Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Open-Xchange?
I tillegg til e-post, dokumenter, planlegging og sosiale medier a> deling tilbyr Open-Xchange fullt integrert nettbasert kommunikasjon, samarbeid og produktivitetsprogramvare. Plattformen gjør det mulig for brukere å integrere meldingsstrømmer som stammer fra Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter og LinkedIn. Programvaren er enkel å bruke av alle takket være det intuitive brukergrensesnittet og det enkle oppsettet.
Hvordan kan du bruke Open-Xchange?
Open-Xchange er en produktivitetsløsning som passer for alle som trenger mer enn bare en e-post til kontoret sitt. Den tilbyr en omfattende app-pakke som hjelper med teamorganisering og lar deg bruke skylagring. Det er en utmerket programvare for mindre helpdesk-team, og du kan integrere den med LiveAgents brukerstøtte.
Når en kundeagent mottar en kundeforespørsel, blir den en billett takk til LiveAgent-billettsystemet. Våre effektivitetsfunksjoner som automatisert billettdistribusjon, avdelinger og agentkollisjonsdeteksjon sikrer at billetten blir sendt til rett person som deretter kan løse det. Dette vil fremskynde og effektivisere kundeserviceprosessen.
I tillegg til å håndtere e-poster, kan vår universelle innboks håndtere live chat-meldinger, kundeanrop, en kunnskapsbase med en kundeportal og sosiale medier-kontoer fra Facebook, Twitter, Instagram og Viber også. Vårt billettsystem kan ganske enkelt sørge for at kommunikasjonskanalene dine blir inkludert, og forespørslene dine vil forbli organisert og distribuert uansett hva.
Hvert kommunikasjonsverktøy som LiveAgent har støttes fullt ut av massevis av funksjoner fokusert på produktivitet og effektivitet. Organiser LiveAgent-selskapet ditt medåpningstid, opprettregler og sørg for å dra nytte av servicenivåavtaler. Du kan også bruke gamification for å gjøre kundestøtte morsommere og utfordrende for agenter.
Hva er fordelene med å bruke Open-Xchange?
- Fullstendig e-postløsning
- Skybasert samarbeidsprogramvare
- Kontakthåndtering og synkronisering
- Øk produktivitet
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Hvordan integrere Open-Xchange med LiveAgent?
Når du har din Open-Xchange-konto klar, kan du enkelt koble den til LiveAgents brukerstøtte takket være IMAP/POP3. Integrasjonsprosessen tar kort tid å fullføre. Ta en titt på veiledningen nedenfor som kan vise deg alle nødvendige trinn.
- Hvis du ikke har konfigurert en Open-Xchange e-postkonto ennå, kan du gå til nettstedet deres og konfigurere kontoen din. Open-Xchange gjør installasjonen enkel takket være nedlastingslenker, installasjonsveiledninger og andre ressurser. Følg trinnene nedenfor etter at du har konfigurert den.
- Alt klart og satt opp? Flott! Gå nå over til LiveAgent-kontoen din. Åpne Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer og klikk på Opprett-knappen. Velg Annet i listen og velg deretter IMAP/POP3 fra de to alternativene.
- Det er bare noen få ting igjen for deg å gjøre – skriv inn e-postadressen, brukernavnet og passordet, sammen med å velge type henting, server og port. Velg en autentiseringsmetode, og du kan bestemme hvilken avdeling som skal administrere billetter som kommer fra denne e-postadressen. Lagre arbeidet ditt når du er ferdig og alt er ferdig.
Open-Xchange-integrasjonen er klar, og du kan begynne å gi støtte med hjelp fra LiveAgent. Sjekk ut mer informasjon om brukerstøttefunksjoner, eller bla gjennom LiveAgent Academy for å lære mer om kundestøtte.
Frequently Asked Questions
Hva er Open-Xchange?
Nettbasert kommunikasjon, samarbeid og produktivitetsprogramvare er en del av Open-Xchange. På grunn av det intuitive brukergrensesnittet og enkle oppsettet er programvaren enkel å bruke for alle.
Hvordan kan du bruke Open-Xchange?
Hvis du trenger mer enn bare en grunnleggende e-postklient for kontoret ditt, er Open-Xchange løsningen for deg. Den tilbyr en omfattende pakke med apper som forenkler teamsamarbeid, og skylagring er tilgjengelig. Kombinert med LiveAgent helpdesk-programvareintegrering, utgjør den en utmerket programvareløsning for helpdesk-team.
Hva er fordelene med en Open-Xchange integrasjon?
ul> E-postløsning med alle funksjoner Skybasert samarbeidsprogramvare Kontaktadministrasjon og synkronisering Forbedret produktivitet
Hvordan integrere Open-Xchange med LiveAgent?
Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer Klikk på Opprett > Annet > IMAP/POP3 Oppgi dine Open-Xchange-detaljer og lagre
Oppdag hvordan Postfix, en populær og gratis e-postoverføringsagent, kan forbedre din e-posthåndtering ved å integreres med LiveAgent. Med enkel integrasjon via IMAP/POP3, få en pålitelig løsning for å organisere kunde-e-poster, redusere spam og forbedre kundetilfredshet. Start din gratis LiveAgent-prøveperiode i dag og opplev effektiv e-postadministrasjon.