opprette en ny anropsenhet i LiveAgent, og deretter bruke dataene som er tilgjengelige i konfigurasjonsinformasjonen for å opprette en ny konto i MicroSIP. Da må du ganske enkelt velge MicroSIP som din foretrukne ringeenhet i LiveAgent. Se hele veiledningen vår for å få mer informasjon.
Oppdag Zentap, en kraftfull markedsføringsløsning for eiendomsmeglere, med tjenester som leadgenerering, nettstedbygging og sosiale medier-automatisering. Sammen med LiveAgent kan du forbedre kundekommunikasjonen med et effektivt billettsystem og lynrask live chat. Start din gratis prøveperiode nå og ta eiendomsmarkedsføringen til neste nivå!