Hva er kontaktsenterprogramvare?
Kontaktsenterprogramvare er en teknologi som sender kundekontakter på tvers av ulike kanaler (f.eks. e-post, telefon, live chat, sosiale medier og mer) til kundeservicerepresentanter. Det øker effektiviteten og produktiviteten til et kontaktsenter.
Kontaktsenter er en del av en organisasjon som fokuserer på samhandling med kunder. Kontaktsenteret gir også rapporter om nøkkelverdier. Brukere kan sette opp noen regler for å gjøre det enklere for agenter som håndterer spesifikke typer spørsmål og problemer.
Frequently Asked Questions
Hva er en kontaktsenterprogramvare?
Kontaktsenterprogramvaren er et teknologisk verktøy som øker effektiviteten til kundeserviceteamet. Takket være bruken av slik programvare er kontakten mellom kunden og kundeserviceagenten enklere og mer effektiv.
Tilbyr LiveAgent kontaktsenterprogramvare?
LiveAgent er først og fremst programvare for et kontaktsenter. Den tilbyr flerkanalsløsninger for helpdesk og tilbyr funksjoner som støtte for telefonsamtaler, postbokser, chatter og sosiale medier. Det gir mange fasiliteter som muliggjør bedre kontakt med klienten.
Hva er kontaktsenterprogramvaren du må ha?
Nødvendig programvare for kundeservicesenteret bør ha en automatisk anropsdistributør. Takket være denne funksjonen vil klienten raskt finne den rette agenten. Den andre viktige funksjonen er multi-level IVR som lar innringere enkelt velge avdelingen de vil kontakte. En nyttig funksjon er å rute klienter til agenter i henhold til deres ferdigheter og lage tilpassede tilkoblingskøer som lar dem kobles til de riktige agentene. En ubestridelig fordel med kundeservicesenter-programvaren er muligheten for synkronisering med CRM og andre forretningsverktøy.
Etter å ha lært om programvare for kontaktsenter, kan det være nyttig å forstå konseptet med kontaktsenteret som en tjeneste. Oppdag forskjellene mellom et tradisjonelt kundesenter og et moderne kontaktsenter for å forbedre din kundeservice.
For å sikre at du har den beste løsningen, kan du se på kontaktsenter programvare. Denne artikkelen gir innsikt i hvordan en skybasert løsning kan forbedre produktiviteten og redusere kostnader.
Å forstå hva kundeservice innebærer, kan også være en stor fordel. Lær hvordan du kan forbedre interaksjonene med kundene dine for å øke tilfredsheten.
Til slutt, kan du vurdere hvordan helpdesk-portal kan integreres i din virksomhet. Finn ut hvordan en helpdesk-portal kan effektivisere kundeforespørsler og forbedre servicenivået.