Peoplefone integration
Partner website
Hva er Peoplefone ?
VoIP-leverandøren Peoplefone ble grunnlagt i Sveits i 2005, og er nå aktiv i seks andre land: Tyskland, Østerrike, Frankrike, Polen, Slovakia og Litauen. Våre tjenester brukes av mer enn 200 000 bedriftskunder. For å tilby dem best mulig støtte, samarbeider vi med et nettverk av 2000 installasjonspartnere over hele Europa.
Vår systemplattform ble bygget internt og utvikles og optimaliseres kontinuerlig. Dette gjør oss i stand til å tilby våre kunder kvalitet, stabilitet og nye kommunikasjonsløsninger til et godt forhold mellom pris og ytelse. Enten det er vårt SIP-TRUNK-tilbud, som er sertifisert av de fleste telefonsystemprodusenter, MICROSOFT TEAMS Direct Routing eller vår virtuelle PBX Peoplefone HOSTED – hver kunde vil finne en skreddersydd løsning hos oss.
I Bilanz Telekom Rating, Peoplefone har oppnådd topplasseringer som VoIP-leverandør for fastnett for sveitsiske selskaper siden 2013 – inkludert å vinne 1. plass fem ganger.
Les mer på: https://www.peoplefone.com
Hvordan kan du bruke det?
Hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent-telefonsenter, er Peoplefone et godt valg. LiveAgents kundesenter vil håndtere samtalene og billettene dine, mens Peoplefone sørger for resten. Mikrofoner og høyttalere til bærbare eller smarttelefoner er alt du trenger for å etablere et starttelefonsenter. Det kan hende du trenger annen maskinvare hvis du vil forbedre samtalekvaliteten senere.
Hvordan kan du dra fordel av et LiveAgent kundesenter?
Selv om noen mennesker foretrekker digitale kundeopplevelser, ønsker andre en dypere personlig forbindelse med merkene de samhandler med. Call centers er en fin måte å forbedre kundeforholdet ditt på, selge produkter, skaffe nye kunder og tjenestebrukere eller yte generelle kundetjenester.
Med fallet av tradisjonelle telefonsentre og fremveksten av kundesenterprogramvare som LiveAgent, er det enkelt å tilby denne typen opplevelser for kundene dine uten å bryte banken. Callsentre er nå tilgjengelig for alle typer virksomheter, store som små.
Hvordan fungerer LiveAgents kundesentre?
LiveAgent gjør det enklere å administrere og drive et kundesenter for bedrifter ved hjelp av avanserte funksjoner. Du kan for eksempel lage tilpassede IVR (Interactive Voice Response)-trær, som automatisk ruter kundene dine til de riktige avdelingene og agentene.
Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.
Koblet kunden din til feil avdeling ved et uhell? Løsningen er enkel, bruk samtaleoverføringer for å rute kunden til en av kollegene dine og spar tid.
Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.
Ønsker du mer informasjon om funksjonene til vårt kundesenter? Sjekk ut vår Call Center-funksjonsside som har all informasjon om LiveAgents kundesenterfunksjoner.
Hvordan integrere Peoplefone VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil opprette ditt LiveAgent-telefonsenter med Peoplefone som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst.
- Velg Peoplefone fra listen over VoIP-leverandører.
- Navngi nummeret, velg en avdeling, skriv inn påloggingsdetaljer og velg utringingsprefiksnummeret ditt. Du kan også krysse av eller fjerne merket for alternativet for å ta opp alle telefonsamtaler mottatt og utført fra dette nummeret. Når du vil fullføre, klikker du på Legg til-knappen nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du foretrekker det, kan du legge til flere Peoplefone-telefonnumre eller legge til numre fra andre VoIP-leverandører.
Få mer informasjon om LiveAgents kundesenter-programvare
Leter du etter mer informasjon om etablering og drift av et kundesenter? Hvis du er interessert, ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om kundesenter og andre emner fra en verden av kundestøtte.
Nysgjerrig på hva mer LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen under for å få en full gjennomgang av vårt kundeservicesystem.
Frequently Asked Questions
Hva er Peoplefone?
Peoplefone er en VoIP-leverandør som er aktiv i Sveits, Tyskland, Østerrike, Frankrike, Polen, Slovakia og Litauen. Den brukes av over 200 000 bedriftskunder. Selskapet samarbeider med et nettverk av 2000 installasjonspartnere i Europa for å sikre best mulig service for sine kunder.
Hvordan kan du bruke Peoplefone?
Du kan bruke Peoplefone som din viktigste VoIP-leverandør i en LiveAgent-telefonsenterprogramvare. Peoplfone kan hjelpe deg med å koble til via innkommende og utgående samtaler. Du trenger ikke bruke dyrt utstyr, alt du trenger er høyttalere og mikrofon for bærbare datamaskiner.
Hvordan integrere Peoplefone med LiveAgent?
Alt du trenger å gjøre i LiveAgent er å gå til Konfigurasjon > Ring > Tall og klikk på Opprett-knappen. Velg deretter Peoplefone fra listen over VoIP-leverandører og koble til nummeret ditt.