Hva er chatprogramvare?
Chat-programvare er en enkel og rimelig måte å kommunisere mellom en organisasjon og dens kunder og besøkende på nettstedet i sanntid. Den brukes av et kundeserviceteam for å raskt svare på spørsmål.
Hver chatprogramvare tilbyr mange funksjoner. I LiveAgent kan du sette opp chat-invitasjoner på nettstedet ditt, tilpasse en chatknapp, se hva kundene dine skriver på Live chat og mye mer. Det gir mange forretningsfordeler til organisasjonen din.
Frequently Asked Questions
Hva er chatprogramvare?
Chatprogramvare er en tjeneste som muliggjør kundestøtte i sanntid. Den fungerer som en direktemeldingstjeneste der kundene dine kan kontakte deg.
Tilbyr LiveAgent chat-programvare?
LiveAgent tilbyr chat-programvare. Takket være denne funksjonaliteten og dens avanserte funksjoner sparer du tid og kan bruke den på å bygge relasjoner under en samtale i sanntid.
Hva er funksjoner som man bør ha i chat-programvare?
Det er noen viktige funksjoner som bør være i en chat-programvare. Den første av disse funksjonene er automatiske meldinger som muliggjør proaktiv kundeservice. De ferdige svarene på ofte stilte spørsmål er en viktig tilrettelegging. Takket være dette alternativet vil kunden få et raskt svar, og agenten trenger ikke tenke på hva han skal skrive tilbake i lang tid. En annen funksjon er manuell meldingsutveksling, som gir deg muligheten til å bygge et forhold til klienten din. Chatteskjemaet er også viktig, siden det lar deg samle inn kundekontaktdetaljer før du starter samtalen. Det bør være viktig for både serviceteamet og kundene at kunden kan rangere chatten. Dette er viktig tilbakemelding for teamet.
Hvis du er interessert i å ta kundeengasjementet ditt til neste nivå, kan du lese mer om beste 15 live chat-programvare for 2022. Denne artikkelen gir innsikt i hvordan live chat kan forbedre kundetilfredshet og kundeservice.
For de som ønsker å forstå mer om sanntidschat, vil artikkelen Hva er en sanntidschat? være nyttig. Den dekker fordelene med å bruke sanntidschat og hvordan det kan integreres enkelt i virksomheten din.
Hvis du leter etter en oversikt over de beste programvarene for kundekommunikasjon, kan du sjekke beste programvare for kundekommunikasjons-administrasjon for 2022. Denne artikkelen forklarer hvorfor det er viktig å ha et godt system for å holde oversikt over alle kundeinteraksjoner.
For oppstart og små bedrifter kan live-chat være en game-changer, og du kan lære mer i Live-Chat for Oppstart Og SMBer. Her kan du oppdage fordelene med å bruke live-chat fremfor telefon og e-post.
Utdanningsinstitusjoner og ikke-statlige organisasjoner kan også dra nytte av live-chat, og artikkelen Live-Chat For Utdanning og Ikke-statlige Organisasjoner gir innsikt i hvordan dette kan implementeres effektivt. Oppdag spesifikke funksjoner av live-chat som kan brukes i deres kundestøtte-strategi.
Til slutt, hvis du vil lære om hvordan chatte-distribusjonsfunksjonen kan effektivisere kundeservice, se Hva er en chat-distribusjonsfunksjon?. Denne artikkelen utforsker ulike alternativer for tildeling av chat i LiveAgent for å forbedre kundekommunikasjon.