Hva er en billettstatus?
Billettstatus kalles også billettfase. Gjennom løsningsprosessen kan billetter tildeles ulike statuser som Ny, Åpen, Besvart, Løst eller Utsatt.
– Ny billett: Dette er en billett som ennå ikke er åpnet og behandlet
– Besvart billett: Når du svarer på en billett, er den merket som Besvart
– Åpen billett: Hvis kunden svarte på svaret ditt, endres billettstatusen til Åpen
– Utsatt billett: Hvis du utsetter en billett, er den merket som Utsatt.
– Løst billett: Når en billett når det siste stadiet i behandlingen, merkes den som Løst
Statusene Ny billett og Åpen billett har størst betydning, fordi de må behandles og løses først. LiveAgent vil automatisk fremheve disse billettene og sortere dem ut basert på prioritet.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettstatus?
Billettstatus er hvert trinn en billett går gjennom i sin livssyklus. Statusene som kan tildeles billetten er Ny, Åpen, Besvart, Løst eller Utsatt.
Hva brukes en billettstatus til?
Billetstatusen lar deg vurdere på hvilket stadium en gitt forespørsel er i det øyeblikket, om den allerede er åpnet, om den har blitt behandlet eller om den venter på en løsning, fordi agenten trenger mer informasjon.
Hvordan kan du sjekke en billettstatus i LiveAgent?
I LiveAgent kan du sjekke billettstatusen i Billetter-delen. Statusen vises med hver spesifikke billett.
Etter å ha lært om billettstatus, kan du utforske hva en løst billett er. Denne artikkelen vil gi deg innsikt i hvordan du effektivt kan håndtere løste billetter. Hvis du er interessert i å forbedre kundeservicen din, gir denne guiden også nyttige tips for å øke hastigheten på billettoppløsningen.
Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!