Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Personvernerklæring
Hva er Sinch?
Sinch er en global VoIP-leverandør som tilbyr rike kundekommunikasjonsalternativer. Den kan håndtere globale kundetaleanrop, dataanrop og til og med videosamtaler. Tekstmeldinger er heller ikke utelatt, du kan administrere tekstmeldinger, rik SMS og til og med Facebook Messenger og Instagram via API.
Sinch lar deg velge mellom ulike nummertyper som virtuelle lange numre, kortkoder og gratisnumre. Sinch tilbyr også flere flotte funksjoner som flash-anrop, stemmeverifisering eller SMS-verifisering. Løsningene egner seg for bruk i ulike virksomheter – helsevesen, finans, detaljhandel, reiser og media blant mange andre.
Hvordan kan du bruke Sinch?
Bruk Sinch som din VoIP-tjenesteleverandør og begynn å ivareta kundene dine fra et enhetlig flerkanals billettsystem, der du kan holde styr på hver kommunikasjonskanal. Sinch kan være et flott tillegg til ditt LiveAgent-telefonsenter. Bruk Rest API-integrasjonen med LiveAgent for å viderekoble alle anropene som kommer til Sinch-nummeret ditt til LiveAgent-telefonsenteret.
LiveAgent kan hjelpe deg med å administrere samtaler med kunder og gi den beste kundeservicen. Vårt kundesenter er koblet til andre kanaler, noe som betyr at du kan håndtere alt kundene kaster på deg og holde oversikt over alle henvendelser fra ett sted.
Kundesenteret støttes også av flotte funksjoner som tilpassede IVR-trær, tilpassede chatteknapper, ubegrenset samtaleopptak, eller automatisk tilbakeringing. Sjekk ut den fullstendige listen over funksjoner i kundesenteret.
Hva er fordelene med å bruke Sinch?
- Varierte og nyttige funksjoner
- Tilbyr rike tekstmeldinger og videosamtaler
- Kan brukes i en rekke bransjer
- Alternativer for verifiserings-API
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Er LiveAgent-integrasjonen med Sinch gratis?
integrasjonen med Sinch er inkludert i en av planene våre, så det er ingen ekstra kostnader. Du kan ganske enkelt koble Sinch-nummeret ditt med LiveAgent og begynne å administrere kundeanrop.
Hvordan kan jeg integrere Sinch med LiveAgent?
Sinch-integrasjonen er enkel takket være en innebygd plugin. Alt du trenger å gjøre er å gi informasjon til LiveAgent. Følg veiledningen nedenfor for å lære hvordan du gjør det.
- Det neste trinnet er å gå til Sinch-kontoen din og åpne Apper-delen på venstre panel. Klikk påOpprett en ny app. Gi den et navn og gi en kort beskrivelse av appen. Når du er ferdig, vil du kunne se den nye appen i listen over apper.
- Klikk på appen for å konfigurere den og gå til delen Stemme og video. Velg tilbakeringings-URL til SIP-videresending og skriv inn vertsdata fra det første trinnet i dette formatet: ” sip:{number}@your.asterisk.host “ sterk>.
Tildel Sinch-nummeret du har tilgjengelig for denne appen, og klikk på Oppdater stemme & Videoinnstillinger. Hvis du ikke har et Sinch-nummer ennå, er det en mulighet for å leie et.
- Opprett nå en andre app og navngi den. Bruk nøkkelen og hemmeligheten til denne appen for SIP-autentisering i LiveAgent. Du trenger også Sinch-brukernavnet og passordet for de neste trinnene.
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje knappen for å opprette et nytt nummer. I det nye vinduet finner du og velg Sinch fra listen over VoIP-leverandører.
- Det siste trinnet er å konfigurere integrasjonen. Oppgi Sinch-brukernavn, passord og telefon nummer, samt nøkkelen og hemmelig fra det andre trinnet. Du kan også velge avdelingen samtalene skal rutes til, navngi nummeret og oppgi et prefiks. Når du er ferdig klikker du på Legg til og Sinch-nummeret ditt vil bli koblet til LiveAgent
Du har fullført integreringen av Sinch med LiveAgent. Se gjerne rundt på siden for samtalefunksjoner for å se hvordan du kan bruke LiveAgent-telefonsenteret. Sørg for å ta en titt på vår akademiside for å lære tips & triks angående telefonstøtte.
Frequently Asked Questions
Hvor mye koster Sinch?
Sinch-integrasjonen med LiveAgent er inkludert i en av planene, så det er ingen ekstra betalinger, og du kan begynne å bruke den fritt.
Hva er Sinch?
Sinch er en VoIP-leverandør med globale kundeanrop, dataanrop og til og med videosamtaler. De leverer tjenester globalt.
Hvordan kan jeg bruke Sinch med LiveAgent?
Bruk den til å koble Sinch-nummeret ditt til LiveAgent og konfigurere kundesenteret ditt.
Oppdag Zimbra, en kraftig e-postløsning for bedrifter, nå integrerbar med LiveAgent for en effektiv kundeserviceopplevelse. Med Zimbra kan du nyte innovativ skybasert kommunikasjon og samarbeid, alt organisert i et brukervennlig billettsystem. Sikre rask håndtering av kundehenvendelser med LiveAgent's avanserte funksjoner. Start din gratis prøveperiode uten forpliktelser i dag!