X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Begynn å tilby fantastisk kundestøtte ved å plassere en live chatteknapp på X-Cart-butikken din. For å komme i gang med integreringen klikk på denne koblingen eller følg trinnene nedenfor.
- Åpne “Utvidelser->Markedsplass” i administrasjonsområdet i butikken din.
- Finn LiveAgent-modulen etter navn eller tag.
- Kryss av for “Installer” ved siden av modulnavnet og trykk på “Installer moduler”-knappen.
- Åpne Moduler-delen, merk av for “Aktivert” og klikk på Innstillinger i oppsett modulen for LiveAgent helpdesk.
- Kopier og lim inn HTML-koden for integrering av live chat-knappen fra LiveAgent kontoen din til den tomme boksen på denne skjermen. Hvis du ønsker å ha et kundenavn og en e-post forhåndsutfylt automatisk, kryss av i den tilsvarende boksen. Klikk på Send på slutten.
Hva er X-Cart?
X-Cart er en kommersiell handlekurvplattform med åpen kildekode distribuert via SaaS-løsningen, eller via nedlastingspakke.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgents X-Cart-integrasjon lar deg plassere en live chat-knapp til X-Cart-butikkene dine.
Frequently Asked Questions
Hva er X-cart?
X-cart er en plattform som hjelper deg med å designe og bygge en e-handelsbutikk.
Hvorfor bør du integrere X-cart med LiveAgent?
Hvis du ønsker å øke salget, anbefaler vi absolutt å integrere en live chat-knapp fra LiveAgent. Det gjør det mulig for kundeservicen din å svare på kundehenvendelser i sanntid, og forhindrer dermed å miste potensielle kunder.
Oppdag Zimbra, en kraftig e-postløsning for bedrifter, nå integrerbar med LiveAgent for en effektiv kundeserviceopplevelse. Med Zimbra kan du nyte innovativ skybasert kommunikasjon og samarbeid, alt organisert i et brukervennlig billettsystem. Sikre rask håndtering av kundehenvendelser med LiveAgent's avanserte funksjoner. Start din gratis prøveperiode uten forpliktelser i dag!