RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er RingCentral?
RingCentral er en call center-programvare med flere funksjoner. Den tilbyr tale, faks, tekst, konferanser og nettmøter. Det hjelper bedrifter med å håndtere alt fra kundesenteradministrasjon til daglige møter.
Hvordan kan du bruke RingCentral?
RingCentral kan brukes som den dedikerte VoIP-tjenesteleverandøren for ditt LiveAgent-telefonsenter. Deres pålitelige tjenester kan sikre en jevn tilkobling med softphones eller ringeenheter. I kombinasjon med LiveAgents helpdesk-funksjoner, kan du tilby fantastisk kundestøtte på tvers av alle viktige kundekanaler.
LiveAgent kundesenter kan støtte både softphones og ringeenheter samtidig som det sikrer en jevn arbeidsflyt med en rekke produktivitetsfunksjoner. Dra nytte av funksjoner som Interactive Voice Response som kan hjelpe kundene dine å nå rett avdeling. Få tilgang til ubegrensede samtaleopptak dine når som helst for å se gjennom tidligere samtaler, eller tilpasse ringeknapper for å matche bedriftens merkevarebygging.
Hva er fordelene med RingCentral-integrasjon?
- En dedikert kundesenterløsning og VoIP-leverandør i ett
- Besvar anrop fra LiveAgent
- Enkel integrasjon med Zapier
- En rekke integreringsalternativer
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Hvordan integrere RingCentral med LiveAgent via Zapier?
LiveAgent kan integreres med RingCentral via Zapier-tjenesten – en tredjepartsløsning som kan integrere et stort antall apper. Zapier lar brukere lage tilpassede integrasjoner, slik at de kan velge hva de vil at integrasjonen skal gjøre. Hvis du ikke har en Zapier-konto, opprett en her. Fortsett deretter til Zapier-integrasjonssiden for LiveAgent og RingCentral.
- Velg en utløser og en handling. En utløser i én app vil utføre en handling i den andre appen, og skape en tilpasset integrasjon. Du kan velge dine egne alternativer, så tenk på hva du vil at appene skal gjøre. Når du har valgt en utløser og en handling, klikker du på den blå knappen for å fortsette.
- Nå vil du bli bedt om å koble begge appene til Zapier. Tjenesten vil hjelpe deg med verktøytips og annen informasjon. Når du kobler appene til Zapier, kan du teste integrasjonen, eller slå på Zap for å aktivere den.
Det er det. Gå gjerne tilbake til Zapier for å lage flere integrasjoner med diverse programvare. Miks og match for å se hvilke som fungerer best for deg. Ønsker du å lære mer om kundesenterprogramvare og ringestøtte? Se våre akademiartiklene for å lære mer om disse emnene.
Frequently Asked Questions
Hva er RingCentral?
RingCentral er en leverandør av enhetlig kommunikasjon siden 2003, og tilbyr kundesentertjenester til bedrifter over hele verden.
Hva er fordelene med å bruke RingCentral?
Fordelene inkluderer: få varsler i LiveAgent, administrer kundene dine fra ett grensesnitt, forbedret kundeserviceeffektivitet.
Oppdag de 25 beste ringesenter-programvarene for 2024 med LiveAgent. Nyt krystallklar lyd, maskinvarefri støtte, og avanserte funksjoner som IVR, ACD og HD-videosamtaler. Få 24/7 kundeservice og en gratis prøveperiode uten kredittkort. Forbedre kommunikasjon og skap en sømløs kundereise med vår omnikanale skybaserte løsning. Start din gratis prøveperiode nå!