Hva er et agent grensesnitt?
Et agent grensesnitt gir agenter full oversikt over alle aktiviteter relatert til agentarbeid inne i en helpdesk-programvare. Grensesnittet har forskjellige seksjoner som for eksempel dashbordet og billett detaljer som lar agenter utføre en rekke handlinger.
Hva kan du gjøre i et agent grensesnitt?
Agenter kan utføre en rekke handlinger slik som:
- Overføre billett ansvar
- Legge til notater
- Redigere kundeinformasjon
- Abonnere og fjerne kunder fra e-post lister
- Gi refusjon
- Gjennomfør både interne og eksterne livechatter, videosamtaler og telefonsamtaler
- Lage omfattende rapporter
- Opprett kunnskapsbaser og kundeportaler
For å få full oversikt over hva du kan gjøre i et agent grensesnitt, sjekk ut denne linken.
Hva slags rapporter kan du lage i et agent grensesnitt?
Rapporterings-dashbordet inne i et agent grensesnitt gir innsikt over individuelle og team-prestasjoner (innenfor avdelinger) relatert til billett notater, gjennomsnittlig responstid, billett overføringer, første kontakt og mer.
FAQ
Hva er agentbruker grensesnitt?
Agentbruker grensesnitt gir agenter muligheten til å kontrollere og fungere som en del av deres arbeid i helpdesk-programvaren. Grensesnittet inkluderer blant annet et dashbord, billett panel som gjør det mulig for agenten å overføre billett-ansvar, redigere kundeinformasjon, koordinere e-post lister, gjennomføre telefonsamtaler og chatter, lage omfattende rapporter og opprette kunnskapsbaser..
Hvilke funksjoner har LiveAgent-dashbordet?
I LiveAgent -dashbordet finner du alt du trenger for ditt nåværende arbeid. Der finner du sanntid overvåking av arbeidet til agentene. Du kan også finne antall åpne billetter som er tildelt agenten og han kan se billettene til kollegaene hans også.
Etter å ha lært om agent grensesnitt, kan du også utforske hva et stemmebrukergrensesnitt er. Dette kan gi deg innsikt i hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen med en helt håndfri opplevelse.