TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er TeleCube?
TeleCube er en VoIP-plattform som tilbyr dekning i over 50 land. Det kan kategoriseres som en globalt opererende VoIP-leverandør. Ifølge TeleCube er målet deres å tilby telefontjenester som er lett håndterbare og samtidig budsjettvennlige for enhver bedrift.
LiveAgent og TeleCube er VoIP-partnere. Som et resultat kan du bruke TeleCube i LiveAgent og til slutt forbedre støtten til kundesenteret, så vel som kundeopplevelsen.
Hvordan kan du bruke TeleCube?
Bruk TeleCube til å gi deg en VoIP-tjeneste for telefonsenteret ditt. LiveAgent kan hjelpe deg med å håndtere alle kundesenterbehovene dine, for eksempel lagring av kundesamtaleloggen, Interaktive stemmerespons-trær og mye mer. Ta en titt på videoen nedenfor for å se LiveAgents fullstendige kundesenterfunksjoner eller les telefonsenteret-funksjonssiden vår.
Hvor mye koster det å integrere TeleCube med LiveAgent?
LiveAgent vil ikke belaste deg for noen ekstra avgifter for å bruke TeleCube som din VoIP-leverandør. Du trenger imidlertid et aktivt TeleCube-abonnement for å bruke tjenestene deres. For mer prisinformasjon, gå til TeleCubes nettsted .
Hva er fordelene med å bruke TeleCube?
- Gratis VoIP TeleCube-integrasjon i LiveAgent
- Et stort utvalg av applikasjoner og funksjoner
- Støtter både polske og verdensomspennende tall
- Forhåndsbetalte eller abonnementsbaserte planer
- Lavprispriser
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Hvordan integrerer du TeleCube med LiveAgent?
Å integrere TeleCube med LiveAgent er en enkel prosess. Følg denne oppsettsveiledningen for å finne ut hvordan du setter opp TeleCube eller se videoforklaringsguiden nedenfor.
- Opprett en TeleCube-konto – det er gratis. Hvis du allerede har en, logg inn på kontoen din.
- Når du er innlogget i TeleCube-kontoen din, går du til hovedpanelet. Klikk på Rask tilgang > Tradisjonelle tall > Administrer tall.
- Klikk på Nummer kjøpt. Rediger Omdiriger til-delen og velg SIP-konto.
- Naviger gjennom hovedpanelet igjen og gå til Rask tilgang > SIP-kontoer (utvidelser). Åpne Mine SIP-kontoer og klikk på tannhjulet, og gå deretter til SIP-innstillinger. Du bør være på en side der du har pålogging (Auth ID) og passord.
- Åpne LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon > Ring > Ring numre og klikk på den oransje knappen for å opprette et nytt nummer. Velg TeleCube fra listen over VoIP-leverandører. Oppgi deretter påloggingsinformasjon, passord og nummer (i internasjonal modus +48). Du kan også velge avdelingen samtalene skal rutes til og muligheten til å ta opp samtaler. Klikk på Legg til og du er ferdig.
Nysgjerrig på å finne ut hva annet LiveAgent kan gjøre? Ta en titt på videoen nedenfor eller sjekk funksjonssiden vår for å se alt.
Frequently Asked Questions
Hva betyr VoIP?
VoIP står for Voice over Internet Protocol. Dette betyr at du kan ringe og besvare anrop via internett og lage et virtuelt kundesenter med bare din bærbare data eller telefon.
Hva er TeleCube?
TeleCube er et telekommunikasjonsselskap som leverer VoIP-numre til sine kunder. De gir dekning i over 50 land og hjelper mange kundesentre med å opprette forbindelser for å gi støtte til kunder.
Hvor mye koster TeleCube-integrasjon i LiveAgent?
Det er ingen VoIP-integreringsavgift i LiveAgent. TeleCube tar imidlertid betalt for sine tjenester uavhengig.
Integrer TTNC med LiveAgent gratis for å forbedre kundeservice i Storbritannia! TTNC tilbyr minneverdige VoIP-telefonnumre og skytjenester, perfekt for bedrifter i ulike bransjer. Med enkel integrasjon kan du håndtere callsenter og kundetickets effektivt. Start din gratis 14-dagers prøveperiode nå og opplev avanserte funksjoner for smidig arbeidsflyt.