Office Maker integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Office Maker?
Office Maker er en lokal digital tjenesteoperatør for samtaler/internett/skytjenester
Gjennom den innovative teknologien og løsningene vi tilbyr møter vi en av hovedforventningene til organisasjoner som ønsker å ha ett enkelt kontaktpunkt for å håndtere alt rundt telefoni, internett, skytjenester og datasikkerhet.
Ring og motta samtaler i LiveAgent med vår enkle og økonomiske SIP trunk-tjeneste, fullt kontrollerbar på nett fra din kundeportal.
Aktiver dine telefonlinjer og velg dine numre med få tastetrykk gjennom vårt online verktøy og ha full kontroll over din telefoni.
HÅNDTERING AV DINE TELEFONNUMRE
- Tildeling av geografiske eller ikke-geografiske numre (08 og 09)
- Portabilitet av alle dine telefonnumre til alle brukere
- Tildeling av internasjonale numre
- Registrering i telefonkataloger
- Håndtering av nødnumre (15, 17, 18, 112, etc.)
FINGERSPISSKONTROLL
- Personalisering av nummervisning
- Ubegrensede muligheter for å sette over, også av nødnumre
- Filtrering av uønskede innringere
- Restriksjon av utgående samtaler for brukere
Enkelt, billig og ingen binding:
SIP Trunk-abonnementet gjelder for antallet utgående samtaler man ønsker. Office Maker gir deg like mange innkommende samtaler som du har utgående i abonnementet.
Eksempel: Dersom du har 15 SIP trunk, kan du ha opp til 15 utgående samtaler (hvis du ikke har mer enn 15 innkommende samtaler samtidig), og motta opp til 30 innkommende samtaler (hvis det ikke er noen utgående samtaler samtidig).
- Trunk SIP à la carte : 3€HT/Måned/Kanal
- Trunk SIP Unlimited fixed : 13€HT/Måned/Kanal
- Trunk SIP Unlimited fixed and mobile : 19,99€HT/Måned/Kanal
Bestill din telefonlinje her: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Hvordan kan du bruke det?
Hvis du er ute etter en VoIP-leverandør du kan koble til ditt LiveAgent callsenter, er Office Maker et godt valg. LiveAgents callsenter vil håndtere samtaler og henvendelser, mens Office Maker vil ta seg av resten. En bærbar PC eller smarttelefon med mikrofon og høyttaler er alt du behøver for å etablere et nytt callsenter. Du trenger kanskje annet utstyr hvis du vil forbedre samtalekvaliteten etter hvert.
Hvordan kan du dra fordel av et LiveAgent callsenter?
Selv om noen foretrekker digital kundeservice, er det andre som ønsker en mer personlig kontakt med selskapene de kontakter. Callsentre er en veldig god måte å forbedre dine kunderelasjoner, selge produkter, skaffe nye kunder, eller gi generell kundeservice.
Med nedgangen i tradisjonelle callsentre og økningen av callsentersystemer som LiveAgent, er det enkelt å tilby disse typene kundeservice til dine kunder uten å knuse sparegrisen. Callsentre er nå tilgjengelig for alle typer bedrifter, store eller små.
Hvordan fungerer LiveAgents callsenter?
LiveAgent gjør administrering og drift av et callsenter enklere for bedrifter ved hjelp av sine avanserte funksjoner. For eksempel kan du opprette skreddersydde IVR (Interaktiv Virtuell Respons) trær, som automatisk vil rute kundesamtaler til den riktige avdelingen eller agenten.
Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.
Kom en av dine kunder til feil avdeling med et uhell? Løsningen er lett, bruk samtaleoverføringer for å rute kundene til en av dine kollegaer og spar dem tid.
Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.
Vil du ha mer informasjon om våre callsenterfunksjoner? Sjekk vår Callsenter-side som har all informasjon om mulighetene i LiveAgents callsenter.
Hvordan integrerer man Office Maker i LiveAgent?
Hvis du vil opprette ditt LiveAgent callsenter med Office Maker som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Telefon > Numre. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst på siden.
- Velg Office Maker fra listen over VoIP-tilbydere.
- Gi nummeret et navn, velg en avdeling, oppgi innloggingsdetaljene og velg ditt utgående nummerprefiks. Du kan også huke av om du vil gjøre opptak av alle innkommende og utgående samtaler. Når du er ferdig, klikk på Legg Til-knappen nederst på siden.
Telefonnummeret er nå i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du vil kan du også legge til flere Office Maker-numre eller legge til numre fra andre VoIP-tilbydere.
Få mer informasjon om LiveAgents callsentersystem
Er du ute etter mer informasjon om hvordan man etablerer og drifter et callsenter? Hvis du er interessert kan du ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.
Nysgjerrig på hva mer LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen under for å få en full gjennomgang av vårt kundeservicesystem.
Oppdag SpringBuilder, en brukervennlig nettsidebygger med dra-og-slipp-teknologi som gjør det enkelt å lage nettsider, håndtere netthandel, blogging og teamledelse. Med LiveAgent-integrasjon kan du fremskynde kundekommunikasjonen via et effektivt billettsystem og rask live chat. Start din gratis konto i dag og forbedre kundeopplevelsen din med en personlig live chat-knapp. Ingen forpliktelser, prøv nå!