Hva er en billettråd?
En billett-tråd er teknisk sett det samme som en billett. Noen ganger omtaler kundene billettråder som billetter og omvendt. Det de vanligvis mener med Ticket-tråd er hele kommunikasjonen tilgjengelig i 1 billett, med alle notater, tidsstempler, svar og svar fra kunden og agenten.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettråd?
Billetttråden er den samme som billetten. Altså en melding som ble lagt inn i systemet og omgjort til en billett. Med tråd menes all korrespondanse som er tilgjengelig i én billett, inkludert notater, tidsstempler, kunde- og agentsvar.
Hvem kan få tilgang til billett-tråder?
Alle agenter som er tilordnet spesifikke billetter, agenter som de er delt med, samt administratorer og eieren, har tilgang til tråder med billetter.
Hvor i LiveAgent kan du sjekke billett-tråder?
I LiveAgent kan billett-tråder sjekkes i agentens panel i Billetter-delen.
Hvis du nettopp har lest om billetttråder, kan du være interessert i å lære mer om lukkede billetter. Denne artikkelen forklarer hva en lukket billett er og gir svar på vanlige spørsmål.
En annen spennende artikkel er om Haraka-integrering, hvor du kan finne ut hvordan Haraka kan brukes med LiveAgent. Her får du også innsikt i fordelene ved å bruke Haraka og hvordan du kan integrere det med systemet ditt.