Hva er et agentpanel?
Når agenter logger inn i sin LiveAgent kan de utføre mange ting fra agentpanelet. De kan aktivere nettleserutvidelsen, opprette og behandle kundehenvendelser, endre fra standard LiveAgent logo, opprette en ny bruker, redigere organisasjoner og mye mer. På denne måten kan en chat-økt enkelt kan startes direkte fra agentpanelet. Alt er samlet på et sted. Agentpanelet er til venstre i LiveAgent-klienten. Det er lett å bruke, intuitivt og enkelt.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Hvor er agentpanelet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentpanelet er tilgjengelig i LiveAgent. Agentpanelet finner man til ventre i LiveAgent-klienten. Det er lett å bruke, et intuitivt og enkelt verktøy for kundeservicegrupper.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva kan man gjøre i agentpanelet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentpanelet lar deg behandle alt i LiveAgent. Du kan aktivere nettleserutvidelsen, ha kontroll på alle kundehenvendelser, redigere ting for din bedrift. Videre kan du enkelt få tilgang til kundemaler og agentmaler for å sørge for at kommunikasjonen foreløper best mulig.” } } ] }FAQ
Hvor er agentpanelet?
Agentpanelet er tilgjengelig i LiveAgent. Agentpanelet finner man til ventre i LiveAgent-klienten. Det er lett å bruke, et intuitivt og enkelt verktøy for kundeservicegrupper.
Hva kan man gjøre i agentpanelet?
Agentpanelet lar deg behandle alt i LiveAgent. Du kan aktivere nettleserutvidelsen, ha kontroll på alle kundehenvendelser, redigere ting for din bedrift. Hva finnes mer? Videre kan du enkelt få tilgang til kundemaler og agentmaler for å sørge for at kommunikasjonen foreløper best mulig.
Etter å ha lært om agentpanelet, kan det være nyttig å utforske hvordan du kan forbedre kundeservicen din ved å sjekke ut agentrangering oversikt. Denne siden gir innsikt i hvordan du kan vurdere agentenes ytelse og sikre høy kvalitet i kundebehandling. For en dypere forståelse av agentenes arbeidsprosess og hvordan rapporter kan hjelpe deg å spore effektiviteten, besøk agentrapport. Her finner du forskjellige visningsalternativer for rapporter som kan tilpasses dine behov. Til slutt, for å få en bedre forståelse av hvordan agenter samhandler med systemet, kan du se på agent grensesnitt. Denne artikkelen forklarer de ulike funksjonene som er tilgjengelige i LiveAgent-dashbordet.