SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Personvernerklæring
Hva er SendMyCall?
SendMyCall er et forretningstelefonsystem og VoIP-leverandør. Tjenestene deres inkluderer virtuelle numre, et PBX-telefonsystem for bedrifter, gratisnumre og samtaleadministrasjon .
Hvordan kan du bruke SendMyCall?
LiveAgents billettsystem håndterer også kundeanrop. Takket være denne funksjonen kan du enkelt sette opp kundesenteret ditt og begynne å svare på anrop. SendMyCall kan velges som VoIP-leverandør for ditt LiveAgent-telefonsenter.
Løs enhver forespørsel via telefon med LiveAgent og begynn å gi god kundestøtte. Våre telefonsenterfunksjoner sørger for at kundeadministrasjonen din blir smidig. Dra nytte av videosamtaler, IVR-trær, egendefinerte ringeknapper og mye mer.
Hva er fordelene med å bruke SendMyCall?
- Rimelige og fleksible prisplaner
- Gir gratisnummer
- Verdensomspennende dekning
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Koster det noe å integrere SendMyCall med LiveAgent?
SendMyCall integrasjonen for LiveAgent er inkludert i en av planene, så det er ingen ekstra kostnader for det. Bare koble til SendMyCall-nummeret ditt, sett opp kundesenteret ditt og begynn å ringe og svare på kundeanrop.
Hvordan integrere SendMyCall med LiveAgent?
Integreringsprosessen er enkel og tar bare noen få minutter. Det er ikke nødvendig å aktivere plugins eller stole på tredjepartstjenester for å fullføre integreringen av SendMyCall med LiveAgent. Følg trinnene nedenfor for å lære hvordan du fullfører integreringsprosessen.
- Først av alt, gå til SendMyCall-nettstedet og kjøp ditt nye virtuelle nummer. Du kan gjøre det ved å klikke på en Kjøp nå-knapp øverst til høyre på hjemmesiden deres.
- I denne delen velger du et land og område der du vil at nummeret skal være basert. Velg VoIP i delen Velg videresendingsdestinasjon og skriv deretter inn Vert og Detaljer. Når du er ferdig, klikker du på Fortsett.
- Du må registrere deg før betaling. Når du er ferdig med registreringsprosessen, har brukernavnet, passordet og det virtuelle nummeret ditt klart for de neste trinnene.
- Åpne nå LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst og velg SendMyCall fra listen over VoIP-leverandører.
- Oppgi detaljene dine, for eksempel brukernavn, passord og SendMyCall-telefonnummeret ditt. Du må også velge den respektive avdelingen, ringe ut prefiks, vert, muligheten til å ta opp samtaler og navngi nummeret. Når du er ferdig, klikker du på Lagre.
Du har lagt til SendMyCall-nummeret ditt i LiveAgent-telefonsenteret. Du kan nå bruke den til å ringe og svare på kundeanrop. Vil du lære mer om å tilby kundestøtte over telefon? Sjekk ut akademiartiklene våre for å lære nye tips og triks.
Frequently Asked Questions
Hva er SendMyCall?
SendMyCall er et selskap som tilbyr virtuelle telefonnumre, PBX-systemer for kontorer og gratisnumre. Prisene deres er fleksible, og du kan velge mellom mange land og områder over hele verden.
Fungerer SendMyCall med LiveAgent?
Ja, SendMyCall er en av VoIP-leverandørene som støttes av LiveAgent. Du kan legge til dine SendMyCall virtuelle numre i LiveAgents kundesenter og begynne å ringe og svare på kundeanrop.
Hvordan kan jeg integrere SendMyCall med LiveAgent?
Få ditt SendMyCall-telefonnummer. >Gå til LiveAgents konfigurasjon > Ring > Tall. Opprett et nytt nummer og velg SendMyCall. Legg til brukernavn, passord og andre detaljer og klikk på Lagre.
Optimal Call er en ledende slovakisk VoIP-leverandør som tilbyr kommunikasjonstjenester for bedrifter og enkeltpersoner i Slovakia og Tsjekkia. Integrer enkelt med LiveAgent uten ekstra kostnad og dra nytte av tjenester som call center, CRM-integrasjon og eksklusive telefonnumre. Start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag og opplev sømløs kommunikasjon med LiveAgent.