Hva er forretningsregler?
Unngå kunderepresentantens misnøye fra å gjøre det virkelig kjedelige arbeidet. La noen prosesser kjøre automatisk. Sett opp forretningsregler i help desk. Regler hjelper deg med å gjøre forhåndsbestemte handlinger i programvare. Sett opp betingelser og når de er oppfylte, blir det gjort en handling. Forretningsregler brukes ofte til å overføre billetter, endre billettprioritet, sende svar, endre SLA-nivå, legge til eller fjerne tagger og mye mer. De sparer tid og gir mange fordeler. De hjelper agenter med å holde seg konsentrert.
Lær mer angående Regler i LiveAgent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er forretningsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan opprettes forretningsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor er forretningsregler viktig?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.” } }] }FAQ
Hva er forretningsregler?
Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.
Hvordan opprettes forretningsregler?
For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.
Hvorfor er forretningsregler viktige?
Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.
Etter å ha lært om forretningsregler, kan det være nyttig å forstå hva et billettsystem er. Dette kan hjelpe deg med å håndtere kundesupportforespørsler mer effektivt. Lær hvordan billettprogramvaren i LiveAgent fungerer, og hvorfor det kan være fordelaktig for din bedrift å investere i et slikt system.