Hva er en billettdeling?
Det er enkelt å dele billetter ved å bruke den interne live chatten. Når en agent bruker en riktig billett-ID, blir den automatisk hyperlenket for enklere deling. Når agentene klikker på billett-ID-en, åpner den automatisk den spesifikke billetten i agentpanelet deres. Dette sparer tid, spesielt når agenter trenger hjelp fra hverandre, og de kan raskt dele billetter der de trenger hjelp.
Frequently Asked Questions
Hva betyr begrepet billettdeling?
Deling av billetter betyr å dele billetter raskt og sikkert mellom agenter. Så de kan støtte hverandre.
Hvorfor er det tilrådelig å bruke billettdeling?
Billettdeling gir mulighet for rask overføring mellom agenter når du trenger støtte og ytterligere kunnskap som en annen agent kan ha. Alt dette letter arbeidet til agenter og sikrer fri flyt av informasjon.
Er billettdeling tilgjengelig i LiveAgent?
LiveAgent-billettdeling er tilgjengelig takket være den interne livechatten. Når agenten bruker riktig billett-ID, mottar den en hyperkobling som den enkelt kan dele.
Etter å ha lært om billettdeling, kan det være nyttig å lese mer om hva delte billetter er. Denne artikkelen gir en dypere forståelse av hvordan deling av billetter fungerer i praksis.
For de som ønsker å forbedre sin kundeservice, kan artikkelen om hvordan du kan forbedre kundeservice være et godt neste steg. Her finner du nyttige tips og triks for å gi kundene dine en bedre opplevelse.
Hvis du er nysgjerrig på hvordan du kan organisere og spore dine kundesupporthenvendelser, kan du lære mer om billett-ID. Denne artikkelen forklarer hva en billett-ID er og hvordan den kan brukes i kundesupportsystemet ditt.