Hva er chatteapper?
Chat-apper lar deg kommunisere med kundene dine gjennom chat. Det lar deg sende og motta meldinger. Chat-apper gjør det enklere og raskere å få kontakt med alle, og den er også enkel å bruke. Det finnes mange typer chatteapper, og hver enkelt har sitt eget format, design og funksjoner.
LiveAgent tilbyr deg et flott verktøy – live chat. Chat med kundene dine i sanntid!
Frequently Asked Questions
Hva er chatteapper?
Chat-applikasjoner lar deg holde kontakten med andre mennesker som kanskje bruker applikasjonen selv på den andre siden av verden. I kundeservice er slike applikasjoner en av de viktigste kommunikasjonskanalene.
Hvordan fungerer en chatteapp?
Chatapplikasjoner kjører vanligvis på sentraliserte nettverk som betjenes av plattformoperatørservere i motsetning til peer-to-peer-protokoller som XMPP. Dette lar to personer snakke med hverandre i sanntid.
Finnes det gratis chatteapper?
Selvfølgelig. Vi har mange gratis chat-apper tilgjengelig på markedet. De brukes både i daglig bruk og for eksempel i kundeservice. Et eksempel på en slik applikasjon er Messenger som kan synkroniseres med LiveAgent-programvaren.
Hvis du er nysgjerrig på hvordan du kan forbedre kundeservice, kan du lese suksesshistorien om AquaSprouts og se hvilke funksjoner de liker best med LiveAgent. Du vil også få innsikt i hvor raskt de tilpasset seg verktøyet.
For de som ønsker å lære mer om live-chat, er det verdt å utforske live-chat for oppstart og små bedrifter. Her kan du finne ut hvilke fordeler live-chat har over telefon og e-post, samt hvordan det kan integreres på din nettside.
En annen spennende ressurs er artikkelen om mobile helpdesk-apper. Den gir deg en oversikt over hvordan mobilapplikasjoner kan forbedre kundestøtte på både Android og iOS.
Hvis du jobber innen utdanning eller en ikke-statlig organisasjon, kan du dra nytte av å lese om live-chat for utdanning og ikke-statlige organisasjoner. Lær om spesifikke fordeler for EDU og NGO institusjoner, og hvordan du kan integrere live-chat som en del av kundestøttestrategien din.
Til slutt, hvis telemarketing er en del av din bedriftsstrategi, kan du få en bedre forståelse av programvare for telemarketing. Her finner du detaljert informasjon om nøkkelfunksjoner og hvordan du kan implementere denne typen programvare effektivt.