Hva er en ventende billett?
Å markere billett som ventende er en måte å signalisere at det trengs mer tid før det løses. Når en billett er merket som Venter, settes SLA-timeren på pause. Dette gir agenten som er ansvarlig for denne billetten mer tid til å finne en løsning.
Det er ikke nødvendig at en billett merkes som Venter i løpet av sin livssyklus, da den kan løses umiddelbart og derfor merkes direkte som Løst.
Frequently Asked Questions
Hva betyr en ventende billett?
En ventende billett er en billett som agenten bruker lengre tid på å løse eller trenger tilleggsinformasjon for å løse en kundes problem. Dette er oftest det andre stadiet i billettens livssyklus.
Må du merke alle billetter som ventende?
Ikke hver billett må merkes som ventende. Hvis agenten kan gi et raskt svar, trenger ikke billetten gå gjennom en ventende status. Denne merkingen er nyttig for agenter som har mange billetter og indikerer at kunden fortsatt venter på støtte i denne billetten.
Hvor kan du sjekke en liste over ventende billetter i LiveAgent?
Du kan sjekke ventelisten over billetter i billettseksjonen ved siden av alle billetter. Du kan også filtrere listen deretter for å vise deg bare ventende billetter.
Etter å ha lest om "Avventende billett", kan det være nyttig å forstå hvordan en suspendert billett fungerer. Dette vil gi deg innsikt i forskjellene mellom ventende og suspenderte billetter i kundesupport.
Hvis du er interessert i hvordan telefonhåndtering integreres i billettsystemer, bør du sjekke ut telefonbillettering. Dette vil hjelpe deg med å få en bedre forståelse av hvordan forespørsler håndteres via telefon.