Hva er agentbillettomfang?
Vanligvis er hver agent i mindre selskaper i stand til å se all informasjon. I store selskaper er det derimot mye hemmelig informasjon. Agentbillettomfangs-verktøyet hjelper deg med å definere hvilke billetter og informasjon agenter kan se. Hver agent er tilordnet et billettomfang med forskjellige tilganger. Noen agenter kan se alt mens noen kan bare se informasjon som er tildelt dem. Administratorer kan definere hvilke avdelinger en agent skal ha tilgang til.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er agentbillettomfang?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Omfanget av billetten avgjør hvilken billett en agent kan se. Hvis virksomheten er liten, ser agenten vanligvis all informasjonen. Det motsatte er tilfellet i store virksomheter hvor noe informasjon er konfidensiell. Ved å bruke billettomfangs-verktøyett kan du definere hvilken informasjon og billetter agentene dine kan se. Agenter har forskjellige forespørselsomfang med forskjellige tilganger, og takket være denne funksjonen kan du få oversikt over hva dette omfanget er. Administratoren bestemmer hvilke avdelinger agenten har tilgang til.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan sjekke billettomfanget i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentens billettområde kan sjekkes av administratoren eller eieren (selv om de ikke er lagt til en gitt avdeling) ved å gå til “Konfigurasjoner” og deretter klikke “Avdelinger”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan sette opp agentbillettomfang i LiveAgent”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å angi omfanget av agentbilletter, gå til ‘Konfigurasjon’-fanen og klikk deretter på ‘Avdelinger’ eller direkte i ‘Rediger agent’-vinduet etter å ha klikket på Ticket, Chats, Connections. Brukere med «agenter»-autoritet kan kun se og svare på forespørsler fra avdelingen de er lagt til. Administratorer kan se hele avdelingen selv om de ikke er lagt til dem. Dette kan eiere også gjøre i tillegg til at de har muligheten til å starte en chat direkte eller ringe i en avdeling de ikke tilhører. ” } }] }FAQ
Hva er agentbillettomfang?
Omfanget av billetten avgjør hvilken billett en agent kan se. Hvis virksomheten er liten, ser agenten vanligvis all informasjonen. Det motsatte er tilfellet i store virksomheter hvor noe informasjon er konfidensiell. Ved å bruke billettomfangs-verktøyett kan du definere hvilken informasjon og billetter agentene dine kan se. Agenter har forskjellige forespørselsomfang med forskjellige tilganger, og takket være denne funksjonen kan du få oversikt over hva dette omfanget er. Administratoren bestemmer hvilke avdelinger agenten har tilgang til.
Hvordan sjekke billettomfanget i LiveAgent?
TAgentens billettområde kan sjekkes av administratoren eller eieren (selv om de ikke er lagt til en gitt avdeling) ved å gå til “Konfigurasjoner” og deretter klikke “Avdelinger”.
Hvordan sette opp agentbillettomfang i LiveAgent?
For å angi omfanget av agentbilletter, gå til ‘Konfigurasjon’-fanen og klikk deretter på ‘Avdelinger’ eller direkte i ‘Rediger agent’-vinduet etter å ha klikket på Ticket, Chats, Connections. Brukere med «agenter»-autoritet kan kun se og svare på forespørsler fra avdelingen de er lagt til. Administratorer kan se hele avdelingen selv om de ikke er lagt til dem. Dette kan eiere også gjøre i tillegg til at de har muligheten til å starte en chat direkte eller ringe i en avdeling de ikke tilhører..
Når du er ferdig med å lese om agentbillettomfang, kan det være nyttig å lære mer om agentpanelet. Dette gir en oversikt over hva agentpanelet er og hva man kan gjøre der, noe som kan bidra til å forbedre kundeservicen. Et annet nyttig tema er kundeskjema, som forklarer hva et kundeskjema er. Å forstå dette konseptet kan også bidra til å forbedre kundeservicen.
Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!