Hva er arkivering?
Det er et flott verktøy som hjelper til med å rydde opp i lagringsplassen og optimaliserer en helpdesk-programvare. Ved Arkivering overføres data og informasjon til sjeldent brukt depot. Det er mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en viss tid. Arkivering går automatisk. Det hjelper også å skille aktive og arkiverte forespørsler. I LiveAgent kan du også arkivere all kommunikasjon på sosiale medier som Facebook- eller Twitter-kommunikasjon i billetter.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva betyr arkivering?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva kan arkiveres?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Tilbyr LiveAgent arkiverings-funksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.” } }] }FAQ
Hva betyr arkivering?
Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.
Hva kan arkiveres?
I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.
Tilbyr LiveAgent arkiveringsfunksjonen?
LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.
Etter å ha lært om arkivering, kan det være nyttig å utforske mer om hvordan en web helpdesk kan forbedre kundeservicen din. Denne artikkelen forklarer forskjellen mellom web helpdesk og en frittstående helpdesk-applikasjon, samt fordelene ved å bruke en online helpdesk.
Du kan også dykke inn i hva helpdesk-programvare på stedet innebærer. Dette vil gi deg en forståelse av hvordan lokal programvare kan være et alternativ for din bedrift.
Til slutt, hvis du er interessert i mer avanserte funksjoner, kan du lese om revisjonslogg. Denne funksjonen sporer automatisk handlinger og gir deg en detaljert oversikt over systemendringer.