Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
What is Sipcall ?
VoIP-telefoni fra Sipcall: Innovative løsninger for bedriften din!
Sipcall tilbyr den optimale telefoniløsningen for alle dine behov: Virtuelle telefonsystemer (PBX) med et bredt spekter av funksjoner (sipcall vPBX), en pålitelig tilkobling til telefonsystemet via en SIP-trunk eller til ditt Microsoft Teams-miljø – Sipcall er din profesjonelle og kompetente partner.
Vårt firma, med base i Schindellegi, Sveits, har 35 ansatte og har vært aktiv innen VOIP-telefoni siden 2005. Vi tilbyr sertifiserte SIP-kontoer med sveitsiske telefonnumre for LiveAgent.
Hvordan kan du bruke det?
Hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent-telefonsenter, er Sipcall et godt valg. LiveAgents kundesenter vil håndtere samtalene og billettene dine, mens Sipcall sørger for resten. Mikrofoner og høyttalere til bærbare eller smarttelefoner er alt du trenger for å etablere et starttelefonsenter. Det kan hende du trenger annen maskinvare hvis du vil forbedre samtalekvaliteten senere.
Hvordan kan du dra fordel av et LiveAgent kundesenter?
Selv om noen mennesker foretrekker digitale kundeopplevelser, ønsker andre en dypere personlig forbindelse med merkene de samhandler med. Callsentre er en fin måte å forbedre kundeforholdet ditt på, selge produkter, skaffe nye kunder og tjenestebrukere, eller yte generelle kundetjenester.
Med nedgangen i tradisjonelle callsentre og økningen av callsentersystemer som LiveAgent, er det enkelt å tilby disse typene kundeservice til dine kunder uten å knuse sparegrisen. Callsentre er nå tilgjengelig for alle typer bedrifter, store eller små.
Hvordan fungerer LiveAgents callsenter?
LiveAgent gjør det enklere å administrere og drive et kundesenter for bedrifter ved hjelp av avanserte funksjoner. Du kan for eksempel opprette egendefinerte IVR (Interactive Voice Response)-trær, som automatisk ruter kundene dine til de riktige avdelingene og agentene.
Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.
Kom en av dine kunder til feil avdeling med et uhell? Løsningen er lett, bruk samtaleoverføringer for å rute kundene til en av dine kollegaer og spar dem tid.
Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.
Ønsker du mer informasjon om funksjonene til vårt kundesenter? Sjekk ut vår Call Center-funksjonsside som har all informasjon om LiveAgents kundesenterfunksjoner.
Hvordan integrere Sipcall VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil opprette ditt LiveAgent-telefonsenter med Sipcall som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst.
- Velg Sipcall fra listen over VoIP-leverandører.
- Navngi nummeret, velg en avdeling, skriv inn påloggingsdetaljer og velg utringingsprefiksnummeret ditt. Du kan også krysse av eller fjerne merket for alternativet for å ta opp alle telefonsamtaler mottatt og utført fra dette nummeret. Når du vil fullføre, klikker du på Legg til-knappen nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du foretrekker det, kan du legge til flere Sipcall-telefonnumre eller legge til numre fra andre VoIP-leverandører.
Få mer informasjon om LiveAgents callsentersystem
Leter du etter mer informasjon om etablering og drift av et kundesenter? Hvis du er interessert, ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om kundesenter og andre emner fra en verden av kundestøtte.
Nysgjerrig på hva mer LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen under for å få en full gjennomgang av vårt kundeservicesystem.
Oppdag hvordan Yootel, en ledende VoIP-leverandør, enkelt integreres med LiveAgent for å forbedre kundeserviceopplevelsen din. Med tjenester som IP-telefoni, Centrex, og trunk Sip, gir Yootel din bedrift et samlet kommunikasjonssystem som styrker kunderelasjoner. Start ditt gratis LiveAgent callsenter nå og opplev personlig kundeservice på sitt beste!
Oppdag hvordan VIPTel, en ledende slovakisk VoIP-leverandør, kan forbedre din bedrifts kommunikasjon med moderne teknologi og personaliserte tjenester. Integrer VIPTel med LiveAgent for rimelige løsninger, økt produktivitet og optimal kundeopplevelse. Start en gratis prøveperiode i dag uten forpliktelser!